Ælling 62 Skrevet 21. Juni, 2018 Jeg var et smut forbi Århus i dag, og da jeg kun kunne finde en parkeringsplads i Tåsingegade, kiggede jeg lige forbi disse to gamle steder. Til min overraskelse var der stadig gang i begge klinikker. Jeg troede eller de var lukket, siden begge steder lukkede deres hjemmesider. Kan nogen sige hvem der er der nu om dage, og i særlig grad om man stadig kan træffe Vanessa? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 22. Juni, 2018 Vanessa er der stadigvæk, ja. Stadig i fin form, omend en slat ældre. Hun er der 2-3 dage om ugen, mener jeg. Prøv at ring på deres svarer og hør. Randersvej kender jeg ikke så meget til, men det virker også til at være gamle kendinge (Susanne ind imellem on onsdagen osv.). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 22. Juni, 2018 Ok, tak. Hvad er deres nummer nu om dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 22. Juni, 2018 Kan fortælle at Randersvej desværre lukker , jeg har sidste vagt der onsdag den 27-6. Knus Susanne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg