kvinde 1966 1274 Skrevet 23. Juni, 2018 Hej alle i dejlige mennesker... Tøser... Har i husket at pudse kosten.. Min er klar og tænker jeg smutter omkring midnat... Ha en rigtig go aften alle sammen... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juni, 2018 Husk nu, piger, at få kosten til service og syn, der skal læses op på reglerne om lavtflyvning og flyvning i tættere bebygget område. I skulle jo gerne undgå at få en bødeGod aften til jer alle vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 23. Juni, 2018 Piraten skrev, 1 time siden: Husk nu, piger, at få kosten til service og syn, der skal læses op på reglerne om lavtflyvning og flyvning i tættere bebygget område. I skulle jo gerne undgå at få en bødeGod aften til jer alle vh. Piraten Den har været til syn og alt er læst igennem.. Så tænker jeg kommer helskindet frem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juni, 2018 kvinde 1966 skrev, for 51 minutter siden: Den har været til syn og alt er læst igennem.. Så tænker jeg kommer helskindet frem... Bare jeg vidste hvor Bloksbjerg ligger. Det er vist stedet hvor man som mand burde være i aften. Så mange dejlige “hekse” forsamlet et sted vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 23. Juni, 2018 Piraten skrev, for 55 minutter siden: Bare jeg vidste hvor Bloksbjerg ligger. Det er vist stedet hvor man som mand burde være i aften. Så mange dejlige “hekse” forsamlet et sted vh. Piraten Jeg ved det heller ikk... Men regner med kosten selv ka finde vej... Ja jeg tror det er godt sted... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 247ole Skrevet 23. Juni, 2018 https://da.m.wikipedia.org/wiki/Bloksbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 23. Juni, 2018 247ole skrev, for 3 minutter siden: https://da.m.wikipedia.org/wiki/Bloksbjerg ÅÅå tak... Det er altid dejlig at vide hvor man lander.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juni, 2018 Pis også. Jeg troede det var lige i nabolaget. Hvis nu man kan en trolddomskunst eller to, det er der piger der siger jeg kan, kan jeg så komme bag på? vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 23. Juni, 2018 Piraten skrev, for 18 minutter siden: Pis også. Jeg troede det var lige i nabolaget. Hvis nu man kan en trolddomskunst eller to, det er der piger der siger jeg kan, kan jeg så komme bag på? vh. Piraten Ja troede os det var i landet... Men ka nu os godt li og komme på langfart... Du kommer bare... Ka godt li trolddom... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg