kalle1 2 Skrevet 23. Juni, 2018 (edited) .jeg har et lidt delikat spørgsmål til gp’erne herinde som jeg ikke vil lægge frem offentligt. Hvem af jer vil hjælpe mig at får denne besvaret i personlig besked? Redigeret 23. Juni, 2018 af kalle1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juni, 2018 Nah, mon ikke de fleste piger har de nødvendige kompetencer før de starter i jobbet. Men jeg forstår godt hvor du vil hen, hvem vil ikke gerne hjælpe med at lære en lærling op vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kalle1 2 Skrevet 23. Juni, 2018 Og så forstod du den helt forkert. Men hva’, jeg spørger jo pigerne og ikke gæsterne, ikk’? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juni, 2018 Du skal være velkommen i min indbakke;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juni, 2018 Jamen dog, jamen dog. Ingen grund til at blive tøsefornærmet, det kunne jo være dit/dine spørgsmål har almen interesse for andre gæster. Ellers kunne du jo bare finde deres mail/telefonnummer hvis du mener det ikke kommer os andre ved. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 23. Juni, 2018 Hvad er det delikate spørgsmål? Bare kom med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Juni, 2018 Måske...Hvordan man får dem helt op og ringe? Well, brug af tungen hjælper.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juni, 2018 kalle1 skrev, for 3 timer siden: .jeg har et lidt delikat spørgsmål til gp’erne herinde som jeg ikke vil lægge frem offentligt. Hvem af jer vil hjælpe mig at får denne besvaret i personlig besked? Du er velkommen til at spørge løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 195 Skrevet 23. Juni, 2018 Du skal skam også være velkommen til at spørge, hvis der er noget jeg kan være behjælpelig med at svare på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 24. Juni, 2018 Hvis du stadig søger svar er du velkommen til at skrive til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lottelust Skrevet 24. Juni, 2018 jeg svarer da gerne :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter Skrevet 25. Juni, 2018 Jeg er nysgerrig, så send endelig en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 27. Juni, 2018 Åz mig. Er ved at gå til af nysgerrighed. Bare skriv en PB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 23. Juli, 2018 Lige før man er nød til at oprette sig som GP for at får sin nysgerrighed stillet men hvad kan være så delikat at spørgsmålet ikke kan stilles her hvor alt ellers bringes på banen? lidt barnligt og opmærksomheds krævende som tydeligvis lykkes :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 Nu har jeg været så heldig at jeg modtog en besked i min indbakke fra oplægger og kan sagtens forstå han ønsker at holde det for sig selv og den pige han skriver med ikke alle syntes det er fedt at få kommentare på sine fantasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 28 minutter siden: Nu har jeg været så heldig at jeg modtog en besked i min indbakke fra oplægger og kan sagtens forstå han ønsker at holde det for sig selv Så fior dén da. Var det SÅ slemt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 tvr skrev, for 5 minutter siden: Så fior dén da. Var det SÅ slemt ?? Jeg vælger ikke at uddybe da det er privat mellem ham og jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 1 minut siden: Jeg vælger ikke at uddybe da det er privat mellem ham og jeg Ja, det var nu også en joke. Man skal ikke sige videre, hvad der er sagt i fortrolighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 23. Juli, 2018 kalle1 skrev, den 23/6/2018 at 18:02: .jeg har et lidt delikat spørgsmål til gp’erne herinde som jeg ikke vil lægge frem offentligt. Hvem af jer vil hjælpe mig at får denne besvaret i personlig besked? Jeg er overhovedet ikke nysgerrig nope ikke det mindste ... men nu vi er ved det, hvad var spørgsmålet så? ;) Line cassopia skrev, for 2 timer siden: Jeg vælger ikke at uddybe da det er privat mellem ham og jeg Helt enig Line, og thumbs up herfra . God dag til alle. Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 23. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 7 timer siden: Jeg vælger ikke at uddybe da det er privat mellem ham og jeg Når vi nu er ved emnet, at tænde på specielle ting, så går det LIGE i bukserne (og hjernen) på mig, du skriver "ham og jeg" og ikke som 99% andre ville, "mig og ham". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 JoeBiden skrev, for 4 minutter siden: Når vi nu er ved emnet, at tænde på specielle ting, så går det LIGE i bukserne (og hjernen) på mig, du skriver "ham og jeg" og ikke som 99% andre ville, "mig og ham". Korrekt dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 23. Juli, 2018 (edited) JoeBiden skrev, for 24 minutter siden: Når vi nu er ved emnet, at tænde på specielle ting, så går det LIGE i bukserne (og hjernen) på mig, du skriver "ham og jeg" og ikke som 99% andre ville, "mig og ham". Faktisk er det korrekte dansk at skrive 'mellem ham og mig'. Redigeret 23. Juli, 2018 af Spider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 Spider skrev, for 4 minutter siden: Faktisk er det korrekte dansk at skrive 'mellem ham og mig'. Haha nej det hedder ham/han og jeg eller hende og jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 23. Juli, 2018 Begge er korrekt tjekkede lige op på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg