Guest Supermayn Skrevet 24. Juni, 2018 Er kommet i kontakt med "megababe". Er der nogen der har erfaringer med hende? Link: https://sugardaters.dk/show?alias=Megababe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 24. Juni, 2018 (edited) Supermayn skrev, for 9 minutter siden: Er kommet i kontakt med "megababe". Er der nogen der har erfaringer med hende? Link: https://sugardaters.dk/show?alias=Megababe Er faktisk lidt i tvivl om det er en transkønnet?? Redigeret 24. Juni, 2018 af Supermayn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 24. Juni, 2018 Havde faktisk også kigget lidt på hende, og nu du siger det, kan der godt være nogle maskuline træk på billederne. Så jeg hører da også gerne mere, hvis nogle har erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 24. Juni, 2018 Profiler i rigets udkanter som fx Kruså er ofte useriøse profiler. Kender dog ikke profilen har ikke skrevet til vedkommende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 24. Juni, 2018 Sting222 skrev, for 1 minut siden: Profiler i rigets udkanter som fx Kruså er ofte useriøse profiler. Kender dog ikke profilen har ikke skrevet til vedkommende Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 24. Juni, 2018 Supermayn skrev, Lige nu: Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves Jo sådan er de jo ofte nogen gange helt op til minutter før man skal mødes, så udsætter de eller foreslår man kan købe billeder i stedet. Men kender hende som sagt ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 24. Juni, 2018 Hvis du har været i dialog med hende - tror du så ikke hun ville have sagt at hun var trans? ellers risikerer hun da godt nok nogle uheldige situationer ved et møde? Derudover kan man sagtens finde seriøse piger i Udkantsdanmark. Hygger selv med en fast sb fra det vestlige Sønderjylland. Hun er så stoppet på SD, så har ikke skrevet om hende, da jeg ikke tror hun ønsker nye. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 30. Juni, 2018 nogen som har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juli, 2018 Supermayn skrev, den 24/6/2018 at 12:31: Hun virker ret seriøs, og vil gerne mødes allerede i aften. Jeg tror den er god nok, men vil gerne høre om andres erfaringer, hvis haves Tog du dig sammen og mødtes med hende? ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2018 Slet ingen der har besøgt denne kvinde og har lidt at berette? ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hottekenneth 4 Skrevet 23. Juli, 2018 Er der nogle der har kontakt data på nogle af de der babes ??? Er gift så det går ikke jeg betaler for sugar daters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juli, 2018 hottekenneth skrev, for 1 time siden: Er der nogle der har kontakt data på nogle af de der babes ??? Er gift så det går ikke jeg betaler for sugar daters Hvis du ikke vil betale, hvad skal du så med kontaktdata? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hottekenneth 4 Skrevet 23. Juli, 2018 Vil gerne betale kontant for en babe. Bare ikke med kort på sugar dating Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juli, 2018 Flere af pigerne har i de seneste dage modtaget et antal hadefulde mail’s fra “den unævnelige”. Jeg vil advare imod at dele kontakt data med nogen, undtaget selvfølgelig oplysninger der fremgår af annoncerne. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hottekenneth 4 Skrevet 23. Juli, 2018 Er det ham der genere alt og alle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 23. Juli, 2018 hottekenneth skrev, 1 time siden: Er det ham der genere alt og alle ? Nej, ikke alt og alle. Han generer kun dem han finder sårbare. Så meget “macho” er han. Og vi skal jo ikke gøre det nemmere for ham at finde sine ofre. Derfor denne advarsel Det er iøvrigt også imod EG’s regulativer at dele oplysninger der ikke fremgår af annoncen. Apropos regler, så har jeg vist lige overtrådt en, afsporing af en tråd, så vi må vist tilbage til emnet vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 23. Juli, 2018 (edited) hottekenneth skrev, for 12 timer siden: Er der nogle der har kontakt data på nogle af de der babes ??? Er gift så det går ikke jeg betaler for sugar daters Hvis du bare betaler med kort så kommer det ik til at fremgå på din kontoudskrifter noget om at du har betalt for et medlemskab på sådan en site Redigeret 23. Juli, 2018 af Klumb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 26. August, 2018 Kan se hun har en ny profil igen http://sugardaters.dk/show?alias=Karmadk slet igen der har besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg