dahliablack03 75 Skrevet 25. Juni, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/253309 Er der nogen tilstede som har tilmeldt sig dette gangbang? Det lyder nu meget spændende. Redigeret 25. Juni, 2018 af dahliablack03 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 311 Skrevet 25. Juni, 2018 Virker seriøst nok. Jeg kunne fristes, men synes det lyder for dyrt og har selv ingen erfaring med gangbang. Hvis hun tilbød noget en til en ville jeg kraftigt overveje det. God fornøjelse, hvis du skulle beslutte dig for at deltage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 25. Juni, 2018 Jo tak, meeeen det er nu altså i den dyre ende, ja. Hvis andre skrev, at de også tog til dette arrangement, så kunne jeg nok kaste et par tusinde eller tre på bordet. Jeg har nemlig heller ikke erfaring med gangbang. Vi må se, hvad der sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svingersnedker 4 Skrevet 25. Juni, 2018 Det er vel 2500/3000 for 10-14 = 4 timer det vel ok pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnapSåTro 2 Skrevet 25. Juni, 2018 Ikke at jeg er interesseret, men annoncen minder meget om nedenstående link: Julie Jeg vil ikke drage konklusioner, men tænker bare mit. . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 25. Juni, 2018 Med stor fare for at få ørerne i maskinen, vil jeg stille spørgsmål ved ægtheden af denne annonce.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 26. Juni, 2018 Hvornår var det hun søgte til 14 aug ? der kan ske meget inden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 26. Juni, 2018 D 10 august. Og måske kommer der billeder i annoncen på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 10. Juli, 2018 KnapSåTro skrev, den 25/6/2018 at 16:46: Ikke at jeg er interesseret, men annoncen minder meget om nedenstående link: Julie Jeg vil ikke drage konklusioner, men tænker bare mit. . . . . Hvordan i alverden kan du drage nogen som helst sammenligning imellem de to annoncer ??????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnapSåTro 2 Skrevet 16. Juli, 2018 Måske var jeg for hurtig på aftrækkeren, men som jeg skrev ... så minder annoncen om den anden... har lige set begge igennem. Jeg vil stadig mene at de minder om hinanden. Mit input var udelukkende som en observation. Man er helt velkommen til at tænke sit... enten om min kommentar eller om de to annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KnaldeKalle69 Skrevet 17. Juli, 2018 jeg har skrevet til hende, nu må vi se når der kommer billeder på bordet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karmann 14 Skrevet 17. Juli, 2018 Er der nogle der overhovedet har fået respons på mails ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg