Oldtimer 4580 Skrevet 26. Juni, 2018 Argh, ved et uheld fik jeg trykket på "Marker alt læst", nederst til højre. ZAP! alt var markeret læst. Her ville jeg have været glad for en boks, der spurgte:"Mener du det?" Er det muligt, til hjælp for utålmodige fjolser som mig? Venligst OT 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 26. Juni, 2018 Det vil jeg da være modstander af og finde pænt irriterende. Hvis jeg skulle bekræfte, hver gang at jeg ønsker at markere alt som læst skal jeg foretage en masse unødvendige klik. Nu har du lært af erfaring og er mere opmærksom, hvor du klikker. :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. Juni, 2018 Nej tak til flere klik Man kan jo se tidspunktet for hvornår indlæg er postet hvis altså man kan klokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 26. Juni, 2018 Advarslen er tidligere fjernet på anmodning fra brugerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 26. Juni, 2018 Maya Kathrine skrev, for 5 minutter siden: Advarslen er tidligere fjernet på anmodning fra brugerne. Viser bare, man kan ikke stille alle tilfreds. Øv for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 26. Juni, 2018 Jeg kunne måske godt arbejde på at lave en personlig indstilling, men det kommer lidt an på evt. opbakning til at få det ændret og hvorvidt prioriteringen her i firmaet vil være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 26. Juni, 2018 Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden: Advarslen er tidligere fjernet på anmodning fra brugerne. Jeg synes at et sådant tilfældigt klik, ikke burde have så vidtrækkende konsekvenser uden en ekstra advarsel - og har funktionen været der tidligere - må den være ret enkel at genindføre. Harran skrev, for 4 timer siden: Hvis jeg skulle bekræfte, hver gang at jeg ønsker at markere alt som læst skal jeg foretage en masse unødvendige klik. Siden du bruger funktionen, synes det ikke, som om du i forvejen har noget imod at bruge unødvendige klik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 27. Juni, 2018 (edited) Jernsvinet skrev, for 5 timer siden: Harran skrev, for 10 timer siden: Hvis jeg skulle bekræfte, hver gang at jeg ønsker at markere alt som læst skal jeg foretage en masse unødvendige klik. Siden du bruger funktionen, synes det ikke, som om du i forvejen har noget imod at bruge unødvendige klik Det var en ganske spændende konklusion.. Jeg kan lide funktionen. Den giver god mening for mig. At bede mig bekræfte at jeg VIRKELIG mener mit første klik er irriterende. At kalde det for "vidtrækkende" konsekvenser er i min mening at overdrive. Vi taler altså ikke om at du sletter din profil eller redigerer dine profildata. Så "nej tak" til ekstra klik. Jernsvinet skrev, for 5 timer siden: Jeg synes at et sådant tilfældigt klik, ikke burde have så vidtrækkende konsekvenser uden en ekstra advarsel Redigeret 27. Juni, 2018 af Harran 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Juni, 2018 Det er fint, som det er. Det er rart, at man kan vælge de tråde ud, der interesserer, og så slette resten med et fingerknips. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 27. Juni, 2018 Harran skrev, for 4 timer siden: At kalde det for "vidtrækkende" konsekvenser er i min mening at overdrive. Vi taler altså ikke om at du sletter din profil eller redigerer dine profildata. Jeg synes det er vidtrækkende at man uforvarende kan komme til at slette overblikket over alle de tråde, man ikke har læst - eller har læst! helt tilbage til starten på Eroguide. Dem der ønsker at miste dette overblik, kan jo bare gøre det f.eks. en gang om ugen - og så betyder det lille ekstra klik altså ikke noget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg