luppen 8 Skrevet 28. Juni, 2018 jeg har været ude og besøg Linda, 25år thai pige, bor i hus, ved sdr. felding, nær Ulfborg. taler engelsk. hun virkede søg og 30min med det hele 800kr. 1 time 1200kr.. hun var også parat uden gummi, men så var pris højere. kvalitet. pænt og rent massage. 6 af 10 sex. 8-10 sex.ok med flere stillinger, doggy tur m.v. hvor hun var liderlig og kom. jeg slikkede hende og hun kom igen. sluttede med blowjob, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 28. Juni, 2018 Sønder felding og ulfborg ligger 60 km fra hinanden Hvor og hvordan kan jeg finde hende ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 28. Juni, 2018 Så er det lige om der skulle have stået Sdr. Nissum....det ligger da imellem de 2 byer god dag derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 28. Juni, 2018 Det ER sdr nissum ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 29. Juni, 2018 Jeg antager det er hende her … https://annoncelight.dk/showad/252020 I så fald er det da vist en af dem der holdt til udenfor Holstebro tidligere … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malberg 14 Skrevet 3. August, 2018 Har også været på besøg i Sdr.Nissum. Jeg synes pigen er kønnere end på billederne, som i øvrigt er ægte. Dejlige faste bryster og krop. Skøn GFE med kys og alt hvad jeg ellers havde lyst til. En rigtig hyggelig og helt hjemlig atmosfære. Hun var god til at fornemme mine behov. Prisen for FP var 1000 med gummi(kun v.samleje)/1200 uden. Hende vil jeg gerne besøge igen. Mener tidl. at have set annonce med 2 piger på stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 5. August, 2018 Jeg har også besøgt hende, både i Sdr. Nissum og udenfor Holstebro. Det har været en god oplevelse begge gange. Jeg har ikke set annonce med 2 piger på stedet, men det var der udenfor Holstebro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jubas 7 Skrevet 23. September, 2018 Jeg har også besøgt hende begge steder, har også været tilfreds alle gange, jeg syntes dog ikke hun er særlig god til at ride en pik, så jeg får hende hurtigt smidt i en anden stilling, men hun har en dejlig stram og våd fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 23. September, 2018 Er hun der egentlig stadig? Jeg synes det er ved at være noget tid siden jeg har set hende annoncere. Den sidste annonce fra hende på Annoncelight er fra d. 4/9. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 25. September, 2018 Jeg synes, hun var fantastisk til at ride, men jeg kom nu ikke af det. Det gør jeg også sjældent. Så vidt jeg kan se på Gul og Gratis, er hun stoppet, men ellers ville jeg da gerne vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 27. September, 2018 Siden er blevet opdateret i dag, så hun er der nok igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 3. Oktober, 2018 (edited) Flyttet tilbage til minkfarmen, ser det ud til... https://annoncelight.dk/showad/252020 Redigeret 3. Oktober, 2018 af Bad Motherfucker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 51 Skrevet 3. Oktober, 2018 - Og Jenny har før været på samme adresse, så der er vist to piger pt: https://annoncelight.dk/showad/260948 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg