Hop til indhold

Recommended Posts

Mine damer og herrer

Har min første seksuelle oplevelse med en asiatisk milf til gode. Hvem kan I anbefale? Blowjob skal som minimum indgår i seancen. 

Med venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Truth?

At lede efter en asiatisk milf i København er som at lede efter hø i en høstak. Du finder minimum en - oftest flere - på hver eneste thaiklinik i byen. Mange af dem superlækkre og flere leverer topservice (hvis du lader være med at dumme dig - noget som mange overser kan jeg fornemme mellem linierne når jeg læser anmeldelser). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er jo næsten alle sammen mødre, nogle bedstemødre.

Thaier får typisk børn meget tidligere end vi er vant til i Nordeuropa. Teenagemødre er meget almindeligt, og man er gammel som førstegangsfødende hvis man er over 25. Og da man skal være mindst 24 for at komme hertil på en familiesammenførsel, så er det en meget stor procentdel af thaierne med dansk opholdstilladelse som allerede har børn når de kommer hertil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Truth?

At lede efter en asiatisk milf i København er som at lede efter hø i en høstak. Du finder minimum en - oftest flere - på hver eneste thaiklinik i byen. Mange af dem superlækkre og flere leverer topservice (hvis du lader være med at dumme dig - noget som mange overser kan jeg fornemme mellem linierne når jeg læser anmeldelser). 

Ja ældre kvinder er nok overrepræsenteret i det miljø. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, den ‎29‎-‎06‎-‎2018 at 19:52:

Ja ældre kvinder er nok overrepræsenteret i det miljø. :-) 

Ældre end hvad?

Man behøver altså ikke at være ret gammel for at blive mor. Jeg har ikke nogen statistiske kilder, men jeg vil umiddelbart tro at flertallet af de thailandske kvinder er mødre når de er 25 og ved 30 år er det nok 75-80% som er mødre.

Så alle de der "gamle" 30-35-årige man møder på klinikkerne, de er næsten mødre alle sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...