Hop til indhold
alfaomega

Annoncelight annoncer af mænd

Recommended Posts

Jeg synes der begynder at komme flere og flere annoncer af mænd på annoncelight som søger en kvinde.

Mit spørgsmål er egentlig bare om det virker? Bliver I kontaktet af kvinder? Evt. del ud af jeres erfaringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Der er vist en del mænd som stadigvæk tror på at annoncelight er en direkte kontakt side for folk der søger sex. Kigger man overordnet på hele siden, så er det kvinder som tilbyder sex for mønt.

Jeg tror ikke meget på der er ret mange kvinder som skriver til fyrene, da det i mine øjne vil virke en smule desperat. Det samme foregår på andre sider hvor der sexes bla scor, sexdating osv

Her er det manden der tager kontakten og er han heldig at han formår og skrive andet end;

Hey skal vi kneppe !

Så kunne det ske at hun falder ned af stolen og tænker;

Uha da en gentlemand, de er lige så sjælden som dinosaur

Del dette indlæg

Link til indlæg
alfaomega skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes der begynder at komme flere og flere annoncer af mænd på annoncelight som søger en kvinde.

Mit spørgsmål er egentlig bare om det virker? Bliver I kontaktet af kvinder? Evt. del ud af jeres erfaringer. 

Du glemmer at skrive at der findes 2 slags annoncer. Dem hvor manden åbenlyst skriver at han er villig til at betale og andre hvor det ikke nævnes (og hvor han måske mener at han kan være heldig at få noget uden at lade skillingerne rulle)

I det første tilfælde kan der nok være en vis form for gevinst. Særligt hvis han skriver specifikt hvad han søger og hvad han er villig til at give.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...