[email protected] 8 Skrevet 29. Juni, 2018 (edited) Vi havde nogle rigtig frække timer og min kæreste Julie nød at blive kneppet og udnyttet. Vi gentager succesen tirsdag den 7. august kl. 15 - 17:) i Københavnsområdet (10 km fra Rådhuspladsen) Nogle deltagere aflyste desværre på selve dagen, hvilket selvfølgelig var lidt ærgerligt, da andre så kunne have deltaget i stedet. For at sikre maksimal seriøsitet vil bindende tilmelding til vores næste GB derfor først ske efter forskudsbetaling på 500 kr. , som vil kunne ske til mig på en diskret måde. Nærmere information følger. Bh/Anders Redigeret 29. Juni, 2018 af [email protected] Kortere tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 29. Juni, 2018 Uha det med forudbetaling, så stejler mange fyre. De tror jo de bliver snydt og bedraget, så mon det bliver en succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Juni, 2018 MushRoom skrev, for 45 minutter siden: Uha det med forudbetaling, så stejler mange fyre. De tror jo de bliver snydt og bedraget, så mon det bliver en succes. Ja men det er absolut også surt at være pigen eller med arrangør og folk er useriøse. Jeg synes det er fint med forudbetaling så længe man VED man deltager er det jo ikke et problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 30. Juni, 2018 Frække Tanja skrev, for 10 timer siden: så længe man VED man deltager er det jo ikke et problem Jo - det er et problem , hvis arrangøren ikke er ærlig og render med pengene .. Dermed selvfølgelig ikke sagt , at denne arrangør ikke er ærlig .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. Juni, 2018 Forudbetaling ved betalingssex er altid no go for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrenselv 27 Skrevet 30. Juni, 2018 (edited) Der er ikke rigtig nogle der har skrevet om det GB som er afholdt, og den annonce med hende, så jeg at der var billeder af 2 kvinder, hvor den ene kvinde var sort, men der bliver kun skrevet om 1 kvinde, synes det lyder mærkelig Og hvorfor har du lavet en ny profil, for at lave et andet GB? Redigeret 30. Juni, 2018 af Herrenselv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 30. Juni, 2018 Jeg siger heller ikke at dette ikke er for at snyde. Det er bare besværligt begge veje. Men jeg vil os personligt mene at det er bedre at betale på dagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 8 Skrevet 30. Juni, 2018 Tak for kommentarer. Vi ønsker, at dem, der tilmelder sig, er meget seriøse for at undgå aflysninger på dagen. Deltagerne møder mig personligt, når de betaler depositum på 500 kr. Hvis man på nogen måde føler, at jeg ikke er 100% seriøs, er det selvfølgelig ok og helt fair at fortryde sin forhåndstilmelding og herved undgå betaling af depositum. Bh/Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg