steve 116 Skrevet 1. Juli, 2018 Hej er der nogen der har besøgt Jenni https://massage.side6.dk/jenni I Århus og kan dele lidt info på om det er hende på billederne eller hvordan hun ser ud og hvordan oplevelsen var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 1. Juli, 2018 Var hos Aroma i denne uge men valgte at gå igen. Damen er ikke hvad du ser på billeder. Kan ikke beskrive hende men lækker var hun i min optik ikke. Prøvede at bestille en times massage men hun ville kun give 30 min for 400kr hun ville gerne sælge mere men tiltalte mig ikke. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 1. Juli, 2018 8000 skrev, for 1 time siden: Var hos Aroma i denne uge men valgte at gå igen. Damen er ikke hvad du ser på billeder. Kan ikke beskrive hende men lækker var hun i min optik ikke. Prøvede at bestille en times massage men hun ville kun give 30 min for 400kr hun ville gerne sælge mere men tiltalte mig ikke. Venligst 8000 Okay det var en skam.... Jeg havde det lidt på fornemmelsen hvis det var ægte billeder var hun sikkert blevet nævnt. Men tak for feedbacken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg