Hop til indhold

Recommended Posts

I dag skulle der nøgen kvinde til, og jeg havde udset mig Sammy fra 'Det gule hus' i Rødovre.
Hun havde desværre ikke tid, men Mai  var klar - og hun ser jo heller ikke dårlig ud på billederne.
Jeg er normalt mere til voksne kvinder end til unge piger, meeen i en snæver vending så Mail jo ganske sød ud.
Jeg kan godt lide sød!

Skala 1-10 hvor 10 er bedst

Den korteversion
Sted: 7
Flotte og lækre lokaler. Blev først vist ind i et rum og derefter et andet - begge havde høj standart. Bad/toilet blev ikke tilbudt eller efterspurgt. Rent håndklæde kom på den meget bløde seng.

Pigen: 7
Mai. Absolut hende fra billederne. Hvad man ikke lægger mærke til på billederne, er hendes meget store lækre bløde bryster. Har de fået hjælp? Måske - men dejlige er de (og evt hjælp betyder intet for mig).
Smil som på billederne så jeg intet af. Hun gad ikke være der. Kun pga hendes helt fantastiske fortrin får hun 7.

Massagen: 0
Glem det. Hun bliver aldrig hverken atomfysiker eller massør. Snød med tiden.

Ekstra: 3
Jeg havde bestilt ½ times B2B med happy ending. Var jeg happy? Tjoo

Pris: 3
700Kr. for den værste gang B2B jeg nogensinde har været udsat for - se den lidt længere version

Overordnet: 4
Ingen massage overhovedet. Jeg vil ikke kalde det B2B - snarere 'Jeg lader mine fantastiske bryst(vorter) køre op og ned i sparebøssen i 5 min og håber på at du får stiv dolk'.
Derefter river jeg lidt i banditten og du kommer. Happy?'
Sjovt at vorter normalt er et negativt ord, men så snart man kommer' bryst' foran så er vi mænd helt kulrede :D

Den lidt længere version 
Jeg er kommet til lidt ekstra tid og penge, så massagefrekensen skal jo afspejle dette :P
Sammy var blevet udvalgt - denne gang skulle jeg sku da have en lækker B2B med en lækker storbarmet thaitrunte.
Men ak... Sammy var optaget, men Mai var klar indenfor et kvarter, så afsted til det gule hus.
Og Mai ser jo bedårende ud på billederne.

En bette gammel indtørret Mamasan åbnede, og ledte mig ind i et værelse. '5 minutter' sagde hun. Helt ok, da jeg var kommet 5 minutter før den bookede tid..
Lidt efter kommer Mai ind, og leder mig ind i et andet værelse.
Jeg bad om 30 min B2B med happy ending til 700kr (hvorfor valgte jeg ikke 30 min full cocktail inkl massage, superfransk, 69 og dansk til 800 kr.????? kun 100 kr. mere - fuck mig - hvorfor kan det være så svært at læse når man er liderlig? Det ser jeg først bagefter)
Hun bad om penge up front, og da jeg gav hende 700 kr. så hun meget underlig ud. Jeg hev min mobil frem for at vise hende hvad der stod på hjemmesiden, men hun sagde ok og smuttede. (hun forventede tydeligvis 800 kr. men det havde jeg jo ikke fattet).
Det lovede ikke godt!

Hun kom tilbage, og tog kjolen af. FUUUUUUCK nogle lækre patter!
Herfra gik det bare ned af bakke. Ligegyldig hvad jeg prøvede, kom der ikke noget smil - kun enstavelsesord tilbage.
B2B bestod af, at hun kørte hendes brystvorter op og ned af sparegrisen i 5 min. Derefter : turn around.
WTF?
Hun havde beholdt trusserne på, og var ikke ligefrem indenfor rækkevidde.
Hun kørte nu hendes ualmindelige lækre bryster rundt i skødet på mig, og det havde da sin effekt.
Derefter spurgte hun, og hun skulle give et blow. Da jeg sagde, at jeg kun havde 100 kr. mere, så var det ikke længere interessant.

HALLO! For 100Kr mere skulle det iflg hjemmesiden gived fuldt pakke inkl. superfransk!!!! (ser jeg bagefter)

Hun begynder på et halvhjerter HJ, og jeg kan mærker, at selvom jeg havde udsyn til 'titty extraordineire' så ville det ikke få mig til at komme. Jeg fik hende til at rykke sig lidt, så jeg kunne komme til at røre brysterne.
Og her blev jeg ikke skuffet. Hold nu kæft, hvor har hun lækre bryster. Velsiddende, bløde og faste...yum yum.
Men det var så det. Jeg kom, hun tørrede op, jeg kom i tøjet og smuttede. 

20 minutter var det gået.

Mai lever af sine bryster!
De må have fået hjælp (ikke at det gør noget) for de er alt for store til hendes ellers spinkle krop.
Hun kan ikke massere, og hvad en B2B går ud på, aner hun ikke.
Hun er sikkert vant til, at hendes fortrin klare ærterne ved fuld pakke.
Hun er her indtil den 20/7 - jeg kommer ikke til at besøge hende igen.
Men nu jeg har læst stedets menykort ordenligt, kunne jeg godt finde på at besøge en af de andre - og så tage fuld pakke.

Kan du komme med et bud på en thai, som kan flirte, pirre og give en i alt god sexet oplevelse?
Eller hvor får man den bedste B2B?
Så skriv her i tråden.

Redigeret af Spillemanden
fixet link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været en enkel gang hos Mai. Og ja det eneste positive er, at billederne er ægte.

Hun var fraværende, ingen absolut ingen indlevelse, tvær, snød også med tiden ved mit besøg. Jeg tog fp i 30 min var ude af døren efter 15-20 min. Det var en af mine værste thai oplevelser, som gør, at jeg ikke kommer igen til det “gule hus” i Rødovre foreløbig.

Dog skal det siges, at jeg også har haft en af mine bedste thai oplevelser med Bee/Ree i det “gule hus”, men det er en helt anden historie. 

Redigeret af asianman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke selv prøvet Mai, og det er vist godt det samme ;)

Jeg tror hun har været der noget længere end de typisk er.
Såvidt jeg forstod tager Sammy hjem den 8. eller så, så der kommer jo nok mindst een ny, så der er jo lidt at se frem til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke selv prøvet Mai, og det er vist godt det samme ;)

Jeg tror hun har været der noget længere end de typisk er.
Såvidt jeg forstod tager Sammy hjem den 8. eller så, så der kommer jo nok mindst een ny, så der er jo lidt at se frem til.

Ja jeg venter også med spænding på Mais afløser. Jeg er ikke sikker på, at jeg kan nå Sammy, men stedet ser ud til at have en lind strøm af lækre tøser.

Når jeg betaler en timepris på 1500 kr eller mere, forventer jeg sådan set også en smule engagement/skuespil... kald det hvad du vil.
Hvis det bare er en hurtig udløsning så skal det ikke koste mere en 400-500 kr. Man kan mange steder få et lækkert blow til den pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Savner også gode Bee derfra.... Mai har jeg også haft fornøjelsen af at prøve, hun er lækker nok, og brysterne er naturligvis hjulpne! Der er kæmpe ar under dem. Nok en af de billige læger der har fikset dem på hende. Men de er flotte, og ikke stenhårde. Pæn, sød og lidt behåret dernede.Hun er desværre også lidt fraværende, indtil hun fik mig i bund, SÅ kunne hun kigge mig ind i øjnene, og jeg er ellers ikke kæmpestor dernede.

Snyder også lidt med tiden, glemte at give et bj ved 15 min suck'n'fuck, eller også glemte jeg at gøre opmærksom på det.

Snakker fint nok, også på eget initiativ. Næste gang tror jeg at jeg tager en 800kr, og husker at få alt fra menuen med!

/DFyr_36

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...