Guest Rockhound Skrevet 3. Juli, 2018 Endelig har jeg en dag hvor jeg kan være alene og bruge min dag at være lidt fræk og lege med mig selv osv. Men så får jeg et opkald af en rigtig god veninde og bliver inviteret til aftensmad. Jeg siger selvfølgelig ikke nej tak til gratis mad, men når man på samme tidspunkt er mega liderlig og har planlagte hvordan hele dagen skal være hjemme hos mig, hvad skal man så gøre? Ja, jeg stikker min butt-plug op i min røv og tager afsted. Jeg håber bare ikke at den bliver alt for svær at få ud igen, når jeg har haft den oppe i røven i flere timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1078 Skrevet 3. Juli, 2018 Rockhound skrev, for 1 minut siden: Endelig har jeg en dag hvor jeg kan være alene og bruge min dag at være lidt fræk og lege med mig selv osv. Men så får jeg et opkald af en rigtig god veninde og bliver inviteret til aftensmad. Jeg siger selvfølgelig ikke nej tak til gratis mad, men når man på samme tidspunkt er mega liderlig og har planlagte hvordan hele dagen skal være hjemme hos mig, hvad skal man så gøre? Ja, jeg stikker min butt-plug op i min røv og tager afsted. Jeg håber bare ikke at den bliver alt for svær at få ud igen, når jeg har haft den oppe i røven i flere timer Det gør den ikke, den vil nok selv finde ud på et tidspunkt, man anbefaler ikke at have den oppe længere end ca 3 timer, held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhound Skrevet 3. Juli, 2018 pdrhan skrev, for 7 minutter siden: Det gør den ikke, den vil nok selv finde ud på et tidspunkt, man anbefaler ikke at have den oppe længere end ca 3 timer, held og lykke Tak pdrhan Ja, den vil nok prøve at komme ud af sig selv på et tidspunkt, men det bliver svært når man skal sidde på røven det meste af dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1078 Skrevet 3. Juli, 2018 Rockhound skrev, for 12 minutter siden: Tak pdrhan Ja, den vil nok prøve at komme ud af sig selv på et tidspunkt, men det bliver svært når man skal sidde på røven det meste af dagen Haha , ja jeg kender det , en fed fornemmelse at gå rundt med den i lang tid, dog frustrerende hvis du ikke får noget ud af det ssmmen med hende du skal spise med… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhound Skrevet 3. Juli, 2018 (edited) pdrhan skrev, 1 time siden: Haha , ja jeg kender det , en fed fornemmelse at gå rundt med den i lang tid, dog frustrerende hvis du ikke får noget ud af det ssmmen med hende du skal spise med… Haha ja det er lige det, mon ikke det? Vi kan allerede li' hinanden, så får man at se Redigeret 3. Juli, 2018 af Rockhound Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 3. Juli, 2018 Jeg ville finde det lidt... specielt, hvis jeg havde inviteret en mand på mad og vi så under nærkontakt med hinanden blev konfronteret med en buttplug. Det er på en måde lidt for friskt, mén det er nok bare mig. Den kommer vel ud før eller siden, der er vel en “fod” på, som hindre den i at glide helt op? Om ikke andet, så kommer den nok ud når du på et tidspunkt skal skide. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 3. Juli, 2018 Jeg tænker også at det er lige en tand for frisk for lille mig. Men go for it, whatever rocks your boat. Og ud skal den nok komme, ellers har hospitalet set så mange andre mærkelige ting er jeg sikker på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhound Skrevet 3. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 timer siden: Jeg ville finde det lidt... specielt, hvis jeg havde inviteret en mand på mad og vi så under nærkontakt med hinanden blev konfronteret med en buttplug. Det er på en måde lidt for friskt, mén det er nok bare mig. Den kommer vel ud før eller siden, der er vel en “fod” på, som hindre den i at glide helt op? Om ikke andet, så kommer den nok ud når du på et tidspunkt skal skide. Haha ja der er god på, så den kan ikke komme helt op i Jamen hun kender jo godt til den side af mig og vi kommer nok til at blive kærester på et tidspunkt, så om jeg har butt-plug eller ej, så kan hun li begge dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 3. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 timer siden: der er vel en “fod” på, som hindre den i at glide helt op? Om ikke andet, så kommer den nok ud når du på et tidspunkt skal skide. Det må vi håbe, ellers dukker der nok en grusom video af en buttplug som bliver taget med tang op en skønne dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bilagsdværgen 8 Skrevet 3. Juli, 2018 Man kan altså også bare putte et kreditkort op i røvhullet. Slå en skid og staten betaler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 4. Juli, 2018 Det her er en af den slags tråde hvor tale er sølv og tavshed er guld Man sidder og tænker over det man lige har læst. Ser “filmen” for sig og bestemmer sig så for bare og holde sin mund som den velopdragne knægt man nu er. Men er du gal hvor er der mange spørgsmål der trænger sig på for nysgerrig fætter som mig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg