Hop til indhold
Spillemanden

Dobbeltanmeldelse: Solnavej 67 og Thai Smile Buddinge

Recommended Posts

Så var det tid igen, og jeg havde udset mig Ann fra Solnavej 67.
Det kom ikke til at gå som jeg havde tænkt mig, hvorfor jeg efter end behandling tog direkte til Thai Smile i Buddinge. 
Heller ikke her gik det som planlagt, men stadig en hel del bedre.

Skala 1-10 hvor 10 er bedst

Den korte version
Sted: 5
Dvs middel. Rent håndklæde på sengen trækker op. Toilet/bad kan ikke bedømmes da det ikke blev tilbudt eller efterspurgt. Det er den mest indiskrete indgang til sådan et sted. Det trække ned. 

Pigen: 7
Fik ikke fat i navnet, men hun var lille med langt sort hår..... hmmm der fik jeg vist beskrevet samtlige Thai :-).
Hun så nu fin ud i hendes kjole. Der kunne ikke have været meget indenunder

Massagen: 6
En halv times oliemassage. Det gjorde hun ganske fint og olien blev vasket af til sidst.

Ekstra: x
Jeg blev spurgt, men valgte at sige nej tak.

Pris: 4
350kr.  Det koste 300 men jeg gav 350 på forhånd. Dette plejer altid at hjælpe lidt på sagerne - bare ikke denne gang.

Overordnet: 5
Middel massage. Ekstra kan af gode grunde ikke bedømmes

Den lidt længere version 
Trykket var bygget op over et par dage, så nu skulle den lækre Ann have mulighed for at hjælpe mig af med spændingerne.
Stedet er ikke diskret, men det har ikke afhold mig tidligere og heller ikke denne gang.
Jeg ringede på et par minutter i åbningstid (som er kl. 9) og efter nogle lange sekunder blev der lukket op. Navnet fik jeg ikke fat i men det kunne måske være hende på billede 8 og 9. Hun så groggy ud, og jeg spurgte om hun lige var vågnet. Et par grynt bekræftede dette.
Ann var der selvfølgelig ikke.
Nå - jeg havde egentligt planlagt B2B, men det synes jeg kræver noget 'liv'. Og hende her var godt nok ikke lige i stødet.
½ times oliemassage faldt valget på - så kunne hun jo selv komme med signalerne, hvis hun ville noget.
Det ville hun så ikke......

Eller jo, jeg fik da spørgsmålet til sidst, men der havde ikke været meget lir undervejs. Hun virkede som om, at det var et pligtspørgsmål, og det er ikke noget der får pikken til at stå.

Nej tak til ekstra og olien blev vasket af. Præcis en halv time efter jeg trådte ind, trådte jeg ud.
Det havde været noget skuffende, og trykket var der jo stadig.
Jeg behøver ikke prøve Solnavej 67 igen.

Så afsted til Thai Smile i Buddinge ikke langt derfra. Her er der ekstragaranti. Måske ikke de yngste damer, men de ved hvordan man behandler en liderlig diller.

Den korte version
Sted: 7
Pænt og rent. Virker ikke slidt. Rene håndklæder, tilbudt drikkelse.

Pigen: 5
Fik ikke fat i navnet, men hun var lille med langt sort hår..... hmmm der fik jeg vist beskrevet samtlige Thai :-).
Hov - det var sku da copy/paste - men det passer altså :-)
Det var hende fra billede nr 3 (røde læber malet på) og billede 5.
Helt sikkert alderspræsidenten. Ganske sød og flirtende. Lidt sprogforbistringer her og der.

Massagen: 8
En halv times oliemassage. Det gjorde hun rigtig rigtig godt. Hun kunne faktisk (også) massere. Der var fin lir undervejs, så jeg var heller ikke denne gang i tvivl om at der var ekstra på menuen.

Ekstra: 5
Økoblow ok udført. Kommentaren 'You come now' trækker gevaldigt ned. Uden den havde vi været på et 7 tal.

Pris: 5
700 kr. 300 for massagen og 400 for sut.

Overordnet: 6
Glimrende massage. Ok blæs.

Den lidt længere version 
Efter skuffelsen på Solnavej, var jeg opsat på en lækker gang B2B. Jeg skulle have kvinde mellem hænderne.
Og der var jo en fin reklame med 800kr for 0.5 times B2B. Så afsted med mig.
Døren blev åbnet af hende der endte med at massere mig. Min hjerne måtte have været gået i stå, for jeg spurgte ikke efter nogle de andre....Why????
Jeg skulle i hvert fald ikke bruge 800 kr på en B2B med hende her.
Så igen ½ times oliemassage - en efterfølgende spiller kunne hun godt få lov til.

Tilbudt vand - ja tak. Betal nu - ok.
Hun udførte en rigtig god hård massage, var grinende og lidt flirtende. Der blev gjort klare tegn.
The flipover og derefter lidt lir. Efter nogle sprogforbistringer endte aftalen på 700 i alt for et blow.
Det gjorde hun sådan set ok. Det blev et økoblow. Ikke fordi jeg efterspurgte dette - hun hev ikke et gummi frem, og jeg bad heller ikke om det.
Hun var berøringsvenlig undervejs, men jeg fik en løftet pegefinger (seriøst - en ægte gammeldags løftet pegefinger) da jeg vippede en af hendes bryster ud af bh'en.
Det var nu ikke masterniveau hun demonstrerede med det blow, så det tog lidt tid.
Og så kom det ' You come now'.
Så hold da kæft! 
Jeg ved næsten ikke noget værre. Det lagde en dæmper på fornøjelserne.
Det endte heldigvis godt, og den opsparede ladning skød mod loftet.
Overskydende olie blev vasket af, tøj på, betale det sidste og så ud af døren.
Lidt over en halv time var der gået.

Kommer jeg igen? Ja måske. Det er nu blevet mit backup-sted, men det bliver heller aldrig mit førstevalg.

Og hvad med jer derude? Hvilke backup-steder med ekstragaranti har I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skulle bare være vaklet fra Solnavej til Solnavej 71. Jeg har engang besøgt Pim (hvis hun er der endnu), og det var en god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Du skulle bare være vaklet fra Solnavej til Solnavej 71. Jeg har engang besøgt Pim (hvis hun er der endnu), og det var en god oplevelse

Hej BX

Ja jeg har flere gange overvejet det. Pim er dog for tynd efter min smag, men det havde nok været bedre end Thai Smile. Måske jeg skal give Pim en chance ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...