Fyldemand 1 Skrevet 3. Juli, 2018 Kan godt være det er et dumt spørgsmål men er der nogen herinde der gør dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 3. Juli, 2018 Ja... (jeg er ikke en af dem - er langtidssingle, så nyder de glæder der er ved det...) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Juli, 2018 Hvis du mener om der findes mænd i forhold der køber sex, så er svaret ja. Hvorfor opretter du en helt ny profil for at stille dette spørgsmål ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2018 Ja, der har da i tidens løb været flere herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyldemand 1 Skrevet 3. Juli, 2018 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Hvis du mener om der findes mænd i forhold der køber sex, så er svaret ja. Hvorfor opretter du en helt ny profil for at stille dette spørgsmål ? Fordi jeg har spørgsmål omkring det, men ville bare lige høre om det var "almindeligt" herinde først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamle ole 56 Skrevet 3. Juli, 2018 Der er helt sikkert mange gifte/i forhold som køber sex. Jeg håber blot at de har afklaret det med "hende" der hjemme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyldemand 1 Skrevet 3. Juli, 2018 gamle ole skrev, for 2 minutter siden: Der er helt sikkert mange gifte/i forhold som køber sex. Jeg håber blot at de har afklaret det med "hende" der hjemme. Ja helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scouts 81 Skrevet 3. Juli, 2018 Alle mænd er da deres kærester/koner tro Amen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 3. Juli, 2018 Fyldemand skrev, 1 time siden: Kan godt være det er et dumt spørgsmål men er der nogen herinde der gør dette? Ja. Jeg har en kæreste og køber i ny og næ sex hos diverse glædespiger. Jeg synes livet er for kort til kun at holde dig til en. Tror alle mænd kan nikke genkendende til at have løst til sex med andre end sin kone/kæreste. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 3. Juli, 2018 Fyldemand skrev, for 1 time siden: Fordi jeg har spørgsmål omkring det, men ville bare lige høre om det var "almindeligt" herinde først. Har du ikke stillet det spørgsmål før? Du minder om ham der som spurgte om man kan være utro med en glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Dandey skrev, for 54 minutter siden: Ja. Jeg har en kæreste og køber i ny og næ sex hos diverse glædespiger. Jeg synes livet er for kort til kun at holde dig til en. Tror alle mænd kan nikke genkendende til at have løst til sex med andre end sin kone/kæreste. Det har alle mænd ikke. Nogle er faktisk monogame. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Juli, 2018 Fyldemand skrev, for 2 timer siden: Kan godt være det er et dumt spørgsmål men er der nogen herinde der gør dette? Det er virkelig et dumt spørgsmål! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Det er virkelig et dumt spørgsmål! Dét der er virkeligt ærligt. Til gengæld. Og jeg er enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 3. Juli, 2018 gamle ole skrev, for 4 timer siden: Der er helt sikkert mange gifte/i forhold som køber sex. Jeg håber blot at de har afklaret det med "hende" der hjemme. Der et ordsprog, der hedder: Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. Hvorfor skal hun vide alt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 2 timer siden: Det har alle mænd ikke. Nogle er faktisk monogame. Er det ham, der hedder Kurt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 4. Juli, 2018 Vendelbo773 skrev, for 14 timer siden: Der et ordsprog, der hedder: Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. Hvorfor skal hun vide alt? fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Juli, 2018 Hold da k..., hvor er det er fortæsket spørgsmål.... Der er nok lidt lige som med spørgsmålet om ; onanerer du? Der er dem der indrømmer og siger ja, og dem der lyver ! Jeg vil IKKE gå gennem livet og lade noget jeg har lyst til være uprøvet, end off story, Ja jeg er gift og er måske uto, iflg nogen af de frelste. ! Men jeg føler mig IKKE utro, fordi jeg elsker min kone/hustru, og kunne ikke tænke mig et liv uden hende, hvorfor så ødelægge dette ved at foreslå nogen akter som hun(jeg har spurgt!) ikke på nogen måde vil deltage i, eller endsige afprøve, jeg er ikke, synes jeg selv, på nogen måde pervers, men elsker feks. analsex. Og jeg får afløb for den lyst ved et par gange om året at besøge en GP, som villigt lægger røv til. (og måske lidt andre krydderier hehe.) Gør det mig til en dårlig ægtemand, måske, men til gengælden glad ægtemand, som ikke prøver at presse min søde hustru ud i noget hun ikke har lyst til. At hun så heller ikke vil accepterer den løsning er måske problematisk, men jeg har IKKE dårlig samvittighed, Hvorfor skulle jeg have det? Jeg kunne selvfølgelig lade mig skille og leve et monogramt liv, som er eneste option her og nu, men igen, elsker min kone..... Og hermed Igen Igen en stor HYLST til alle disse dejlige Kvinder, der sikker har hver deres tilgang til dette erhverv, tak fordi i er der og er så smukke og dejlige på hver jeres måde ! Kh Misjo ( der sku bliver lidt pist på de frelste !!!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 4. Juli, 2018 Misjo1 skrev, for 3 minutter siden: Hold da k..., hvor er det er fortæsket spørgsmål.... Der er nok lidt lige som med spørgsmålet om ; onanerer du? Der er dem der indrømmer og siger ja, og dem der lyver ! Jeg vil IKKE gå gennem livet og lade noget jeg har lyst til være uprøvet, end off story, Ja jeg er gift og er måske uto, iflg nogen af de frelste. ! Men jeg føler mig IKKE utro, fordi jeg elsker min kone/hustru, og kunne ikke tænke mig et liv uden hende, hvorfor så ødelægge dette ved at foreslå nogen akter som hun(jeg har spurgt!) ikke på nogen måde vil deltage i, eller endsige afprøve, jeg er ikke, synes jeg selv, på nogen måde pervers, men elsker feks. analsex. Og jeg får afløb for den lyst ved et par gange om året at besøge en GP, som villigt lægger røv til. (og måske lidt andre krydderier hehe.) Gør det mig til en dårlig ægtemand, måske, men til gengælden glad ægtemand, som ikke prøver at presse min søde hustru ud i noget hun ikke har lyst til. At hun så heller ikke vil accepterer den løsning er måske problematisk, men jeg har IKKE dårlig samvittighed, Hvorfor skulle jeg have det? Jeg kunne selvfølgelig lade mig skille og leve et monogramt liv, som er eneste option her og nu, men igen, elsker min kone..... Og hermed Igen Igen en stor HYLST til alle disse dejlige Kvinder, der sikker har hver deres tilgang til dette erhverv, tak fordi i er der og er så smukke og dejlige på hver jeres måde ! Kh Misjo ( der sku bliver lidt pist på de frelste !!!) Hvorfor er det frelst, at have et andet synspunkt end du? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 4. Juli, 2018 Misjo1 skrev, for 8 minutter siden: Hold da k..., hvor er det er fortæsket spørgsmål.... Der er nok lidt lige som med spørgsmålet om ; onanerer du? Der er dem der indrømmer og siger ja, og dem der lyver ! Jeg vil IKKE gå gennem livet og lade noget jeg har lyst til være uprøvet, end off story, Ja jeg er gift og er måske uto, iflg nogen af de frelste. ! Men jeg føler mig IKKE utro, fordi jeg elsker min kone/hustru, og kunne ikke tænke mig et liv uden hende, hvorfor så ødelægge dette ved at foreslå nogen akter som hun(jeg har spurgt!) ikke på nogen måde vil deltage i, eller endsige afprøve, jeg er ikke, synes jeg selv, på nogen måde pervers, men elsker feks. analsex. Og jeg får afløb for den lyst ved et par gange om året at besøge en GP, som villigt lægger røv til. (og måske lidt andre krydderier hehe.) Gør det mig til en dårlig ægtemand, måske, men til gengælden glad ægtemand, som ikke prøver at presse min søde hustru ud i noget hun ikke har lyst til. At hun så heller ikke vil accepterer den løsning er måske problematisk, men jeg har IKKE dårlig samvittighed, Hvorfor skulle jeg have det? Jeg kunne selvfølgelig lade mig skille og leve et monogramt liv, som er eneste option her og nu, men igen, elsker min kone..... Og hermed Igen Igen en stor HYLST til alle disse dejlige Kvinder, der sikker har hver deres tilgang til dette erhverv, tak fordi i er der og er så smukke og dejlige på hver jeres måde ! Kh Misjo ( der sku bliver lidt pist på de frelste !!!) Enig med iscenesat virkelighed, hvorfor er man frelst, når man har en anden holdning end dig? Derudover er jeg i dine øjne en af de frelste. Det er ligegyldigt om du mener du er utro eller ej. Spørgsmålet er om din kone vil mene dine handlinger er utroskab. Hvis ja, er du i mine øjne utro. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 4. Juli, 2018 Misjo1 skrev, for 10 minutter siden: Hold da k..., hvor er det er fortæsket spørgsmål.... Der er nok lidt lige som med spørgsmålet om ; onanerer du? Der er dem der indrømmer og siger ja, og dem der lyver ! Jeg vil IKKE gå gennem livet og lade noget jeg har lyst til være uprøvet, end off story, Ja jeg er gift og er måske uto, iflg nogen af de frelste. ! Men jeg føler mig IKKE utro, fordi jeg elsker min kone/hustru, og kunne ikke tænke mig et liv uden hende, hvorfor så ødelægge dette ved at foreslå nogen akter som hun(jeg har spurgt!) ikke på nogen måde vil deltage i, eller endsige afprøve, jeg er ikke, synes jeg selv, på nogen måde pervers, men elsker feks. analsex. Og jeg får afløb for den lyst ved et par gange om året at besøge en GP, som villigt lægger røv til. (og måske lidt andre krydderier hehe.) Gør det mig til en dårlig ægtemand, måske, men til gengælden glad ægtemand, som ikke prøver at presse min søde hustru ud i noget hun ikke har lyst til. At hun så heller ikke vil accepterer den løsning er måske problematisk, men jeg har IKKE dårlig samvittighed, Hvorfor skulle jeg have det? Jeg kunne selvfølgelig lade mig skille og leve et monogramt liv, som er eneste option her og nu, men igen, elsker min kone..... Og hermed Igen Igen en stor HYLST til alle disse dejlige Kvinder, der sikker har hver deres tilgang til dette erhverv, tak fordi i er der og er så smukke og dejlige på hver jeres måde ! Kh Misjo ( der sku bliver lidt pist på de frelste !!!) Hvad sker der lige? Lyver? Frelste? Hvem? Hvad? Hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 4. Juli, 2018 Elprebsi skrev, for 1 minut siden: Enig med iscenesat virkelighed, hvorfor er man frelst, når man har en anden holdning end dig? Derudover er jeg i dine øjne en af de frelste. Det er ligegyldigt om du mener du er utro eller ej. Spørgsmålet er om din kone vil mene dine handlinger er utroskab. Hvis ja, er du i mine øjne utro. Enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu: Hvorfor er det frelst, at have et andet synspunkt end du? Ohh, Frelst, måske fordi der efterhånden er så mange der "prædiker" om at komme clean med deres koner, kærester eller ?? og melde klart ud, om deres lyst til at prøve noget andet en dagligdags #frem og tilbage", som i øvrigt absolut også kan være fint og ok. Det hvor jeg vil hen er, når man nu virkelig har forsigtigt og i den rette situation har udtrykt sine drømme og lyster, og fået et klart "Nej", skal man så leve uforlyst, eller skal man afprøve sin fantasi ? uden at kalde på skilsmisse og hvad der følger, det mener jeg ikke, Jeg kan godt leve med hvad jeg har gjort, og jeg mener virkelig ikke at jeg skader nogen ved det. Elsker jeg alle Kh Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Juli, 2018 Av for en øm tå jeg trådte på der der Min hustru vil IKKE accepteret mine handlinger, så ja, jeg er "utro" men tilgengæld glad og hengivende, fordi jeg ikke vandre "uforløst" rundt forkert? hvem skal dømme ?? og Ok @Manfredo og @Elprebsi I må jo være i forhold (eller har været?) har i meldt klat ud overfor jeres partner ?? Jeg tvivler men oplys mig ? @irv du kender om nogen den "anden side" så du må da også kunne bidrage her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 4. Juli, 2018 Misjo1 skrev, for 11 minutter siden: Ohh, Frelst, måske fordi der efterhånden er så mange der "prædiker" om at komme clean med deres koner, kærester eller ?? og melde klart ud, om deres lyst til at prøve noget andet en dagligdags #frem og tilbage", som i øvrigt absolut også kan være fint og ok. Det hvor jeg vil hen er, når man nu virkelig har forsigtigt og i den rette situation har udtrykt sine drømme og lyster, og fået et klart "Nej", skal man så leve uforlyst, eller skal man afprøve sin fantasi ? uden at kalde på skilsmisse og hvad der følger, det mener jeg ikke, Jeg kan godt leve med hvad jeg har gjort, og jeg mener virkelig ikke at jeg skader nogen ved det. Elsker jeg alle Kh Misjo1 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Ohh, Frelst, måske fordi der efterhånden er så mange der "prædiker" om at komme clean med deres koner, kærester eller ?? og melde klart ud, om deres lyst til at prøve noget andet en dagligdags #frem og tilbage", som i øvrigt absolut også kan være fint og ok. Det hvor jeg vil hen er, når man nu virkelig har forsigtigt og i den rette situation har udtrykt sine drømme og lyster, og fået et klart "Nej", skal man så leve uforlyst, eller skal man afprøve sin fantasi ? uden at kalde på skilsmisse og hvad der følger, det mener jeg ikke, Jeg kan godt leve med hvad jeg har gjort, og jeg mener virkelig ikke at jeg skader nogen ved det. Elsker jeg alle Kh Misjo1 Frelste? Er det nogen, der deltager i denne debat, du kalder det? Eller bare generelt alle mænd, der har sagt til deres kone, at de gerne vil tage hende analt, og som så har fået afslag på den forespørgsel. Hvis man så vælger IKKE at gøre det analt med en anden - så er man simpelthen mega frelst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 4. Juli, 2018 @Misjo1 nej, jeg er ikke i et forhold, men jeg har ikke besøgt prostituerede eller været utro, mens jeg har været. Du kan leve med dine handlinger og mener ikke det skader nogen. Fair nok. Jeg mener det vil skade mine tidligere kæreste på sin vis, hvis jeg var utro, da det jo ville såre dem gevaldigt. Jeg mener man skal snakke om tingene og hvis man ikke kan tilfredsstille hinanden på alle punkter, så må man gå eller acceptere det og blive. Utroskab ligger ikke inden for min moral. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg