Hop til indhold
Fyldemand

Til prostitueret i fast forhold?

Recommended Posts

Guest Misjo1
Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden:

Hvorfor er det frelst, at have et andet synspunkt end du? :)  

Det er ikke frelst, men men,, disse personer kigge vel også på "udbudet" her på EG, hvorfor det, når de nu har hvad de skal have på hjemme fronten?

og den der er singler, har vel også brug for pigerne her på sitet, hvorfor er det så forker at mennesker der er i forhold evt, også søger her?

Moral/dobb.moral Tja !

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Av for en øm tå jeg trådte på der der :-)

Min hustru vil IKKE accepteret mine handlinger, så ja, jeg er "utro" men tilgengæld glad og hengivende, fordi jeg ikke vandre "uforløst" rundt  forkert? hvem skal dømme ??

og Ok @Manfredo  og @Elprebsi I må jo være i forhold (eller har været?) har i meldt klat ud overfor jeres partner ??

Jeg tvivler men oplys mig ?

@irv du kender om nogen den "anden side" så du må da også kunne bidrage her ?

Jeg ser ikke glædespiger, når jeg er i forhold. Melde klart ud? Om hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke frelst, men men,, disse personer kigge vel også på "udbudet" her på EG, hvorfor det, når de nu har hvad de skal have på hjemme fronten?

og den der er singler, har vel også brug for pigerne her på sitet, hvorfor er det så forker at mennesker der er i forhold evt, også søger her?

Moral/dobb.moral Tja !

Misjo1

Må indrømme jeg ikke helt kan se det dobbeltmoralske i at jeg som single besøger pigerne i denne verden, men ikke ville gøre det i et forhold og mener utroskab er forkert. Det tætteste er vel nok, at udbuddet af piger ville være mindre, hvis ikke mænd i forhold var der til at skabe en efterspørgsel, men det har ikke så meget med min personlige holdning at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jamen jeg acc. helt jeres tilgang og holdninger, jeg har mine...

En ser ikke glædespiger når han er i forhold, OK

en synes ikke der er ok at have lyst til analsex, OK

Jeg har mine holdninger, i har jeres, det er det der gør os mangfoldige, så stik piben ind drenge, lev jeres liv, som jeg lever mit !

Kh Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har mine holdninger, i har jeres, det er det der gør os mangfoldige, så stik piben ind drenge, lev jeres liv, som jeg lever mit !

Kh Misjo1

Så vi må ikke debattere på et debatforum... stik selv piben ind med dine regler ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 7 minutter siden:

Moral/dobb.moral Tja !

Misjo1

Du gætter en hel del. Antager. Argumentere imod noget, der ikke engang er nævnt (her).

Læs i stedet, det, som står i indlæggene her;)

Øm tå? Ja, det er der da vist nok een, der har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Elprebsi skrev, Lige nu:

Så vi må ikke debattere på et debatforum... stik selv piben ind med dine regler ;-)

@Elprebsi Altid klar til en debat, men vi bliver ikke enige her, så jeg rest my case og ønsker jer alle et godt liv og en god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

Kh Misjo1

Det var jo IKKE det, der blev sagt! Lyst til analsex er rigtig fint!

Det er ikke fint, at sige, at ALLE mænd boller udenom!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, Lige nu:

@Elprebsi Altid klar til en debat, men vi bliver ikke enige her, så jeg rest my case og ønsker jer alle et godt liv og en god dag

I lige måde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Manfredo skrev, for 3 minutter siden:

Du gætter en hel del. Antager. Argumentere imod noget, der ikke engang er nævnt (her).

Læs i stedet, det, som står i indlæggene her;)

Øm tå? Ja, det er der da vist nok een, der har.

Øm tå YES, jag har podegra og DET gør sku ondt :-)

Har læst, og forstået, (eller misforstået?)

Tak for en fin og sober debat !

Kh Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 minut siden:

Øm tå YES, jag har podegra og DET gør sku ondt :-)

Har læst, og forstået, (eller misforstået?)

Tak for en fin og sober debat !

Kh Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
ListeFister skrev, for 2 timer siden:

Svarer det "liderlige kompas" til at være umoralsk?

Der er vel ingen anden facitliste end den normerne og landets love har sat kurs for. Og så selvfølgelig din egen empatiske sans for hvad der er rigtigt og forkert. 

Menneskers adfærd er styret hovedsageligt af drifter. Moralen er ofte blot en tilskuer. Det er også forkert at stjæle og slå ihjel mv. Det ved vi jo godt. Men det afholder ikke mennesker for at gøre det alligevel. De skal nok finde på noget der kan retfærdiggøre det. Når et menneske kommer til det punkt, kan moral, etik og sund fornuft godt pakke sammen. 

By the way. 

Du tænker sikkert også anderledes når du er liderlig i forhold til når du lige er kommet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Fyldemand skrev, den 3/7/2018 at 19:03:

Kan godt være det er et dumt spørgsmål men er der nogen herinde der gør dette? 

Jeg har svaret sporadisk i andre indlæg, men nu er tiden inde til at svare direkte.

Ja, jeg går til GPere og har været gift i  rigtig mange år.

Mit "Secret life" som vel har stået på i et par år, har i den grad beriget mit og min kones sexliv.

Ved hun det: Nej. Jeg har ikke fortalt hende det.

Men faktum er, at min kone og jeg har fået et fantastisk sexliv efter at jeg begyndte min karriere.

Specielt har jeg en GP at takke. Men jeg ved hun ikke ønsker sit navn frem her, så det vil jeg undlade.

Har jeg moralske kvaler overfor min kone; Nej egentlig ikke. Hun er blevet en mere tilfreds og glad kvinde.

Vh

V.

Redigeret af Vendelbo773
Mangler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 14 timer siden:

Moral/dobb.moral Tja !

Misjo1

I mine øjne så er det forkerte ved at dem der i forhold besøger andre kvinder, at den partner man er sammen med ikke har sagt de er ok med dette, det gør i min verden en stor forskel (hvis man har talt om det og begge har sagt ok, så ser jeg intet problem i det, det afgørende i min optik er at der er enighed om det).

Blot af nysgerrighed, hvordan ville du have det med at din kone gik ud i byen og fik noget andet fordi hun havde lyst?

Ps. jeg er single, hvorfor jeg besøger alle disse skønne kvinder, og nej da jeg havde kærste var jeg ikke på eroguide eller ligende ... frelst tjoo.

Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 7 timer siden:

Har jeg moralske kvaler overfor min kone; Nej egentlig ikke. Hun er blevet en mere tilfreds og glad kvinde.

Vh

V.

Du siger at du ikke har moralske kvaler og at hun er en glad og tilfreds kvinde. Hvis du vidste at hun ville forlade dig, og følte sig bedraget, hvis hun opdagede hvad du laver bag om ryggen på hende. Gør det så ikke noget indtryk på dig? 

Jeg er også en af de "frelste" som synes man burde spille med åbne kort. Synes at folk som påstår at de ikke er utro, når de besøger en glædespige, lyver overfor sig selv for at den dårlige samvittighed ikke skal æde dem op. Men det er så bare min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Kvindebeundre skrev, 1 time siden:

I mine øjne så er det forkerte ved at dem der i forhold besøger andre kvinder, at den partner man er sammen med ikke har sagt de er ok med dette, det gør i min verden en stor forskel (hvis man har talt om det og begge har sagt ok, så ser jeg intet problem i det, det afgørende i min optik er at der er enighed om det).

Blot af nysgerrighed, hvordan ville du have det med at din kone gik ud i byen og fik noget andet fordi hun havde lyst?

Ps. jeg er single, hvorfor jeg besøger alle disse skønne kvinder, og nej da jeg havde kærste var jeg ikke på eroguide eller ligende ... frelst tjoo.

Kvindebeundre

@Kvindebeundre Det kan jeg svare helt enkelt og ganske ærligt på, hvis det kun var for sex og/eller for at afprøve en fantasi som jeg ikke ville deltage i (hvilket næppe er muligt :-) ) så helt ok for mig.

Min første kone skred faktisk fra mig fordi HUN var MIG utro, ikke for jeg blev sur eller vred, men fordi jeg, af nysgerrighed spurgte ind til det, og især fordi jeg på ingen måde blev vred eller jaloux !! Hun mente derfor at jeg IKKE elskede hende, hvilket faktisk absolut ikke var tilfældet, hun har stadig et stor plads i mit hjerte, måske fordi hun var min første rigtige store kærlighed.

Jeg er iøvrigt helt på linje med @Vendelbo773  her.

MIsjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ret beset, hvis men ikke deler sit liv med hinanden, så er man ikke længere i et kærlighedsforhold til hinanden.

Hemmeligholdelse af GP-besøg (eller andre ting), som man ved, vil påvirke den person, som har valgt at dele sit eget liv med en, betyder at man ikke længere tror på hinanden, men derimod frygter hinanden. I mine øjne, eksisterer kærlighedsforholdet ikke, hvis man frygter hinanden.

Får lige lyst til at dele et lille Kirkegaard-citat:

Citat

At bedrage sig selv for kærlighed er det forfærdeligste, er et evigt tab, for hvilket der ingen erstatning er hverken i tid eller i evighed. Thi når ellers, hvor forskellig den end kan være, talen er om at bedrages i forhold til kærlighed, da forholder den bedragne sig dog til kærlighed, og bedraget er kun, at den ikke var der, hvor den mentes at være; men den selvbedragne har lukket sig selv ude og lukker sig selv ude fra kærlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ListeFister skrev, 1 time siden:

Ret beset, hvis men ikke deler sit liv med hinanden, så er man ikke længere i et kærlighedsforhold til hinanden.

Hemmeligholdelse af GP-besøg (eller andre ting), som man ved, vil påvirke den person, som har valgt at dele sit eget liv med en, betyder at man ikke længere tror på hinanden, men derimod frygter hinanden. I mine øjne, eksisterer kærlighedsforholdet ikke, hvis man frygter hinanden.

Får lige lyst til at dele et lille Kirkegaard-citat:

Sludder af værste skuffe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Lange skrev, for 8 timer siden:

Du siger at du ikke har moralske kvaler og at hun er en glad og tilfreds kvinde. Hvis du vidste at hun ville forlade dig, og følte sig bedraget, hvis hun opdagede hvad du laver bag om ryggen på hende. Gør det så ikke noget indtryk på dig? 

Jeg er også en af de "frelste" som synes man burde spille med åbne kort. Synes at folk som påstår at de ikke er utro, når de besøger en glædespige, lyver overfor sig selv for at den dårlige samvittighed ikke skal æde dem op. Men det er så bare min mening.

Der er en risiko ved meget her i livet. Hvis det bliver opdaget må jeg tage den derfra.

Jeg er utro, og bilder ikke mig selv ind, at jeg ikke er.

Men et godt ordsprog er:

Fordi man elsker en, så behøves man jo ikke hade alle de andre:)

Vh 

V ( Den utro).....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Sidste gang jeg lod mig lokke til at deltage i en tråd om utroskab, deltog en kvinde som havde opdaget sin kærestes brug af gp’ere. Allan2000 og Maria2000 tror jeg hendes profilnavne var. 

374 beskeder blev udvekslet.

Det fik hverken hende eller jeg til at ændre synspunkt

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rent generelt...

Der er også et andet aspekt i det at besøge gp/andre kvinder uden for et forhold, der gør at jeg mener man ikke kan tillade sig det, og det er det faktum at man udsætter sin partner for en øget risiko for kønssygdomme uden at ens partner har givet samtykke til dette (jeg antager her at man ikke bruger gummi når man har sex med sin partner, hvilket jeg af gode grunde reelt ikke ved noget om ... og selv med gummi er der altid en lille risiko ... gummi kan sprænges mm).

Jeg mener derfor at det er et stort tillid brud, men det er blot min mening, og ville personlig aldrig tilgive at min partner var utro.

Anyways det er heldigvis folks egen sag, og ikke min ... god dag til alle både de frelste og utro :).

Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Jojo....men er der ikke forskel på sex, og kærlighed ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...