Hop til indhold
Fyldemand

Til prostitueret i fast forhold?

Recommended Posts

Røvslikker skrev, for 11 timer siden:

Jojo....men er der ikke forskel på sex, og kærlighed ?? 

det stadig utroskab 

og det kommer der sjældent noget godt ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Må jeg komme med et opfølgende spørgsmål?

Jeg er blot nysgerrig. Jeg kan ikke dømme nogen.

Hvordan har I det - jer der holder jeres "andet sexliv" skjult for kæresten eller konen - med det? Er det en belastning i hverdagen, bliver man nervøs? Hvordan kommer I omkring det? Har I været ude i nogen situationer hvor I næsten blev afsløret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
AmandaCassiopeia skrev, for 19 minutter siden:

Må jeg komme med et opfølgende spørgsmål?

Jeg er blot nysgerrig. Jeg kan ikke dømme nogen.

Hvordan har I det - jer der holder jeres "andet sexliv" skjult for kæresten eller konen - med det? Er det en belastning i hverdagen, bliver man nervøs? Hvordan kommer I omkring det? Har I været ude i nogen situationer hvor I næsten blev afsløret?

Nej, det generer mig ikke det mindste. I begyndelsen var jeg bange for at blive genkendt når jeg bevæger mig rundt på de kendte adresser. Eller når telefonen “Bibber”. Nu, hvor beslutningen er taget, tænker jeg aldrig over det. Undtagen når “de frelste”(shitstorm cumming) anfægter min moral eller mangel på samme:) nu er bare glad for alle de skønne piger jeg møder på min vej og nyder livet

vh. Piraten

ps. Undtaget da Allan2000 og Maria2000 blandede sig i debatten. Hun gjorde indtryk

Redigeret af Piraten
Allan2000 og Maria2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, 1 time siden:

Undtagen når “de frelste”(shitstorm cumming) anfægter min moral eller mangel på samme:) nu er bare glad for alle de skønne piger jeg møder på min vej og nyder livet

For god ordens skyld, som en af de frelste, var mine tidligere indput ikke et forsøg på at anfægte nogens moral, og ej heller at dømme nogen...

Det var blot for at give mit synspunkt på det med at være utro (som det i min optik er, hvis man er sammen med en anden end ens partner, og uden dennes samtykke).

Ps. spændende læsning, og God dag til alle :).

Kvindebeundren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Jeg har aldrig hørt om at nogen som er gået fra hinanden på grund af købesex....nogen der har ? For mig er købesex en mulighed for at prøve grænser af rent sexuelt, og vil aldrig nogensinde komme til at stille spørgsmål omkring min familie som jeg beskytter med alle midler, utroskab er udelukkende følelser og i mine besøg florerer disse overhovedet ikke....når jeg lukker døren hos GP'eren så er det et overstået kapitel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Røvslikker - ville ønske jeg orkede at fortælle min historie, men den er for lang og indviklet. Kort fortalt gik mit forhold i stykker pga købesex og utroskab. Og så alligevel ikke, for jeg havde det ganske fint med at han fornøjede sig andre steder. Det var uærligheden omkring det jeg ikke kunne tolerere. Når man er i et forhold hvor man kan få lov til alt, så kræver det enorm meget ærlighed og at man passer på og respekterer hinanden. Den fangede min kæreste ikke og valgte at lyve om hans besøg, så jeg i sidste ende, satte både mit eget og mine gæsters helbred på spil. Og det er lige nøjagtig på det punkt, jeg tror rigtig mange mænd fejlvurderer os kvinder. At give os chancen for at have kendskab til sandheden, fantasier osv., det giver os noget at arbejde med/på og ikke mindst og lære at acceptere. Løgn, løgn, løgn, det er sgu svært at accepterer for selv den bedste kvinde. Jeg forstår til stadighed ikke hvordan det kan være så svært at snakke sammen og være ærlige overfor hinanden???

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Piraten

Du skriver meget indforstået, og som om vi alle kender til dine tidligere skriverier. Jeg har derfor læst op på den tråd som du omtaler mht. Maria2000, og ud fra denne kan jeg konstatere, at du netop er gået fra din ægtefælle, som du ellers har været sammen med i mere end 35 år. Og at det rent faktisk var denne tråd som fik dig til at tage skridtet hertil. Må sige, at det sætter dit skriv i noget af et perspektiv. Det er hårdt (føler med dig!), men er sikker på, at kærligheden venter på dig derude, og at det er den helt rigtige beslutning du har taget.

@Røvslikker

Der er massere der er gået fra hinanden pga. af købesex. Men købesex er i princippet bare et symptom. Forholdet er i princippet allerede gået i stykker, den dag at den ene part ikke længere føler at han/hun ikke har dele sine "hemmeligheder" med sin partner.

I øvrigt så er utroskab altid defineret i fællesskab af begge parter i et parforhold. At du skriver, at du ikke mener at det er utroskab når der ikke er følelser involveret, virker det til, at det er noget du har defineret for dig selv, og ikke involveret din partner heri. Du kan påstå til den dag solen brænder ud, at det ikke er utroskab. Men det nytter ikke noget, hvis din partner er af en anden opfattelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ListeFister skrev, for 5 minutter siden:

@Røvslikker

I øvrigt så er utroskab altid defineret i fællesskab af begge parter i et parforhold. At du skriver, at du ikke mener at det er utroskab når der ikke er følelser involveret, virker det til, at det er noget du har defineret for dig selv, og ikke involveret din partner heri. Du kan påstå til den dag solen brænder ud, at det ikke er utroskab. Men det nytter ikke noget, hvis din partner er af en anden opfattelse.

Er så enig i det du skriver der. Folk må selvfølgelig selv om hvad de synes utroskab er og om de ønsker at være utro eller ej. Men det lyder bare så hult i mine ører, når nogen skriver at det kun er utroskab, hvis der er følelser i det. Tvivler på at ret mange kvinder har den opfattelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Lange skrev, for 17 minutter siden:

Men det lyder bare så hult i mine ører, når nogen skriver at det kun er utroskab, hvis der er følelser i det. Tvivler på at ret mange kvinder har den opfattelse. 

Følelser der i besøg hos GP sammenhæng bringer ægteskab/familie i fare eksister ikke hos mig, har en helt klar aftale med min kone om at besøgende ikke på nogen måde vil bringe forholdet til familien i fare.....en aftale om gensidig tillid til hinanden, og i mit tilfælde betragter jeg det ikke som utroskab, det vil det være hvis lige pludsig at nabokonen var spændende.

@Sanne hvordan tænker du når du har et besøg, hvor manden har ring på?

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 21 minutter siden:

Følelser der i besøg hos GP sammenhæng bringer ægteskab/familie i fare eksister ikke hos mig, har en helt klar aftale med min kone om at besøgende ikke på nogen måde vil bringe forholdet til familien i fare.....en aftale om gensidig tillid til hinanden, og i mit tilfælde betragter jeg det ikke som utroskab, det vil det være hvis lige pludsig at nabokonen var spændende.

Hvis du har en aftale med din kone, så er det heller ikke tale om utroskab i mine øjne. Og så længe man kan holde følelserne udenfor er alt jo fint. Men samvær med sex - med eller uden følelser -  er til hver en tid utroskab, medmindre man har en aftale med sin partner om at det er i orden at være sammen med andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Røvslikker - Jeg er ikke i branchen mere, men jeg har aldrig været fordømmende overfor mine gæster. Har de selv åbnet op og fortalt om deres forhold, så har jeg forholdt mig til det enkelte tilfælde. Verden er ikke kun sort og hvid. Der er lige så mange historier, som der er mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Sanne skrev, for 2 minutter siden:

Der er lige så mange historier, som der er mænd.

Lige nøjagtig...man kan ikke dømme andre, selv om der er nogen der gerne vil, når man ikke kender den individuelle baggrund....go vind på din vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Røvslikker fint at I (du og din partner) er åbne omkring det at du besøger gp, og imponerende at hun accepterer dette.

Man kan så spekulere i, om det er sundt for jeres forhold, men det har intet med utroskab at gøre.

Det at have sex med andre har en betydning for de hormoner som styrer vores tilknytningsfølelser til andre mennesker. Hvis man har sex med andre end sin partner, så er der en risiko for både at man udvikler dybe følelser for de andre man har sex med (sker sjældent ved gp-besøg), og/eller nedbryder de følelser man har til sin partner(sker oftest ved gp-besøg). Specielt det sidste synes jeg personligt er et problem. Der er lidt "operationen lykkedes, men patienten døde" over det. Forstået som at man kan være rørende enig med sin partner om at gp-besøg er ok, men at parforholdet alligevel går i opløsning på grund heraf.

Men vi er selvfølgelig alle forskellige. God vind til dig og din familie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
ListeFister skrev, 1 time siden:

Man kan så spekulere i, om det er sundt for jeres forhold, men det har intet med utroskab at gøre.

Tværtimod har det forstærket forholdet....og besøg hos en GP burde ikke stille spørgsmål ved ens familie forhold, og hvis det gør så er der nok andre forhold der gør sig gældende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 34 minutter siden:

Tværtimod har det forstærket forholdet....og besøg hos en GP burde ikke stille spørgsmål ved ens familie forhold, og hvis det gør så er der nok andre forhold der gør sig gældende.

Godt for dig, at du mener at det har forstærket forholdet.

For mig har sex en stor betydning i forholdet til ens partner, idet sex og intimitet er direkte koblet sammen med samhørig og følelser. Og eventuelle gp-besøg vil derfor være et direkte angreb herpå.

Hvordan du ville reagere, hvis din partner kom og spurgte dig, om hun måtte arbejde som gp, med kys, kram, og super intim gfe på menu'en? (og hvor du ikke besøgte gp'r)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
ListeFister skrev, 1 time siden:

For mig har sex en stor betydning i forholdet til ens partner, idet sex og intimitet er direkte koblet sammen med samhørig og følelser. Og eventuelle gp-besøg vil derfor være et direkte angreb herpå.

Der er vi jo så forskellige....du betaler jo for at få sex, og ikke for at GP'en skal have følelser for dig, det har ikke en hujende fis at gøre med hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er vi mennesker vel sådan indrettet, at uagtet hvad vi gør, så er finder vi altid nogle selvopfundne forklaringer der ligesom "retfærdiggør" vores handlinger.  Når snakken falder på utroskab er der næsten ingen grænser hvad denne adfærd kan producere af forklaringer, der for alle andre end det enkelte individ skriger til himmel. 

Når det så er sagt har jeg stor respekt for de ærlige sjæle der bare siger "Jeg gør det af 100% rent egoistiske grunde, og jeg bærer selv ansvaret for mine gerninger - Det er ikke andres skyld. Jeg er bekendt med at hvis det opdages kan/vil det have konsekvenser, og dem er jeg villig til at tage".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Nu er vi mennesker vel sådan indrettet, at uagtet hvad vi gør, så er finder vi altid nogle selvopfundne forklaringer der ligesom "retfærdiggør" vores handlinger.

Ja...så er der dem som har for meget fritid, hvis verden ser anderledes ud når de forlader tastaturet...syntes du foragter den individuelle situation, nu kan man vælge at være ærlig, eller skrive det som andre gerne vil høre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

Ja...så er der dem som har for meget fritid, hvis verden ser anderledes ud når de forlader tastaturet...syntes du foragter den individuelle situation, nu kan man vælge at være ærlig, eller skrive det som andre gerne vil høre.

Jeg har sådant set ingen interesse i, at skildre verdenen anderledes.  Jeg har såmænd også empati nok til at kunne forstå enkelt individer og deres handlinger.  Jeg er så ikke helt klar over hvor du mener at jeg eksempelvis foragter dine valg ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Der er vi jo så forskellige....du betaler jo for at få sex, og ikke for at GP'en skal have følelser for dig, det har ikke en hujende fis at gøre med hinanden.

At der kan være følelser mellem en gæst og gp kan være problematisk, men det sker sjældent.

Derimod mener jeg, at det et stort problem, at gp-besøg kan betyde, at man følelsesmæssigt bliver doven i forhold til sin partner. Man fyrer simpelthen sine følelseshormoner af (oxytocin), når man er hos gp, og gider derfor ikke længere bruge så mange følelsesmæssige kræfter på madammen derhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 9 timer siden:

@Piraten

Du skriver meget indforstået, og som om vi alle kender til dine tidligere skriverier. Jeg har derfor læst op på den tråd som du omtaler mht. Maria2000, og ud fra denne kan jeg konstatere, at du netop er gået fra din ægtefælle, som du ellers har været sammen med i mere end 35 år. Og at det rent faktisk var denne tråd som fik dig til at tage skridtet hertil. Må sige, at det sætter dit skriv i noget af et perspektiv. Det er hårdt (føler med dig!), men er sikker på, at kærligheden venter på dig derude, og at det er den helt rigtige beslutning du har taget.

@Røvslikker

Der er massere der er gået fra hinanden pga. af købesex. Men købesex er i princippet bare et symptom. Forholdet er i princippet allerede gået i stykker, den dag at den ene part ikke længere føler at han/hun ikke har dele sine "hemmeligheder" med sin partner.

Jeg er jo ikke nogen erfaren bruger af EG, har kun været medlem et halvt års tid. Alligevel har jeg allerede deltaget i adskillige debatter om utroskab. Disse debatter er af en eller anden ukendt årsag som regel rejst af andre mænd? Jeg forstår ikke denne interesse. Grunden til at jeg i disse debatter som regel henviser til Allan2000 og Maria2000 er at hun er en kvinde. Hun opdagede sin kærestes utroskab og deltog af den simple årsag at hun ikke forstod hvorfor og søgte svar og indsigt i en for hende ukendt verden. Jeg kontaktede hende d.20 maj og vi udvekslede 374 beskeder frem til d.2 juni. Hun forstod stadig ikke hvorfor. Det får mig til at tro at man ikke kan besvare dette spørgsmål. I hvert fald sådan at dem der ikke forstår det skal kunne forstå det. Giver det mening?

Om min egen situation kan jeg berette at vi fortsat er sammen. Jeg har ikke tilstået mit utroskab og det kommer jeg heller ikke til. Jeg nyder mit liv med konen og jeg nyder mit liv med alle disse skønne kvinder. Ren win-win:)

Og det bliver forhåbentligt mit sidste bidrag til debatter om utroskab

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 timer siden:

Jeg er jo ikke nogen erfaren bruger af EG, har kun været medlem et halvt års tid. Alligevel har jeg allerede deltaget i adskillige debatter om utroskab. Disse debatter er af en eller anden ukendt årsag som regel rejst af andre mænd? Jeg forstår ikke denne interesse. Grunden til at jeg i disse debatter som regel henviser til Allan2000 og Maria2000 er at hun er en kvinde. Hun opdagede sin kærestes utroskab og deltog af den simple årsag at hun ikke forstod hvorfor og søgte svar og indsigt i en for hende ukendt verden. Jeg kontaktede hende d.20 maj og vi udvekslede 374 beskeder frem til d.2 juni. Hun forstod stadig ikke hvorfor. Det får mig til at tro at man ikke kan besvare dette spørgsmål. I hvert fald sådan at dem der ikke forstår det skal kunne forstå det. Giver det mening?

Jeg deltog faktisk i den tråd hun oprettede.  Det er korrekt at hun ikke forstod det, underforstået at hvis der var noget galt i deres forhold, så ville hun kunne forstå det.  I virkelighedens verden kan meget utroskab ikke forklares ved at der er noget galt.  Det er jo klart at hvis al utroskab kunne forklares ved, at der er noget galt i ens parforhold, så ville frygten for at blive udsat vel have dårlige betingelser, eller sagt med andre ord "Man ville føle at man kunne kontrollere risikoen".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg deltog faktisk i den tråd hun oprettede.  Det er korrekt at hun ikke forstod det, underforstået at hvis der var noget galt i deres forhold, så ville hun kunne forstå det.  I virkelighedens verden kan meget utroskab ikke forklares ved at der er noget galt.  Det er jo klart at hvis al utroskab kunne forklares ved, at der er noget galt i ens parforhold, så ville frygten for at blive udsat vel have dårlige betingelser, eller sagt med andre ord "Man ville føle at man kunne kontrollere risikoen".

Nu kom jeg jo til at “kende” hende rigtigt godt og jeg kan forsikre dig om at den sexuelle utroskab var deres mindste problem, ikke et symptom men nærmere en konsekvens. Hun troede at så lang tid at sexen var i orden var alt godt. Det var det ikke.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 4 minutter siden:

Nu kom jeg jo til at “kende” hende rigtigt godt og jeg kan forsikre dig om at den sexuelle utroskab var deres mindste problem, ikke et symptom men nærmere en konsekvens. Hun troede at så lang tid at sexen var i orden var alt godt. Det var det ikke.

vh. Piraten

Tja.... Så ved hun nu, at uagtet at sexen fungere så er det ingen garanti for at man ikke kan blive udsat for utroskab. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
TheVoice skrev, for 15 timer siden:

Tja.... Så ved hun nu, at uagtet at sexen fungere så er det ingen garanti for at man ikke kan blive udsat for utroskab. :) 

Lige præcis. Jeg tror, uagtet hun var sød at skrive med, blev hun fanget af sin ultimative tilgang til tingene. Desværre.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...