Detmig 7 Skrevet 9. Juli, 2018 Jeg er i fast forhold elsker min mand og børn, har ikke lyst til at lave om på det. men jeg er samtidig sugar Girl, og det ved min mand også. han ser også andre piger ind mig, og det er fint med mig. bare han kommet hjem til mig, og at det er mig han elsker. Kan sagtens følge tankegangen med ikke at overskrive hinandens grænser med ting modparten ikke er til, feks anal. (Det er så ikke et problem her) men jeg ville ha et kæmpe problem hvis min mand kom hjem og sage at han gerne ville prøve urin sex!!! jeg ville heller brække begge ben...... og vil sige at så syntes jeg han skulle smutte ud i nattelivet og prøve det. Er det en fantasi man længe har haft lyst at prøve at udleve, skal man da ha lov i min verden. Og lige den fantasi ville jeg ikke ha lyst til at deltage i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 10. Juli, 2018 Detmig skrev, for 16 timer siden: Jeg er i fast forhold elsker min mand og børn, har ikke lyst til at lave om på det. men jeg er samtidig sugar Girl, og det ved min mand også. han ser også andre piger ind mig, og det er fint med mig. bare han kommet hjem til mig, og at det er mig han elsker. Kan sagtens følge tankegangen med ikke at overskrive hinandens grænser med ting modparten ikke er til, feks anal. (Det er så ikke et problem her) men jeg ville ha et kæmpe problem hvis min mand kom hjem og sage at han gerne ville prøve urin sex!!! jeg ville heller brække begge ben...... og vil sige at så syntes jeg han skulle smutte ud i nattelivet og prøve det. Er det en fantasi man længe har haft lyst at prøve at udleve, skal man da ha lov i min verden. Og lige den fantasi ville jeg ikke ha lyst til at deltage i. TAK, kunne ikke have sagt det bedre selv, er så enig. ! Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg