MrHey 13 Skrevet 4. Juli, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Randerspige8900 Nogen der har mødt hende her og kan fortælle lidt om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 4. Juli, 2018 Jeg har mødt hende en gang, det var for ca 1 år siden. Hun har ikke sted og prisen er høj, ok flot pige også uden tøj :) Laver jeg flere aftaler med hende, nej prisen er for høj og hun er kun til korte aftaler. Til den pris kan jeg få en rigtig sugaraftale altså en aftale med restaurant besøg osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 4. Juli, 2018 MadsAalb skrev, for 16 minutter siden: Jeg har mødt hende en gang, det var for ca 1 år siden. Hun har ikke sted og prisen er høj, ok flot pige også uden tøj :) Laver jeg flere aftaler med hende, nej prisen er for høj og hun er kun til korte aftaler. Til den pris kan jeg få en rigtig sugaraftale altså en aftale med restaurant besøg osv. Ok, hvordan var hun så rent seksuelt? Skriv evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg