Hop til indhold
Guest PersiskHingst

Hvor blev gaby af ????

Recommended Posts

Guest PersiskHingst

Nogen der kan huske gaby ?? Hun plejede at være på Cassiopeia på Østerbro. Er hun stadigvæk aktiv ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PersiskHingst

Det kan muligvis være hende :) .. har du besøgt hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PersiskHingst

Heheh .. Helsingør lidt langt væk :( Sidste gang jeg fik besøgt hende var på et hotel. Er ikke meget for klinikker .. kunne være fedt hvis hun havde en profil .

Redigeret af PersiskHingst

Del dette indlæg

Link til indlæg

gud fader .  

hvis hun var vidunderlig så er det sgu ikke langt folk gider bevæge deres røv for opleve noget vidunderligt . helsingør er stadig i kongeriget ;)

/soft 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
nielst skrev, den 6/7/2018 at 20:05:

Hvad får Jer til at tro at det er Paola?.. synes ikke det ligner så meget.. Er der nogle der ved noget?

Ret sikker på at Gaby, har brugt det ene billede tidligere, men har ikke været der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gaby Gaby var en dejlig kvinde at k....e, hun havde kunstige (lidt hårde) bryster, men var så fræk og dejlig på lagenet. Hvis det er Paola, så skal jeg en tur til Helsingør snarest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GABBYGOLD

Hejsa søde mænd :)

Jeg føler mig omtalt og så ikke alligevel :) Paula og jeg er ikke den samme, eller benytter os af hinandens billeder vil jeg lige have lov til at sige :)

Og lige pointere, at jeg stadig har naturlige bryster ;)

Jeg er til at træffe på Seduction Girls i Rødovre - hold øje med vagtplanen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PersiskHingst

Det ser ud til at være hende :) ej hvorfor lige Helsingør :( så langt når man ikke har bil .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...