Guest PersiskHingst Skrevet 5. Juli, 2018 Nogen der kan huske gaby ?? Hun plejede at være på Cassiopeia på Østerbro. Er hun stadigvæk aktiv ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 5. Juli, 2018 Tror bestemt hun er stoppet i branchen, hun var en fantastisk dejlig og sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 5. Juli, 2018 Gaby gaby hed hun, hun borde engang i Aalborg men har ikke set hende i tusind år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 5. Juli, 2018 Hun var vidunderlig. Det var dog en skam :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 5. Juli, 2018 Mon det er hende her I snakker om? https://www.citygirls.dk/paola/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 5. Juli, 2018 Det kan muligvis være hende .. har du besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 5. Juli, 2018 Er det virkelig det spørgsmål, som du gerne vil have besvaret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 5. Juli, 2018 (edited) Heheh .. Helsingør lidt langt væk Sidste gang jeg fik besøgt hende var på et hotel. Er ikke meget for klinikker .. kunne være fedt hvis hun havde en profil . Redigeret 5. Juli, 2018 af PersiskHingst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 5. Juli, 2018 gud fader . hvis hun var vidunderlig så er det sgu ikke langt folk gider bevæge deres røv for opleve noget vidunderligt . helsingør er stadig i kongeriget /soft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 6. Juli, 2018 Hvad får Jer til at tro at det er Paola?.. synes ikke det ligner så meget.. Er der nogle der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 8. Juli, 2018 Er selv lidt i tvivl om det er hende nu hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. Juli, 2018 nielst skrev, den 6/7/2018 at 20:05: Hvad får Jer til at tro at det er Paola?.. synes ikke det ligner så meget.. Er der nogle der ved noget? Ret sikker på at Gaby, har brugt det ene billede tidligere, men har ikke været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 8. Juli, 2018 Kunne det være Gaby/Gabriella? http://www.seductiongirls.dk/pigerne/gaby/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 9. Juli, 2018 Dinosdk69 skrev, den 5/7/2018 at 19:46: Mon det er hende her I snakker om? https://www.citygirls.dk/paola/ Det ligner hendes bryster!!! Tror sgu det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 10. Juli, 2018 Nogen der har prøvet paola så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 11. Juli, 2018 Gaby Gaby var en dejlig kvinde at k....e, hun havde kunstige (lidt hårde) bryster, men var så fræk og dejlig på lagenet. Hvis det er Paola, så skal jeg en tur til Helsingør snarest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 11. Juli, 2018 Oldtimer giv endelig besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GABBYGOLD Skrevet 19. August, 2018 Hejsa søde mænd Jeg føler mig omtalt og så ikke alligevel Paula og jeg er ikke den samme, eller benytter os af hinandens billeder vil jeg lige have lov til at sige Og lige pointere, at jeg stadig har naturlige bryster Jeg er til at træffe på Seduction Girls i Rødovre - hold øje med vagtplanen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 19. August, 2018 Det er helt sikkert Gaby's billede Paula benytter sig af. Jeg har været stamkunde hos Gaby i en del år men det er efterhånden lang tid siden måske dytten skal drejes nordpå en dag hvor Paula er på vagtplanen. Hun hed også Gabriella Molina https://annoncelight.dk/showad/240933 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PersiskHingst Skrevet 20. August, 2018 Det ser ud til at være hende ej hvorfor lige Helsingør så langt når man ikke har bil . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 20. August, 2018 kystbanen kører 6 gange i timen og tager du en af de 3 rigtige tog så tager det ca. 30 min i toget fra Østerport Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman 1 1 Skrevet 24. September, 2023 Er der nogen der har fundet smukke frække Gaby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman 1 1 Skrevet 26. September, 2023 Jeg ville også blive glad hvis hun kunne findes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg