Hop til indhold
Max77

en Eks-prostituerets bekendelser

Recommended Posts

Den tidligere prostiture Tanja Rahm fortæller gribende om hendes oplevelser i branchen.

Mon ikke der er en del af de udadtil lykkelige klinikpiger, der i virkeligheden har det som Tanja?

Jeg ved at hendes daværende syn på os kunder er ret dækkende for rigtigt mange piger i branchen.

http://lokalavisen.dk/section/xweb-tv/&id=5564

Hvad siger I? får den slags beretninger indflydelse på jeres sexkøbsvaner?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uuuh, det er så great, når en kvinde fortæller sådan en historie, og alle andre kvinder i branchen så bliver mistænkt for at føle det samme!

Den klassiske, hvor en sexsælger ikke kan have et normalt kærlighedsliv og hader alle mænd.

For det må da i virkeligheden være sådan, at vi har det ik'? :roll: "Mon ikke der er en del... Jeg ved at det ret dækkende for rigtigt mange piger..." Stikker lige en finger i halsen...

Dermed ikke sagt, at det ikke er forfærdeligt for Tanja. Det har åbenlyst været et helt forkert valg for hende...

Men fri os lige for disse evindelige generaliseringer, tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes da det er glimrende, at hun står frem og fortæller om hendes oplevelser. Jeg ved også godt at det ikke rigtigt passer ind i den historie som S-I-O så gerne vil fortælle.

Nikita - du, Susanne og ikke mindst S-I-O ville være langt mere troværdige, hvis I tog denne problematik alvorligt. At en del af de kvinder, I påberåber jer at repræsentere, rent faktisk har disse oplevelser, rent faktisk oplever, at deres tid i branchen har sat nogle spor i psyken.

Jeg postulerer ikke at du eller Susanne har de samme oplevelser. Jeg vil på ingen måde pådutte dig hverken følelser, følgevirkninger eller et bestemt syn på kunderne.

En nær veninde har været i branchen. Mig bekendt ser hun ikke sig selv som værende skadet af tiden i branchen. Hun har dog beskrevet et syn på kunderne, der flygter meget fint med det, der præsenteres i ovenstående klip. Nemlig, at man i videst muligt omfang forsøger at manipulere kunderne til at tro, at man egentlig god kan li' dem - men at man bagefter ruller øjne og taler nedsættende om dem.

Igen jeg siger ikke at du, Susanne eller nogen navngiven pige eller alle i branchen har det sådan. Blot at hun formentlig langt fra er den eneste med de oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvorfor du begynder at blande hverken S-I-O eller Susanne ind i dette? Det er altså hverken en organisation eller Susanne, der har svaret på dit indlæg. Det er bare mig, Nikita, du ved nok... Uafhængig af nogen andre... Men det giver mig i det mindste en mistanke om, hvem du er. Deja-vu i stor stil.

Jeg påstår bestemt ikke, at Tanja eller din veninde er de eneste, som ikke kunne lide deres gæster, for jeg har også mødt piger, der havde samme attitude. Men jeg har også rigtig mange kollegaer, som har et helt andet syn på deres gæster. Noget der indebærer gensidig respekt. Ja, jeg ved, at det er svært for dig at tro på, men sådan er der altså også mange, der har det.

Jeg reagerede udelukkende på din måde at formulere dig på. At du ser denne optagelse, og så konkluderer, at det må være ret dækkende for rigtig mange piger i branchen.

Hop nu ikke i den fælde hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg trækker Susanne og S-I-O ind i debatten for din rygmarvsreaktion i høj grad minder om S-I-O propaganda, når sager af denne type når pressen. Hvis du udelukkende skriver som Nikita, er det da yderst glædeligt.

Hvis du har smidt S-I-O's snærende bånd, er det da interessant at vide, om du så vil mene, at branchen (og det at sælge sex) kan være skadelig for nogle individer?

Min formodning bygger jo ikke alene på denne optagelse. Jeg ville udmærket forstå din skepsis, hvis det var tilfældet. Har som sagt en nær veninde, der har bererttet detaljeret om miljøet på et par store københavnske klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh, come on "Max"!

Vi har jo taget lige præcis denne debat for lang tid siden på det gamle Hedomax, og jeg nægter simpelthen, at tage den med dig om igen.

Du har alle dage afskyet S-I-O, da det stykke arbejde de laver kæmper imod den propaganda, der ellers føres imod sexarbejdere i medierne.

Jeg har aldrig haft problemer med nogen snærende bånd. Jeg mener det, som jeg altid har ment, og det du spørger om, har jeg allerede svaret dig på, da du hed noget andet.

Som nævnt, så reagerede jeg ikke på Tanja's beretning men udelukkende på dine generaliserende udtalelser, som du også tidligere havde fra din veninde, og derfor skal alle vi andre tage det for klare facts.

Og jeg ved godt, at jeg risikerer en "dårlig anmeldelse" som jeg fik af dig sidst, jeg sagde dig imod, men jeg kan bare ikke lade det stå uimodsagt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mig bekendt har vi ikke haft en sådan diskussion. Men et fint retorisk kneb, at du beskylder mig for at smide negative anmeldelser af dig, når vi er uenige. Det er vist det politiske kommentatorer ville kalde en klassisk tilsmudsningskampagne ;-)

Jeg kunne ikke drømme om at skrive en negativ anmeldelse dig, blot fordi vi har krydset klinger herinde.

Hvordan er mine udtalelser genraliserende? Jeg giver netop udtryk for, at jeg på ingen måde ønsker at presse Tanjas oplevelser ned over hovedet på dig, nogen anden eller branchen i helhed. Jeg prikker blot til det unuancerede billede af prostitutionsbranchen som S-I-O prøver at tegne, hvor alle prostituerede er i miljøet frivilligt, der ikke er problemer med menneskehandel og ikke mindst hvor det eneste problem er stigmatisering fra det omgivende samfund.

Du må meget gerne genopfriske min hukommelse, eftersom jeg ikke erindrer at have haft denne diskussion med dig på et tidligere tispunkt.

Spørgsmålet er helt simpelt. Erkender du at sexarbejde for nogle kvinder kan have negative følgevirkninger?

Det kan besvares helt kort med et ja eller nej.

Med hensyn til S-I-O - så afskyer jeg på ingen måde organisationen. Jeg mener faktisk at foreningen kunne give rigtig god mening, HVIS man tog de svagestes parti, i stedet for konsekvent at hyppe de ressourcestærke prostitueredes kartofler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, godt nok er jeg lyshåret, men gør mig nu ikke dummere, end jeg er... Please.

Milf-hunteren inde på Hedomax.com skrev jo præcis det samme, som du gør nu.

Han (du) bragte S-I-O på banen, lige så snart, at jeg blandede mig i den debat, som var den præcis samme som nu, og han (du) skrev præcis det samme om S-I-O.

Han (du) havde også en veninde, som havde været i branchen, og denne veninde havde samme historie som nu.

Han (du) havde også meget travlt med at gøre samtlige medlemmer opmærksomme på, at hvis de troede på, at vi piger kunne lide vores arbejde, så var det kun fordi, at vi spillede skuespil, og påstår vi noget andet, så er det kun med øje for vores forretning.

Han (du) ville også partou have mig til at erkende, at ikke alle piger havde det godt med deres arbejde, på trods af at jeg aldrig har påstået noget sådan.

Sorry, men det er da så meget til at gennemskue.

Milf-hunteren (du) skrev så derefter en dårlig anmeldelse af mig, og blev derfor ekskluderet fra Hedomax.com, da der ikke var tvivl om, at anmeldelsen var plantet. Og nej... Det er ikke mig, der er paranoid. Dette har jeg direkte fra administratoren af Hedomax.com, så det er ikke en tilsmudsningskampagne.

Jeg har dags dato gjort admin'en af dette site opmærksom på din person, hvad du står for og hvad du er i stand til at gøre, hvis man ikke er enig med dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita, som jeg også forklarede på hedomax, er (var) der ingen sammenhæng mellem min anmeldelse af dig og vores diskussion på boardet. Min anmeldelse faldt efter vores irl-møde og før vores diskussioner på boardet.

At du nu igen insinuerer, at der skulle være en sammenhæng har jeg svært ved at forstå. Vi er ikke enige om ret meget - ud over at vi begge ønsker bedre vilkår for de kvinder, der er i miljøet.

Men uanset hvor uenige vi er og om hvad vi er uenige, kunne jeg altså ikke finde på at smide falske anmeldelser af dig hist og her.

Til din orientering blev jeg, mig bekendt, ikke udelukket fra hedomax - og jeg har lidt svært ved at forstå dit åbenlyse ønske om at få mig gjort tavs herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så nu indrømmer du, at du og Milf-hunteren er én og samme person... Sikke troværdig du så fremstår.

Jeg fortæller kun det, som jeg fik af vide af administratoren af Hedomax.com.

At du havde skrevet en anmeldelse af mig, selvom du samtidig proklamerede, at du for længst var holdt op med at besøge købepiger, fordi du pludselig havde "set lyset", og derfor ville have alle andre til at se det også.

Ud over det, havde han været nødt til at redigere i dine indlæg, fordi du skrev en masse personlige oplysninger om mig, som du dybest set ikke ved noget som helst om.

Derfor vurderede han, at din anmeldelse ikke var troværdig, da det var lige efter en hidsig debat, og du blev derfor ekskluderet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt underligt at hukommelsen lige pludselig ændrer sig.

Mig bekendt har vi ikke haft en sådan diskussion. Men et fint retorisk kneb, at du beskylder mig for at smide negative anmeldelser af dig, når vi er uenige. Det er vist det politiske kommentatorer ville kalde en klassisk tilsmudsningskampagne ;-)

Lidt senere kommer Max så i tanke om at det var der så alligevel :?:

Nikita, som jeg også forklarede på hedomax, er (var) der ingen sammenhæng mellem min anmeldelse af dig og vores diskussion på boardet. Min anmeldelse faldt efter vores irl-møde og før vores diskussioner på boardet.

At du nu igen insinuerer, at der skulle være en sammenhæng har jeg svært ved at forstå. Vi er ikke enige om ret meget - ud over at vi begge ønsker bedre vilkår for de kvinder, der er i miljøet.

Men uanset hvor uenige vi er og om hvad vi er uenige, kunne jeg altså ikke finde på at smide falske anmeldelser af dig hist og her.

Til din orientering blev jeg, mig bekendt, ikke udelukket fra hedomax - og jeg har lidt svært ved at forstå dit åbenlyse ønske om at få mig gjort tavs herinde.

Det kører ikke helt godt for Max77.

Rockford

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gider ikke checke det , men var det ikke det samme tv-indslag milf-hunter i sin tid brugte som indgang til at starte en debat på Hedomax som Max77 nu henviser til , og spøgte en tilsvarende personage ikke endnu tidligere på VL ?

Jeg ser Max77 som en Troll der bare vil lave rav i gaden og prøve at bringe antiprostitutionskampen herind på dette forum - og jeg tror Nikita har helt ret i at Max77 og Milf-hunter er een og samme person, formen og sproget er som jeg errindrer - det samme.

Max77/Milf-hunter skulle vel ikke være Balder Mørk Andersen ? :?::?:

http://baldersf.dk/2012/06/11/prostitut ... i-den-sag/

http://www.8marts.dk/upl/11968/Sexkbern...pdf

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Spunsen

Dér lettede overtryks ventilen lige for mig... Du har helt ret. Max og Milf-Hunteren er én og samme personage. Som Rockford skriver, så er manden utroværdig og lidet sandfærdig. Han har huseret på både VL og Hedomax.com med helt sammen agenda.

Hvorvidt han er den person du foreslår, skal jeg ikke udtale mig om, men det er da en nærliggende tanke qva dine links.

Venligst

Sjafutten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nikita :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Dejligt at se at du stadig følger med i hvad der bliver sagt, og skrevet :lol:

I dette tilfælde kan der jo ikke være nogen tvivl:

Der er en SKURK,

og en HELT(QUINDE) :D

Godt Gået :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er interessant. Detsamme klip af Tanja, blev presenteret på VL af en vis Backpacker, der anmeldte sig som bruger samme dag, og som aldrig har skrevet et indæg siden.

Men det blev en lang, og ganske interessant debat, som jeg ikke vil gentage her.

Min enkle standpunkt: Der findes piger der har det svært og piger der har det godt og sikkert en masse derimellem. Der findes piger der snyder og piger der nyder, og der findes slemme kunder og yndige kunder (se bare på mig!) Og vi købere har et ansvar for af hvem vi handler, hvordan vi gør det - og sagtens også et ansvar for hvordan oplevelsen bliver.

Så simpelt er det. Og svært.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altså lidt en skam at diskussionen drukner i mere eller mindre vilde gæt og spekulationer omkring min person.

Det er da særdeles relevant at diskutere, at en gruppe af prostituerede giver udtryk for rigtigt dårlige oplevelser i branchen, som har negative konsekvenser for dem fremadrettet.

Til de nysgerrige kan jeg slutteligt oplyse, at jeg ikke er balder mørk og kan afvise at jeg skulle stå bag nicket backpacker eller andre nogen af de nævnte.

Jeg hedder milf-hunter på hedomax og max77. Har desuden været aktiv i blogosfæren med et andet nick.

Enough OT.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os se i øjnene, at der er nogle, der hader deres arbejde. Det gælder for skolelærere, sygeplejersker, kassedamer og for sexarbejdere.

Nogle får psykiske mén af forskellige årsager, der har med deres job at gøre. Det er synd og for den enkelte tragisk.

Det er desværre sådan, at nogle mennesker har svært ved at bryde ud af de rammer, de af en eller anden grund er kommet i, og bliver alt for længe i et job, de er kommet til at hade.

På den anden side er der mennesker, der elsker deres job som lærere, sygeplejersker, kassedamer og sexarbejdere, og så er der alle dem ind imellem, der nogle gange synes om jobbet og nogle gange hader det.

Husk... Det er ikke en perfekt verden vi lever i. Man må selv tage initiativ for at blive tilfreds med sit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altså lidt en skam at diskussionen drukner i mere eller mindre vilde gæt og spekulationer omkring min person.

Diskussionen druknede vel mest i at du fik dig selv til at fremstå totalt utroværdig.

Sandheden om pigerne i branchen er nok ligeså forskellig som pigerne, Tanja antyder ret kraftigt at hun allerede havde problemer inden hun startede og valgte at fortsætte selvom alt inden i hende råbte stop, men trangen til stoffer kan jo gøre meget ved folk.

At nogle piger og nogle kunder ikke burde være i branchen er ikke det samme som at man straks skal forbyde sexkøb, der findes mange andre farlige jobs som skader folk og også en del såkaldt ufarlige jobs hvor folk går ned psykisk.

bananas sagde det godt:

Min enkle standpunkt: Der findes piger der har det svært og piger der har det godt og sikkert en masse derimellem. Der findes piger der snyder og piger der nyder, og der findes slemme kunder og yndige kunder (se bare på mig!) Og vi købere har et ansvar for af hvem vi handler, hvordan vi gør det - og sagtens også et ansvar for hvordan oplevelsen bliver.

Så simpelt er det. Og svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha... Milfhunter BUSTED!!!

Ja, Max77/Milfhunter´s troværdighed er da ihvertfald ikke blevet større... men nok heller ikke mindre (når bunden først er nået :D )

Det er jo det sædvanlige propaganda-pladder, og når han bliver lidt presset bliver der slynget selvopfundne sandheder til højre og venstre, indtil selvmodsigelserne står i kø, og han begynder at snakke udenom :roll:

Men hvorfor går du (Max77) ikke op de psykiske og fysiske skavanker og lidelser som folk i stort set alle andre erhverv pådrager sig i større eller mindre grad? Hvad i alverden er grunden til at du forestiller dig at netop prostituerede skulle være forskånet for arbejds-relaterede lidelser, når ingen andre erhverv er det??

Ikke at jeg forventer et fornuftig og fyldestgørende svar denne gang heller - som regel viger du jo bare udenom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er formentlig mange piger i branchen, der er der mere p.g.a pengene end fornøjelsen. Og som afskyr de mænd der kommer. "Kender" i hver fald en.

Men det er jo deres eget valg! Hende i artiklen skulle jo være stoppet for længe siden! man kan da ikke bebrejde de mænd der kommer og besøger hende, for at hun ikke tager de rigtige valg.

Som hun skriver, manipulerer hun mændene, til at tro hun kan lide det. Jeg går i hvert fald, ind i klinikkerne med den tro, at det er noget hun gerne vil. Hvis jeg får en ide om, hun ikke kan lide det, kommer jeg ikke igen.

Hvor meget det er pengene og hvor meget der er fornøjelse, er nok meget forskelligt fra pige til pige. Altså kvinder kan godt lide sex, også engangsknald her og nu. Det er jo ikke altid, fordi folk er ude og skide, de tager så lang tid ude på toilettet på en glad byaften:-). Så selvfølgelig kan nogle glædespiger overordnet set lide deres job.

Men selvom de overordnet set kan lide jobbet, har de da helt sikkert nogen kunder i ny og næ, de helst havde været foruden.Men hvor de alligevel prøver, at manipulere ham til at tro, det var dejligt, da det gavner forretningen. Men de fleste har vist prøvet, at gøre noget for penge/gevinst, som de egentlig ikke havde lyst til. (tænker ikke kun på glædespiger)

Om den kære Nikita kan lide sit job eller ej, er det kun hende selv der ved :-) men efter at have set hendes hjemmeside (billeder), er jeg ret sikker på mændene, godt kan lide at besøge hende. Ærgerlig hun er så langt væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hahaha... Milfhunter BUSTED!!!

Ja, Max77/Milfhunter´s troværdighed er da ihvertfald ikke blevet større... men nok heller ikke mindre (når bunden først er nået :D )

Det er jo det sædvanlige propaganda-pladder, og når han bliver lidt presset bliver der slynget selvopfundne sandheder til højre og venstre, indtil selvmodsigelserne står i kø, og han begynder at snakke udenom :roll:

Men hvorfor går du (Max77) ikke op de psykiske og fysiske skavanker og lidelser som folk i stort set alle andre erhverv pådrager sig i større eller mindre grad? Hvad i alverden er grunden til at du forestiller dig at netop prostituerede skulle være forskånet for arbejds-relaterede lidelser, når ingen andre erhverv er det??

Ikke at jeg forventer et fornuftig og fyldestgørende svar denne gang heller - som regel viger du jo bare udenom.

Åhhh du har så ret, hvad med soldater, direktører, butiksansatte m.m. der også kan risikere at blive udsat for meget psykisk pres

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry men er jeg den eneste, der tænker, at hun er da ikke værd at bruge penge på?

Når det er skrevet, hvad brokker hun sig over? Hun har jo fået penge for det?

En kunde kommer og køber en tjenesteydelse, som hun yder, hvis hun ikke kan gøre det og se ud til at nyde det eller hvis hun får det dårligt, må hun jo bare finde et andet arbejde, hvilket man altid kan få.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, har min tvivl omkring sandheden i de svar, og konklusion af denne...

jeg har kendt en del luder nogle aktive og nogle stoppet og de som stoppe sagde det samme da de v ar aktive, men ændre det lidt da de holdte...

For vil kvinde have andre sensuelle oplevelse har de alle muligheder.... alene på dating site er der tusinder af mænd som de kan møde, uden at de får penge for det... de kan vælge alle de smukke og hotte mænd..

min ide er penge og penge og penge... og til sidst penge, til grunden til de gør det...

ingen skam i det, men være ærlige om det...

min tanke..

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk så tror jeg, at det er de færreste piger i branchen, der er uærlige om lige nøjagtig det.

For der er vel ingen, uanset erhverv, der ikke tager på arbejde for at tjene penge.

Men det er så bare ikke ensbetydende med, at man (inderst inde) hader sit valg af beskæftigelse. Det er bare en hyppig tendens at drage denne parallel, så snart sexbranchen er emnet. Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...