Knjt80 0 Skrevet 9. Juli, 2012 Hejsa allesammen Er der nogle der har erfaring med sarapigen1993 ? Hun kører i Sønderjylland Hvis ja, er hun køn? God til de forskellige ydelser ? Og er hun pengene værd ? På forhånd tak :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 9. Juli, 2012 Hejsa allesammen Er der nogle der har erfaring med sarapigen1993 ? Hun kører i Sønderjylland Hvis ja, er hun køn? God til de forskellige ydelser ? Og er hun pengene værd ? På forhånd tak Hej knajt Har du set den store rubrik der hedder EFTERLYSNINGER? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 9. Juli, 2012 Ja i den rubrik med en efterlysning. nu hvor du skal lave lidt om, lav også et link til den pige du søger så er det meget nemmere at hjælpe dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knjt80 0 Skrevet 9. Juli, 2012 Undskyld.. Er ny herinde, havde ikke lige set der var forskel på kategorierne, så der var andre der spurgte om ting.. Beklager.. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knjt80 0 Skrevet 9. Juli, 2012 https://annoncelight.dk/annonce/10269/he ... artet-pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smith 0 Skrevet 10. Juli, 2012 Hun sendte et billede til mig, og ser ud til hun har taget lidt på siden de to andre :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 10. Juli, 2012 Jeg syndes hun ser super lækker ud Hop på hende og kom med en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice Guy 16 Skrevet 10. Juli, 2012 Jeg syndes hun ser super lækker ud Hop på hende og kom med en anmeldelse. Jeg kunne også godt :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhouse 0 Skrevet 11. Juli, 2012 Jeg kunne også godt Helt enig. Hvad er det man siger? Jeg har prøvet at vågne op til det der er meget værre... :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knjt80 0 Skrevet 12. Juli, 2012 Hun har ikke svaret tilbage i en lille uge, så opgav og fandt en anden ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 13. Juli, 2012 Jeg havde desværre ikke pengene, men får jeg det vil jeg have besøg af hende. SMITH, det er ganske enkelt ikke i orden at du lægger et billede ud af hende som hun har sendt til dig privat! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 13. Juli, 2012 Jeg havde desværre ikke pengene, men får jeg det vil jeg have besøg af hende. SMITH, det er ganske enkelt ikke i orden at du lægger et billede ud af hende som hun har sendt til dig privat! GIVER FJUMMER RET DET ER SGU IKKE I ORDEN MVH SKJOLD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg