vest6950 2 Skrevet 7. Juli, 2018 Nogle der har været her ? hvem arbejder og og hvad tilbyder de ? Araya thaimassage Kongevejen 2 C, 6950 Ringkøbing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 15. August, 2018 Måtte selv tage en for holdet. En time med meget hård massage "av av" (Bla. med albue) Hj..... Tja.... små bevægelser frem og tilbage. Måtte selv gøre mig færdig. Om jeg kommer igen.... NEJ!!! Lille rum, kold og smal massage briks. Måtte heldigvis kun af med 500kr. Det var ejeren selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 15. August, 2018 Fisk er forskellige Jeg elsker hendes hårde massage Har dog aldrig efterspurgt extra hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 5. September, 2018 Jeg har været der 1 gang i sommerferien. Selve ejeren huske jeg som en ok pæn dame. Men som sagt besøgte jeg stedet i sommerferien, og det var nok ikke det bedste tidspunkt. Ejeren to imod mig, men desværre kom der en ældre dame og gav mig massage, og vi kunne ikke kommunikere sammen. Jeg kunne høre der kom nogen børn ind af døren nogen gange, som jeg tænker var ejerens, og tænker det nok var derfor den ældre dame arbejdede der i sommerferien. Det er første gang jeg har fået thaimassage udenfor at få stiv pik. Så min plan er at gå derned igen på en almindelig hverdag, og håbe på en bedre oplevelse hvor jeg for massage af ejeren selv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg