cumonface 1812 Skrevet 7. Juli, 2018 Lidt crazy dag som jeg holder kort ved bare at sige at flere irriterende ting gjorde at både mit første og anden valg gik i vasken og da flere sms ikke blev besvaret., betød at jeg ,efter at være kørt forgæves til mit første valg, bare styrede bilen mod det kendte hus i Valby i håb om at bare en af pigerne var ledig til superfransk med cof/cif. Forklarede mig til mutter da hun åbnede døren og derefter viste hun mig 3 piger en efter en. Allerede ved den første pige var jeg solgt men fik alligevel lov til at hilse på Lara med de gode nødder og en pæn mørk pige som jeg mener sagde hun hed Vicky. Den første pige var Paula og på det tidspunk havde jeg glemt alt om hun var anmeldt før her . Paula er lige min type sød og ikke mindst kær pige. Over dejlig at være sammen med. Fik dejlige kram, flere lækre tungekys og et udmærket superfransk. Hun var lidt nervøs for hun fik noget sperm i øjnene eller håret men det skete heldigvis ikke. 800, - kr for en halv time er et røver køb med en så dejlige pige. Hun er her ca 3 dage endnu så skynd jer heller at få lavet en aftale inden hun tager afsted. Sød og kær pige 8,5. gfe 9. sf. 9. cof/cif 9. Stedet 8. Oplevelsen 9. Kommer hun til Danmark igen er det helt sikkert at jeg vil prøve at møde hende igen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 8. Juli, 2018 Kr 300 ekstra for at stikke en finger i tissekonen. Slap dog af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 9. Juli, 2018 cumonface skrev, den 7/7/2018 at 21:49: 800, - kr for en halv time er et røver køb med en så dejlige pige. blev du snydt eller har du skrevet forkert? Deres opslag siger 800 for en HEL time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 9. Juli, 2018 Ikke snydt. Jeg fik også cof/cif , tungekys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg