ÅbyhøjMand 193 Skrevet 8. Juli, 2018 (edited) Jeg havde den store fornøjelse at besøge @Mari Loli diskret i Hadsten i onsdags: https://annoncelight.dk/showad/246856 Hun er en dejlig, moden kvinde, med de mest fantastiske øjne, jeg har set meget længe - fulde af liv, smil og frækhed. Og det dejligste smil, som både er varmt og frækt. Hun er med på lidt af hvert, og jeg fik en dejlig time, med kys, gensidigt fransk, dansk og anal. Det var superdejlig sex, lækkert, frækt, naturligt og skønt. Hun var helt med og så virkelig serviceminded som kun få i branchen. Desuden er hun sjov og interessant at tale med - godt selskab, simpelthen. Hun er et godt eksempel på, hvorfor det er godt at købe dansk. Og hun er et godt eksempel på, hvorfor det er fedt at besøge erfarne kvinder. Formidabelt, vil jeg sige. Stor chance for gentagelse for mit vedkommende. Redigeret 8. Juli, 2018 af ÅbyhøjMand 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 8. Juli, 2018 Hej Er der nogen grund til at skrive HVOR hun træffes? Hun skriver selv diskret sted i Hadsten i hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 193 Skrevet 8. Juli, 2018 Det glæder mig, du fik det vigtigste ud af mit indlæg, monsieur Bing. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolle 27 Skrevet 8. Juli, 2018 Kunne ikke være mere enig. Har selv haft besøg af hende flere gange. Super fræk og smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 8. Juli, 2018 Så god synes jeg heller ikke hun er, bare min vurdering. Aldersmæssigt er hun erfaren, men synes ikke selve tiden med hende er til mere end 3 på 10 skalaen. Beklager synes hun er meget dyr i forhold til oplevelsen. Glad for andre har haft en bedre oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KimBigGuy Skrevet 11. Juli, 2018 (edited) Ja jeg har os haft besøg af denne dejlige kvinde. Prisen er go nok, med hendes (livs gå på mod).. jeg kan kun være enlig med Åbyhøjmanden.. Redigeret 11. Juli, 2018 af KimBigGuy Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. Oktober, 2018 Hmmm kan du huske om hun kan finde ud af gag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg