Lobo 3 Skrevet 9. Juli, 2018 Jeg besøgte Pim idag, har ikke været hos hende siden klinikken lå i Hvidovre for et par år siden.... - der kommer ikke at gå så lang tid til næste besøg... Pim er super til hård/mellemhård massage & så er hun usædvanlig sød og rar, et meget behageligt menneske - gør det sgu' godt. Min fulde store anbefaling til Pim. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeThor 4 Skrevet 12. Juli, 2018 Hej, har samme erfaring som Lobo. Pim Pim yder topp service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 13. Juli, 2018 Lobo skrev, den 9/7/2018 at 23:33: Jeg besøgte Pim idag, har ikke været hos hende siden klinikken lå i Hvidovre for et par år siden.... - der kommer ikke at gå så lang tid til næste besøg... Pim er super til hård/mellemhård massage & så er hun usædvanlig sød og rar, et meget behageligt menneske - gør det sgu' godt. Min fulde store anbefaling til Pim. Fik du FP?... har mødt hende da hun lå i Hvidovre men fik aldrig tilbudt FP..spændt på om hun har ændet stil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 570 Skrevet 14. Juli, 2018 Har fået FP af hende en del gange, også på den nuværende adresse. Sidst ville hun dog ikke. Det er skøn sex, hun giver sig virkelig hen, så jeg anbefaler at man spørger ved booking. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 15. Juli, 2018 Ny i dette!!!! Hvad er FP?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 15. Juli, 2018 Hommage skrev, for 25 minutter siden: Ny i dette!!!! Hvad er FP?? fp=fuld pakke =både sex og massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 16. Juli, 2018 Hommage skrev, for 15 timer siden: Ny i dette!!!! Hvad er FP?? Hej. Hvorfor skriver du "ny", når du har lavet 133 indlæg og været medlem i snart 5 år??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 16. Juli, 2018 sweetstone skrev, den 15/7/2018 at 18:41: fp=fuld pakke =både sex og massage Tak for svar....øjensynligt så ny så jeg aldrig er støt på forkortelsen “FP” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coolio122 16 Skrevet 17. Juli, 2018 hvad koster det så om man ønsker 1 times massage og efterfølgende sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 19. Juli, 2018 (edited) Coolio122 skrev, den 17/7/2018 at 17:45: hvad koster det så om man ønsker 1 times massage og efterfølgende sex? Prisen kan forhandles..dog mellem 1200 og 1500. Har fundet en der tager 1000 men har ikke indlevelsen med desværre. Ratree i valby tog 2000 pr time med FP når jeg bestilte tid hos hende da jeg var fast kunde i 2017 men stedet er lukket idag. til den pris fik jeg massage..sex..og blow...spa bade og sex og waterblow (sutter pik under vandet) ...sauna og sex alt med gummi! Redigeret 19. Juli, 2018 af Kim Madsen Manglede lige lidt tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg