Klumb 196 Skrevet 10. Juli, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=SUGARBABEE95 Er der nogen af jer som har været sammen med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HanElefant Skrevet 10. Juli, 2018 Jeg skrev en sød besked til hende om rejser og andet, og hendes svar var bare: "3000DKK for en time" Det virkede lidt for "pro", og hendes udseende er heller ikke helt min smag, så jeg takkede nej tak. Men prøv og lad os høre om hun er en oplevelse man ikke kan leve uden? ;D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 10. Juli, 2018 Hun skrev 2000 for en time til mig, så prøver hende i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HanElefant Skrevet 10. Juli, 2018 Nice, glæder mig til at høre om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 10. Juli, 2018 Går den, så går den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 12. Juli, 2018 Det gik ik og det kommer aldrig til at gå. Held og lykke til jer andre, men min tålmodighed er brugt op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HanElefant Skrevet 12. Juli, 2018 Klumb skrev, for 5 timer siden: Det gik ik og det kommer aldrig til at gå. Held og lykke til jer andre, men min tålmodighed er brugt op Hvad gik ikke? Aflyste hun eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 13. Juli, 2018 HanElefant skrev, for 9 timer siden: Hvad gik ikke? Aflyste hun eller? Hun skriver hvor vi skal mødes og hvornår jeg er der. Så skriver jeg en halv time. Halv time efter er jeg der, hun er ik. Jeg venter et kvarter, ingen respons så jeg kører min vej igen. En time efter skriver hun hov jeg så beskeden for sent og nu kan hun ikke og jeg tænker nej det klart, du jo bare en narrefisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HanElefant Skrevet 13. Juli, 2018 Klumb skrev, for 6 timer siden: Hun skriver hvor vi skal mødes og hvornår jeg er der. Så skriver jeg en halv time. Halv time efter er jeg der, hun er ik. Jeg venter et kvarter, ingen respons så jeg kører min vej igen. En time efter skriver hun hov jeg så beskeden for sent og nu kan hun ikke og jeg tænker nej det klart, du jo bare en narrefisse F*CK hvor nederen - det har jeg prøvet med 2 piger nu... kald mig bare dum men med den ene pige 2 gange, så er blevet brændt af 3 gange ialt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 13. Juli, 2018 HanElefant skrev, for 39 minutter siden: F*CK hvor nederen - det har jeg prøvet med 2 piger nu... kald mig bare dum men med den ene pige 2 gange, så er blevet brændt af 3 gange ialt.. Det er første gang jeg prøver det, men det er også første gang nogensinde jeg lægger mig ud med dem under 30. Kæft de er nogle værre karle, de er værre end at komme i gennem til lægen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 13. Juli, 2018 HanElefant skrev, for 3 timer siden: F*CK hvor nederen - det har jeg prøvet med 2 piger nu... kald mig bare dum men med den ene pige 2 gange, så er blevet brændt af 3 gange ialt.. Prøv at tilbyde dem... hmmm 12.000? Det er jo blot et greb i lommen Klumb skrev, for 2 timer siden: Kæft de er nogle værre karle, de er værre end at komme i gennem til lægen Jeg skrev meeeget sjældent til nogen under 25... 9/10 gange var det spild af tid, den sidste 1/10 gik så rigtigt galt og er direkte årsag til at jeg ikke er på SD mere. Min erfaring er at lige så snart kommunikationen skifter til et andet medie and SD, så er der er ret stor chance for at det holder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 13. Juli, 2018 Sparkster skrev, for 52 minutter siden: Prøv at tilbyde dem... hmmm 12.000? Det er jo blot et greb i lommen Jeg skrev meeeget sjældent til nogen under 25... 9/10 gange var det spild af tid, den sidste 1/10 gik så rigtigt galt og er direkte årsag til at jeg ikke er på SD mere. Min erfaring er at lige så snart kommunikationen skifter til et andet medie and SD, så er der er ret stor chance for at det holder. Prøvede det med snap med en, fik kun et hey af hende så hun røg li så hurtigt ud som hun kom ind Næh de 30 årige og opefter er de mest pålidelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 18. Juli, 2018 tilbød blow nu, for 1500 og så hørte jeg ikke mere fra hende hun er ok spild af tid, vil iøvrigt ikke give 1500 for et blow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 18. Juli, 2018 Klumb skrev, den 13/7/2018 at 04:25: Hun skriver hvor vi skal mødes og hvornår jeg er der. Så skriver jeg en halv time. Halv time efter er jeg der, hun er ik. Jeg venter et kvarter, ingen respons så jeg kører min vej igen. En time efter skriver hun hov jeg så beskeden for sent og nu kan hun ikke og jeg tænker nej det klart, du jo bare en narrefisse Siger sydfrontvej 2 dig noget Tar måske chancen hvis jeg kan køre kl 1930 Men den kølige hvide trækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 19. Juli, 2018 tog ikke chancen, hun opgav, tre forskellige kommuner til mig, , hun ved nok ikke helt selv hvor det er men sjovt at lege med hende, men der er ingen, hun åbnede ikke mine mails, om den rigtige kommune , op til mødetidspunktet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 19. Juli, 2018 psps skrev, for 31 minutter siden: tog ikke chancen, hun opgav, tre forskellige kommuner til mig, , hun ved nok ikke helt selv hvor det er men sjovt at lege med hende, men der er ingen, hun åbnede ikke mine mails, om den rigtige kommune , op til mødetidspunktet Hun er ik fem Potter pis værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 19. Juli, 2018 Klumb skrev, for 6 minutter siden: Hun er ik fem Potter pis værd ved jeg , ville hun også have dig til at mødes ved netto sydfrontsvej ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 20. Juli, 2018 Ja og da jeg ankom så hov ej hun havde glemt at tjekke indbakken så hun ku ik nå det alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 20. Juli, 2018 Klumb skrev, for 2 timer siden: Ja og da jeg ankom så hov ej hun havde glemt at tjekke indbakken så hun ku ik nå det alligevel tja, handler heller ikke i netto ) lod det være, og hun åbnede heller ikke min mail , så du fik ret ) surprise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 23. Juli, 2018 Hun skriver til mig nu 1000 for blow er du frisk? må lige hører hvad hun ellers siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 23. Juli, 2018 hun er helt væk skrev til mig i fredags om et blow 1500 og sex 3000 aftale 1500 men hørte selvfølgeligt ikke fra hende i dag mødes i aften 5000 har åbenbart ikke læst vores mails , eller kan huske dem ren fake 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 23. Juli, 2018 The_Man skrev, for 6 timer siden: Hun skriver til mig nu 1000 for blow er du frisk? må lige hører hvad hun ellers siger Har du hørt fra hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 24. Juli, 2018 Ja bare en narrefisse hun sagde hun var ved Herlev og om jeg kunne hente hende der, sagde ja og kun være der om en lille time, det sagde hun ok til, da jeg så kom til Herlev så kunne jeg ikke få fat i hende, så hende vil jeg ikke bruge mere tid på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg