chessmann 37 Skrevet 15. Juli, 2012 Hej For små 1½ år siden mødte jeg Mie i Ahornsgade. Brunette (langt hår), piercinger i brysterne - lettere buttet; men kunne sit kram *S* - virkede bestemt tændt. Hun er stoppet der - nogle der ved hvor hun nu er? Vil gerne prøve hende igen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 18. December, 2012 Hej Hved godt at jeg skrev dette her indlæg for lang tid siden - håber måske, at der i mellemtiden er nogle der har fundet ud af hvor hun nu er. Hun var rigtig tændt, våd og levede med. /Chessman Hej For små 1½ år siden mødte jeg Mie i Ahornsgade. Brunette (langt hår), piercinger i brysterne - lettere buttet; men kunne sit kram *S* - virkede bestemt tændt. Hun er stoppet der - nogle der ved hvor hun nu er? Vil gerne prøve hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 1. Juli, 2016 Hej kære forum, Nogle gange skal man jo prøve - selv om det er en del år siden. Mie var skøn. Nogle der ved om hun arbejder nu? Og i så fald hvor. Ellers gerne svar sendt med PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg