Guest Nemtøs Skrevet 13. Juli, 2018 Misjo1 skrev, for 6 minutter siden: Muueemff, er tæt på at voldbolle min pc skærm nu Vil være meget bedre du gav mig en ordenlig omgang - jeg er mere holdbar end din pc skærm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 13. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 20 minutter siden: Vil være meget bedre du gav mig en ordenlig omgang - jeg er mere holdbar end din pc skærm Alle ville nok hellere give dig en omgang, fremfor pc skærmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Juli, 2018 Pik sprøjt skrev, for 3 timer siden: Alle ville nok hellere give dig en omgang, fremfor pc skærmen. Jeg indeholder flere indgange og giver ikke stød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 13. Juli, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg indeholder flere indgange og giver ikke stød Dine indgange er vel beregnet til at modtage stød ? ( dybe stød ) Redigeret 13. Juli, 2018 af Pik sprøjt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 14. Juli, 2018 Jeg har godt nok kigget på hende, nemtøs. længe, men er hun kun til de ældre herre ,eller hvad er det der kan fange hende ? Jeg kan simpelthen ikke lure det :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 16. Juli, 2018 Pik sprøjt skrev, den 13/7/2018 at 16:25: Alle ville nok hellere give dig en omgang, fremfor pc skærmen. Intet jeg hellere ville , der er dog lige noget med logistikken, (Østjylland/Nordsjælland) men du kan bide spis på, at jeg vil gøre hvad der er i min magt for at kontakte dig næste gang jer er på "dine" kanter... Kh MIsjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 17. Juli, 2018 (edited) Hvem drømmer ikke om at møde denne skønne kvinde, håber det lykkedes en dag Redigeret 17. Juli, 2018 af lhrn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 21. Juli, 2018 Har også en drøm om at voldbolle Nemtøs engang ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 21. Juli, 2018 Zar skrev, for 1 minut siden: Har også en drøm om at voldbolle Nemtøs engang ! Så er vi to, så håber på det lykkes mig når hun igen er på Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 22. Juli, 2018 Nemtøs skrev, den 13/7/2018 at 16:03: Vil være meget bedre du gav mig en ordenlig omgang - jeg er mere holdbar end din pc skærm Jeg vil give dig alt hvad jeg kan smukke, du vil bestemt nyde det knus fra en du kender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juli, 2018 Markild skrev, for 35 minutter siden: Jeg vil give dig alt hvad jeg kan smukke, du vil bestemt nyde det knus fra en du kender Sødt af dig, men vi kender ikke hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 22. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Sødt af dig, men vi kender ikke hinanden. Nemtøs det kan vi vil komme til .. jeg ved du vil lege med min store pik.. og jeg elsker store kasser.... du er klart et besøg værd.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg