8000 2024 Skrevet 12. Juli, 2018 Hi Fik besøgt denne pige https://annoncelight.dk/showad/254435 Hun er her ca 14 dage mere. Det man ser i annonce holder meget godt. Alder passer slank med lille a skål. Sød vindende væsen. Hun gør en dyd ud af behage dig. Det eneste jeg ikke oplevede var bj men jeg overlever. Anbefales hvis man kan lide noget kønt at kigge på. Massage mest wellness 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zorba 53 Skrevet 13. Juli, 2018 8000 skrev, den 12/7/2018 at 15:20: Hi Fik besøgt denne pige https://annoncelight.dk/showad/254435 Hun er her ca 14 dage mere. Hendes annonce er blevet slettet...??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Juli, 2018 Zorba skrev, for 12 timer siden: Hendes annonce er blevet slettet...??? Så har hun sikkert nok at lave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 15. Juli, 2018 Aarhuselsker skrev, den 14/7/2018 at 13:55: Så har hun sikkert nok at lave er der en beskrivelse af hende nu hvor annoncen er væk. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juli, 2018 thomas 123 skrev, for 35 minutter siden: er der en beskrivelse af hende nu hvor annoncen er væk. ? Kun det som 8000 har skrevet. Hun så ung ud på fotos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 10. Februar, 2019 Er der nogen der haft kontakt til hende siden og evt. ved hvor hun er at finde nu? Gerne i en pb hvis der er nogen der ved noget som de ikke har lyst til at skrive offentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2019 En update på stedet. Jeg fik at vide at stedet har fået ny ejer, og at der ikke er nogen piger på arbejde Det ser ud til at et af de ældste og gode steder er ved at lukke og slukke. En skam. Der har jeg haft mange gode timer, bla med Cream som i årevis var stedets trumfkort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: En update på stedet. Jeg fik at vide at stedet har fået ny ejer, og at der ikke er nogen piger på arbejde Det ser ud til at et af de ældste og gode steder er ved at lukke og slukke. En skam. Der har jeg haft mange gode timer, bla med Cream som i årevis var stedets trumfkort. Ærgerligt og som i meget ærgerligt, det var ellers der jeg mødte min første Thai, Cream og har ej været der længe (altså mig) (Ja stedet burde ej blive opretholdt pga badeværelse) men gad vide hva som nu sker? Er Cat borte og måske pga manglende søsters manglende visum Men umiddelbart ærgerligt, ja nye sted opstår, (mange) gl må lukke, ja det er nok sådan det går, + folk søger til Vejle, det nye Pattaya in dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 12. September, 2019 Chaba har/havde det mest uhumske badeværelse jeg nogensinde har set. Det er grunden til, at jeg droppede stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2019 Liderbukken skrev, for 12 minutter siden: Chaba har/havde det mest uhumske badeværelse jeg nogensinde har set. Det er grunden til, at jeg droppede stedet. Så har du ikke set dem alle Det var nu altid rent, men håndværket er noget klamp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 12. September, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Så har du ikke set dem alle Det var nu altid rent, men håndværket er noget klamp. Jo, jeg har skam set dem alle. Altså alle af dem, jeg nogensinde har set, som jeg skriver. Og nej. Der var ikke altid rent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Oktober, 2019 (edited) Liderbukken skrev, den 12/9/2019 at 18:01: Chaba har/havde det mest uhumske badeværelse jeg nogensinde har set. Det er grunden til, at jeg droppede stedet. Personligt bryder jeg mig ikke vildt om stedet. Det er ikke hyggeligt, ikke gode faciliteter og ikke rent, da jeg var der. Dog er mit sidste besøg der længe siden, men "problemet" er der vist stadig. Redigeret 23. Oktober, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Oktober, 2019 Aros skrev, for 13 minutter siden: Personligt bryder jeg mig ikke vildt om stedet. Det er ikke hyggeligt, ikke gode faciliteter og ikke rent, da jeg var der. Dog er mit sidste besøg der længe siden, men "problemet" er der vist stadig. Ja, det er lidt synd for pigen som er der Joy Joy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2019 Den flittige skrev, for 3 minutter siden: Ja, det er lidt synd for pigen som er der Joy Joy. Har du været hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Har du været hos hende? Hvis hun kommer et andet sted hen. Gider ikke et sted, hvor man er nødt til at beholde sko og strømper på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg