champ 428 Skrevet 14. Juli, 2018 https://annoncelight.dk/showad/254623 Nogen der kender hende? Skal man bare møde op eller hvad er planen? Pft champ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 14. Juli, 2018 champ skrev, for 3 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/254623 Nogen der kender hende? Skal man bare møde op eller hvad er planen? Pft champ Ja det virker sådan. Der er ikke andre kontaktmuligheder. Smid gerne en "anmeldelse" hvis du møder op eller andet. Er spændt på at høre hvordan det fungerer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 15. Juli, 2018 jeg kørte derop og ankom 12:40 der var hun desværre smuttet. Skrev og spurgte og hun havde desværre ikke mere tid i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knold2 Skrevet 17. Juli, 2018 Kan se hun var afsted idag og igen imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 18. Juli, 2018 Det er en syg stodder der leger med jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 103 Skrevet 29. Juli, 2018 Hun er ægte nok, men dog ikke buttet, nærmere småfed efter min mening. Søger modne mænd, men tænder ikke på gråt hår, lidt specielt hun så ikke gør opmærksom på det, træls at kære og så få den besked af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 8. August, 2018 Vestjyde skrev, den 29/7/2018 at 07:36: Hun er ægte nok, men dog ikke buttet, nærmere småfed efter min mening. Søger modne mænd, men tænder ikke på gråt hår, lidt specielt hun så ikke gør opmærksom på det, træls at kære og så få den besked af hende. Man fornemmer vist en kunde der bliver modbydelig, så snart en GP afviser en type hun ikke er til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 103 Skrevet 9. August, 2018 Egentlig ikke, jeg havde en rute forbi, så jeg brugte ikke noget ekstra tid på det, og fra min tid som svinger har jeg da også prøvet at blive afvist. Men når man beskriver sig selv som buttet, og man så sidder på en bænk, og maven hænger ned foran fissen, så er man altså ikke bare buttet, efter min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SkovNymfen Skrevet 10. August, 2018 (edited) Det er sådan en pige jeg kan li Redigeret 10. August, 2018 af SkovNymfen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 10. August, 2018 En skam hun ikke er til andre steder eller planlagte møder i det samme område. tænker hun kunne få dejligt travlt i denne weekend da der er THY træf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg