Hop til indhold
Nanuaraq

Halvlunken oplevelse med moden kvinde på Frederiksberg

Recommended Posts

Lasselas skrev, den 14.10.2021 at 07:58:

Har du et link til Karina i Valby?

Hun kan måske være et godt bud i stedet for den modne, som denne tråd handler om, samt Dolly Dyt, også i Valby.

Jeg tror stedet i Valby for længst er videre. Men hvis du vil have en moden dame har jeg kun hørt godt om hende her:

https://annoncelight.dk/showad/272416

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Nanuaraq skrev, den 7.11.2021 at 17:10:

Jeg tror stedet i Valby for længst er videre. Men hvis du vil have en moden dame har jeg kun hørt godt om hende her:

https://annoncelight.dk/showad/272416

Er der ikke billeder af hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
snurrebasse skrev, den 4.5.2021 at 13:34:

Jeg kommer lige fra et besøg hos "moden og attraktiv dansk kvinde på Frederiksberg". Bortset fra at alderen ikke stemmer, så er hun bare den flotteste granny jeg til dato har mødt. Slank, virkelig pæn af sin alder, gode bløde bryster, glatte skamlæber, men ellers behåret med blonde lange hår, små indre skamlæber og lille klit, pæn og ren, men seriøst.. hun er virkelig en fin Frederiksberg dame - sådan som vi alle forestiller os en fin dame fra det postnummer.

Betalte for 30 min med alt det blide og tilfreds derfra - 12 minutter senere... ikke fordi jeg blev verfet ud, men fordi jeg havde sprøjtet ud over hendes bryster og skulle videre.

Tænder du på pæne ældre damer, så er hun et varmt bud på noget godt - jeg tændte for vildt på hende. Ingen tvivl om at man skal tænde på alderen.

Hun må være 70 eller mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...