Hop til indhold
bambam

Uden gummi...

Recommended Posts

Selvfølgelig skal han have, hvad han har betalt for, men humlen er jo netop, at han ikke er blevet lovet sex uden gummi, så selvfølgelig skal han vippes ud af døren.

Ja, når han har fået sine penge.

OG DET VED DU JO GODT, SÅ HOLD OP MED AT TROLLE.

Og du skal beynde, at læse, hvad jeg skriver og ikke, hvad du tror jeg skriver :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du synes ikke manden har en ret dårlig opførsel??? først kommer han ind og disser hendes bryster,ikke en særlig god start i mine øjne. Vælger en af de billigste ydelser, og så syntes han liiiiigeee han skal mærke hende uden kondom. Ud fra ordvalget læser jeg ikke, han kommer med en høflig forespørgsel, må jeg have lov at mærke dig uden kondom? jeg læser mere "ahh jeg skal da lige mærke dig uden kondom"

så ud fra hvad jeg læser og den måde jeg forstår det på, synes jeg ikke han skal have pengene tilbage! Jeg er ret sikker på, som Sanne skriver, at den knaldhat ikke har lært noget som helst! Han tænker, hey jeg kom ind, fik set hende nøgen, og kælede lidt med hende og fik det sateme gratis! Thats the way to go!

Det er jo ikke alle, der er nogle høflige skandinaviske gentlemen som dig og mig Borendex, som ville have haft det skidt med, hvis man var blevet smidt ud af lysthuset med pengene efter sig.

Hvad jeg kan forstå på pigerne, nede i mit favorit lysthus, så er der desværre en del af disse typer :-)

Jo, liderlige fyr. Han har en ret dårlig opførsel, og det gav jeg da også udtryk for i mit første indlæg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke så stor erfaring med med sexkøb - faktisk begrænser mine erfaringer til et besøg hos en en ladyboy og 2 piger fra forum-chatten og en pige på bordel.

På trods af mine erfaringers ret beskedne omfang, har det lykkedes mig at blive tilbudt sex uden kondom af en pige fra forum. Efter at ha' fået et super blow og slikket forsøgte hun at hoppe på uden kondom.

Til min overraskelse fortalte hun, at hun helst ville kneppe uden og elskede når fyren kom oppe i hende. Jeg skulle ikke nyde og hoppede hurtigt i klunset. Jeg havde noia på indtil der var kommet svar på alle test, og forsøgte i denne periode, med dårlige undskyldninger, at undgå sex med kæresten (af frygt for at smitte hende).

Skræmmende at det åbenbart er så udbredt. Jeg forstår simpelthen ikke at hverken piger eller kunder kan tænke sig så lidt om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke så stor erfaring med med sexkøb - faktisk begrænser mine erfaringer til et besøg hos en en ladyboy og 2 piger fra forum-chatten og en pige på bordel.

På trods af mine erfaringers ret beskedne omfang, har det lykkedes mig at blive tilbudt sex uden kondom af en pige fra forum. Efter at ha' fået et super blow og slikket forsøgte hun at hoppe på uden kondom.

Til min overraskelse fortalte hun, at hun helst ville kneppe uden og elskede når fyren kom oppe i hende. Jeg skulle ikke nyde og hoppede hurtigt i klunset. Jeg havde noia på indtil der var kommet svar på alle test, og forsøgte i denne periode, med dårlige undskyldninger, at undgå sex med kæresten (af frygt for at smitte hende).

Skræmmende at det åbenbart er så udbredt. Jeg forstår simpelthen ikke at hverken piger eller kunder kan tænke sig så lidt om.

Nej, Martin, jeg forstår heller ikke de piger og kunder. På den måde kan sygdomme let køre i ring i evigheder. Heldigvis har jeg hidtil ikke selv oplevet at få tilbuddet, og m.h.t oralsex vil jeg også helst have med gummi, men, indrømmet, dér er det smuttet et par gange, når pigen bare er begyndt, og så har jeg ladet stå til. Bagefter kan bondeangeren så melde sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min opfattelse er, at købesex på velansete steder uden kondom i mange tilfælde er mere sikkert end at have en one nighter og i sin brandert glemme at få gummiet på, eller måske fumler man bare så meget at utålmodigheden får overtaget og man knalder uden.

Jeg er dog af den opfattelse, at man så vidt muligt skal sørge for at have regnfrakke på dunkedyret når man knalder. Med det franske er det lidt en anden sag, den slags giver ikke hiv/aids, til gengæld findes der en anden grim sygdom, syfilis som man kun kan sikre sig imod med kondom, så er man den mindste anelse i tvivl så er det nok en rigtig god ide at iføre boret en regnfrakke inden man entrerer boreplatformen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver at hiv ikke kan smitte gennem fransk uden gummi, men det er ganske enkelt ikke rigtigt. Risikoen er større ved direkte samleje, end den er ved fransk, men du er skam ikke kun modtagelig for de mest udbredte kønssygdomme, når du vælger at lege uden gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hiv smitter det ikke kun gennem det såkaldte megafransk??? hvis nej, gælder det så begge veje?? Herpes smitter også gennem superfransk, så der er risiko ved det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er risiko for HIV-smitte hvis blod, sæd, præsæd eller skedesekret kommer i berøring med slimhinder, som findes i mund, næse, øjne, skede, urinrør, på penishoved og i endetarm.

HIV kan ikke trænge gennem hud.

ovenstående, er taget fra abbott.dk

Ved superfransk skal det jo være super uheldig, hvis der noget blod fra penis der kommer i kontakt med pigens slimhinder. Men ved megafransk, er der jo oplagt smittefare, pga sæden kommer ind i munden.

Som jeg umiddelbart læser det, er mændene noget udsat ved fransk til pigen. Da han der kommer i direkte kontakt med skedesekret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du nævner selv præsæd, så smitte kan skam også forekomme ved superfransk. Det er en enkelt rift i mund eller f.eks tandkødsbetændelse, så er du i direkte kontakt med blodbanerne.

Og ja smittefaren gælder også den anden vej rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...