The Stud 25 Skrevet 23. Juli, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Emmapigen Er det lykkes nogen at få en aftale i hus? Jeg overvejer at tage kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 23. Juli, 2018 No, men hun er ret fræk på snap.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 23. Juli, 2018 Har prøvet at skrive til hende flere gange uden at få svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 23. Juli, 2018 Hun svare en gang hver 14. dag men nydelige billeder har hun da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 25. Juli, 2018 Hun er nu god til at svare mig....sf Og super fræk at se på, hun er ikke nærig med billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 25. Juli, 2018 Just yours skrev, 1 time siden: Hun er nu god til at svare mig....sf Og super fræk at se på, hun er ikke nærig med billeder Men er hun til andet end kun billeder!?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 25. Juli, 2018 Er ikke kommet så langt endnu, men arb på det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shooter13 11 Skrevet 25. Juli, 2018 Har været der flere gange... Fræk lille tøs, så hæng i drenge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 25. Juli, 2018 Shooter13 skrev, for 1 time siden: Har været der flere gange... Fræk lille tøs, så hæng i drenge.... Hvordan lykkedes det dig, og ikke mindst hvad gav du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelxxxkbh 28 Skrevet 26. Juli, 2018 Lidt dyr, meget fræk, sød og fræk... så bare bliv ved.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shooter13 11 Skrevet 30. Juli, 2018 Mikkelxxxkbh skrev, den 26-07-2018 at 13:07: Just yours skrev, den 25-07-2018 at 16:12: Hvordan lykkedes det dig, og ikke mindst hvad gav du Skrev bare lidt frem og tilbage, udvekslede snap og derfra gik det hurtigt... Enig... lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sto 11 Skrevet 1. August, 2018 Enig, total frækkert..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstenTilFesten 2 Skrevet 1. August, 2018 Hvor mange har knaldet Emma uden kondom? Hun tilbyder jo gummi-fri sex for et lille merbeløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noone 1 Skrevet 11. August, 2018 Emmapigen er ret fantastisk. Jeg besøgte hende her i søndags så minderne er helt friske Jeg valgte at besøge hende MED kondom men rigtigt som Gæsten skriver så vil hun gerne uden. også merpris mener jeg hun sagde. Pas godt på hende. Hun er sød og naturlig og lidt naiv. og NØJ jeg nød hende. Kommer helt sikkert igen. Har aldrig helt forstået hvorfor en del piger er klar uden kondom - når man som mand ikke engang spørger til det??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg