Hop til indhold
Finn1101

Glædespige er liderlig og har nedsatte priser

Recommended Posts

Jeg faldt over denne annoncetekst: 

Citat

På grund af liderlighed er der nedsatte priser ...
blowjob: 1000 kr. 

For mig forekommer det relativt dyrt, selv for et godt blowjob, men prisen skulle altså være nedsat, fordi pigen var liderlig. Gad vide, hvad det koster de dage, hvor hun ikke er liderlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvis  lysten  ikke  er  der, er  det  ikke muligt  at  få  et  blowjob eller  andet. 

Du  burde  tage  hele  annoncen med  og  ikke  blot  klippe en  enkelt  sætning  ud af  en  kontekst. 

De  der  har  leget  med  mig,  tror  jeg  ikke  de  mener  jeg  er  dyrt  selskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Hvis  lysten  ikke  er  der, er  det  ikke muligt  at  få  et  blowjob eller  andet. 

Du  burde  tage  hele  annoncen med  og  ikke  blot  klippe en  enkelt  sætning  ud af  en  kontekst. 

De  der  har  leget  med  mig,  tror  jeg  ikke  de  mener  jeg  er  dyrt  selskab.

Men stadig dyrt for BJ...:wub: (med eller uden tekst)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Ratata skrev, for 4 minutter siden:

Men stadig dyrt for BJ...:wub: (med eller uden tekst)

Så  er  det  jo  meget  heldigt  at  jeg  ikke  tvinger nogen til  at  kontakte  mig :-)

Og  skønt  for  jer  mænd  der  er  til  15 minutters  bj til  300 - 400 at  der  er kvinder  der  tllbyder  dette.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er indlægget jo posten her i hyggehjørnet og henviser ikke til en konkret annonce eller glædespige, jeg faldt bare over denne lidt pudsige formulering og dertil ikke særlig billige pris, men der er jo så meget som vi mænd ikke forstår. 

Eksempelvis har jeg aldrig selv forstået, hvordan nogen kan tænde seksuelt på penge, men ikke desto mindre er det en af de mest almindelige påstand på Sugardaters.  

Jeg har prøvet både med Matador-penge og halvtredskronesedler, det virker ikke, men selvom det ikke er for pengene, men at de tænder på penge, så de tænder de altså  kun på plovmænd og tusindlapper – jeg har sågar prøvet med en farvefotokopi af et bundt tusindekrone-sedler, men heller ikke dette virker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Finn1101 skrev, for 7 minutter siden:

Nu er indlægget jo posten her i hyggehjørnet og henviser ikke til en konkret annonce eller glædespige, jeg faldt bare over denne lidt pudsige formulering og dertil ikke særlig billige pris, men der er jo så meget som vi mænd ikke forstår. 

Eksempelvis har jeg aldrig selv forstået, hvordan nogen kan tænde seksuelt på penge, men ikke desto mindre er det en af de mest almindelige påstand på Sugardaters.  

Jeg har prøvet både med Matador-penge og halvtredskronesedler, det virker ikke, men selvom det ikke er for pengene, men at de tænder på penge, så de tænder de altså  kun på plovmænd og tusindlapper – jeg har sågar prøvet med en farvefotokopi af et bundt tusindekrone-sedler, men heller ikke dette virker. 

Det  er  et  gammelt  kendt  fænomen  at  mange  kvinder  tænder  på  magtfulde  og  rige  mænd,  så  mon  ikke  Joachim Von  And  har tændt  en  del  "gæs"

Personligt  tænder  jeg ikke  på  pengene eller  pengenes  størrelse,  men  det  psykologiske i at  blive "købt"

Jeg  har  aldrig  forstået  hvordan I mænd vil  betale  for  15 minutters  samvær eller  sex  på tid.  Men  heller  ikke  alt  jeg  skal  kunne  forstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Det  er  et  gammelt  kendt  fænomen  at  mange  kvinder  tænder  på  magtfulde  og  rige  mænd,  så  mon  ikke  Joachim Von  And  har tændt  en  del  "gæs"

Personligt  tænder  jeg ikke  på  pengene eller  pengenes  størrelse,  men  det  psykologiske i at  blive "købt"

Jeg  har  aldrig  forstået  hvordan I mænd vil  betale  for  15 minutters  samvær eller  sex  på tid.  Men  heller  ikke  alt  jeg  skal  kunne  forstå. 

Jeg skal ikke kunne svare, har aldrig selv købt 15 minutter, men jeg har en del gange købt løftet om god tid og en halv time - og stået på gaden igen efter 15 minutter ;) 

(P.S. Vi er er hyggesnak).

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Finn1101 skrev, for 7 timer siden:

Jeg skal ikke kunne svare, har aldrig selv købt 15 minutter, men jeg har en del gange købt løftet om god tid og en halv time - og stået på gaden igen efter 15 minutter ;) 

(P.S. Vi er er hyggesnak).

Som en anden tidligere skrev; Nogen gange går det stærk, andre gange tager det 5-10 sekunder... :-) 

Kh MIsjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Havde en gang en kæreste som tændte vildt på "luderlegen" som gik ud på at jeg kom og "købte" hende til hvad jeg nu havde lyst til (iøvrigt en fed måde at flytte grænser på) efterfølgende brugte hun så pengene på at inviterer mig ud og spise, som så også var en del af legen, hun tændte nemlig også på, at bruge de penge hun havde tjent på "utugt" til at inviterer sin kæreste ud, hvilket igen førte til fed sex, så ren Win Win.. :-)  

Personligt holder jeg meget af Legen, eller rollespillet og du vil, som optakt til sex, som tidligere beskrevet i en tråd med @FrokostUartig , men finder det ofte svært at udøve med GP`er, netop p.g.a. tidsbegrænsninger

God dag tll alle

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu kæft det var dyrt ! Men igen læste en anden tråd at en SB skulle have 12K for et møde.

Men ok hvis det er er en total drømmepige man ikke ville have skyggen af chance for at score, der giver et kongeblæs så tror jeg da også godt jeg kunne være fristet.

Hvor og hvem er det forresten med de priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemtøs er super i og uden for sengen og er ikke clock watcher og nej dette er ikke reklame taler af mine erfaringer med hende og jeg håber på flere besøg af hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Hold nu kæft det var dyrt ! Men igen læste en anden tråd at en SB skulle have 12K for et møde.

Men ok hvis det er er en total drømmepige man ikke ville have skyggen af chance for at score, der giver et kongeblæs så tror jeg da også godt jeg kunne være fristet.

Hvor og hvem er det forresten med de priser?

Gør dig ikke for store forhåbninger. De fleste sugarbabes er rent lir, det bliver aldrig til noget i virkeligheden, det er et eller andet, der foregår inde i hovedet på nogle lettere forstyrrede unge damer (og også nogle mere modne), men det er da på sine måde bekymrende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...