Finn1101 1189 Skrevet 23. Juli, 2018 Jeg faldt over denne annoncetekst: Citat På grund af liderlighed er der nedsatte priser ... blowjob: 1000 kr. For mig forekommer det relativt dyrt, selv for et godt blowjob, men prisen skulle altså være nedsat, fordi pigen var liderlig. Gad vide, hvad det koster de dage, hvor hun ikke er liderlig? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Hvis lysten ikke er der, er det ikke muligt at få et blowjob eller andet. Du burde tage hele annoncen med og ikke blot klippe en enkelt sætning ud af en kontekst. De der har leget med mig, tror jeg ikke de mener jeg er dyrt selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Hvis lysten ikke er der, er det ikke muligt at få et blowjob eller andet. Du burde tage hele annoncen med og ikke blot klippe en enkelt sætning ud af en kontekst. De der har leget med mig, tror jeg ikke de mener jeg er dyrt selskab. Men stadig dyrt for BJ... (med eller uden tekst) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Ratata skrev, for 4 minutter siden: Men stadig dyrt for BJ... (med eller uden tekst) Så er det jo meget heldigt at jeg ikke tvinger nogen til at kontakte mig Og skønt for jer mænd der er til 15 minutters bj til 300 - 400 at der er kvinder der tllbyder dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 23. Juli, 2018 Nu er indlægget jo posten her i hyggehjørnet og henviser ikke til en konkret annonce eller glædespige, jeg faldt bare over denne lidt pudsige formulering og dertil ikke særlig billige pris, men der er jo så meget som vi mænd ikke forstår. Eksempelvis har jeg aldrig selv forstået, hvordan nogen kan tænde seksuelt på penge, men ikke desto mindre er det en af de mest almindelige påstand på Sugardaters. Jeg har prøvet både med Matador-penge og halvtredskronesedler, det virker ikke, men selvom det ikke er for pengene, men at de tænder på penge, så de tænder de altså kun på plovmænd og tusindlapper – jeg har sågar prøvet med en farvefotokopi af et bundt tusindekrone-sedler, men heller ikke dette virker. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 51 Skrevet 23. Juli, 2018 Hvis det er godt betaler jeg da med glæde en tusse for et blæs. Det skal man unde sig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Finn1101 skrev, for 7 minutter siden: Nu er indlægget jo posten her i hyggehjørnet og henviser ikke til en konkret annonce eller glædespige, jeg faldt bare over denne lidt pudsige formulering og dertil ikke særlig billige pris, men der er jo så meget som vi mænd ikke forstår. Eksempelvis har jeg aldrig selv forstået, hvordan nogen kan tænde seksuelt på penge, men ikke desto mindre er det en af de mest almindelige påstand på Sugardaters. Jeg har prøvet både med Matador-penge og halvtredskronesedler, det virker ikke, men selvom det ikke er for pengene, men at de tænder på penge, så de tænder de altså kun på plovmænd og tusindlapper – jeg har sågar prøvet med en farvefotokopi af et bundt tusindekrone-sedler, men heller ikke dette virker. Det er et gammelt kendt fænomen at mange kvinder tænder på magtfulde og rige mænd, så mon ikke Joachim Von And har tændt en del "gæs" Personligt tænder jeg ikke på pengene eller pengenes størrelse, men det psykologiske i at blive "købt" Jeg har aldrig forstået hvordan I mænd vil betale for 15 minutters samvær eller sex på tid. Men heller ikke alt jeg skal kunne forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 23. Juli, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Det er et gammelt kendt fænomen at mange kvinder tænder på magtfulde og rige mænd, så mon ikke Joachim Von And har tændt en del "gæs" Personligt tænder jeg ikke på pengene eller pengenes størrelse, men det psykologiske i at blive "købt" Jeg har aldrig forstået hvordan I mænd vil betale for 15 minutters samvær eller sex på tid. Men heller ikke alt jeg skal kunne forstå. Jeg skal ikke kunne svare, har aldrig selv købt 15 minutter, men jeg har en del gange købt løftet om god tid og en halv time - og stået på gaden igen efter 15 minutter (P.S. Vi er er hyggesnak). Redigeret 23. Juli, 2018 af Finn1101 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juli, 2018 Finn1101 skrev, for 7 timer siden: Jeg skal ikke kunne svare, har aldrig selv købt 15 minutter, men jeg har en del gange købt løftet om god tid og en halv time - og stået på gaden igen efter 15 minutter (P.S. Vi er er hyggesnak). Som en anden tidligere skrev; Nogen gange går det stærk, andre gange tager det 5-10 sekunder... Kh MIsjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Det er et gammelt kendt fænomen at mange kvinder tænder på magtfulde og rige mænd, så mon ikke Joachim Von And har tændt en del "gæs" Personligt tænder jeg ikke på pengene eller pengenes størrelse, men det psykologiske i at blive "købt" Jeg har aldrig forstået hvordan I mænd vil betale for 15 minutters samvær eller sex på tid. Men heller ikke alt jeg skal kunne forstå. Havde en gang en kæreste som tændte vildt på "luderlegen" som gik ud på at jeg kom og "købte" hende til hvad jeg nu havde lyst til (iøvrigt en fed måde at flytte grænser på) efterfølgende brugte hun så pengene på at inviterer mig ud og spise, som så også var en del af legen, hun tændte nemlig også på, at bruge de penge hun havde tjent på "utugt" til at inviterer sin kæreste ud, hvilket igen førte til fed sex, så ren Win Win.. Personligt holder jeg meget af Legen, eller rollespillet og du vil, som optakt til sex, som tidligere beskrevet i en tråd med @FrokostUartig , men finder det ofte svært at udøve med GP`er, netop p.g.a. tidsbegrænsninger God dag tll alle Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 24. Juli, 2018 Hold nu kæft det var dyrt ! Men igen læste en anden tråd at en SB skulle have 12K for et møde. Men ok hvis det er er en total drømmepige man ikke ville have skyggen af chance for at score, der giver et kongeblæs så tror jeg da også godt jeg kunne være fristet. Hvor og hvem er det forresten med de priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 24. Juli, 2018 Nemtøs er super i og uden for sengen og er ikke clock watcher og nej dette er ikke reklame taler af mine erfaringer med hende og jeg håber på flere besøg af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 24. Juli, 2018 Syntes absolut ikke at man skal blade sig i hvad andre tager af betaling eller hvad man tilbyder. Der er piger og gæster til det hele. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 24. Juli, 2018 MrLovaLova skrev, for 5 timer siden: Hold nu kæft det var dyrt ! Men igen læste en anden tråd at en SB skulle have 12K for et møde. Men ok hvis det er er en total drømmepige man ikke ville have skyggen af chance for at score, der giver et kongeblæs så tror jeg da også godt jeg kunne være fristet. Hvor og hvem er det forresten med de priser? Gør dig ikke for store forhåbninger. De fleste sugarbabes er rent lir, det bliver aldrig til noget i virkeligheden, det er et eller andet, der foregår inde i hovedet på nogle lettere forstyrrede unge damer (og også nogle mere modne), men det er da på sine måde bekymrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 24. Juli, 2018 Finn 1101 tag afvisningen fra disse kvinder som den mand du forhåbentlig er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg