SnowmanDK 336 Skrevet 23. Juli, 2018 Ved ikke om det er lige her det her høre til. Men det drejer sig jo om SB og det er nok mest for Københavner Sjællændere. Men det er jo en god tid at udnytte at den Svenske krone er lav for tiden. Så når en SB fra Malmø gerne vil ha 3000SEK. Så er det kun lidt over 2000DKkr. Jeg har modtaget tilbud fra de dejlige piger fra 1000SEK til 4000SEK I dag kostede det mig bus billet til 2x 69kr og ca. 2000DkKr for at nyde en dejlig 23årige svensk pige hos mig, i nogle timer. Her er nogle muligheder: https://sugardaters.dk/show?alias=Saandraaa https://sugardaters.dk/show?alias=Lovelylicious93 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 ideen er fin nok har mødt to fra helsingborg det virkede ok 1500 svenske og en sundbus billet er ikke meget, for en eftermiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 24. Juli, 2018 God ide! Skrev med en MalmøSB for nogle måneder siden, hun ville have 2k. Jeg spurgte om det var ok at jeg tog 1500 dkk med, men nej, hun mente 2k dkk, hun havde flere danske SD'er. Kom dog aldrig afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 Miller223 skrev, for 9 minutter siden: God ide! Skrev med en MalmøSB for nogle måneder siden, hun ville have 2k. Jeg spurgte om det var ok at jeg tog 1500 dkk med, men nej, hun mente 2k dkk, hun havde flere danske SD'er. Kom dog aldrig afsted. ja der bliver let kamp om kursgevinsten ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 24. Juli, 2018 (edited) Der er også gode SB-muligheder i Stockholm Jeg skal bare lige finde en weekend hvor jeg kan smutte en tur derop Redigeret 24. Juli, 2018 af SnowmanDK Et ord for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Myspyse 0 Skrevet 24. Juli, 2018 Men det är olagligt i Sverige :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 24. Juli, 2018 Det er da intet olagligt at besøge en pige der viser meg Stockholm og holder meg varm om natten...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 Myspyse skrev, for 2 timer siden: Men det är olagligt i Sverige ja prostitution er ulovligt, men at give en par sko som gave, eller penge til det og få tak til gengæld er ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Myspyse 0 Skrevet 26. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, den 24/7/2018 at 01:51: Tycker att ni i Denmark har mycket finare babes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 26. Juli, 2018 Myspyse skrev, for 1 time siden: Tycker att ni i Denmark har mycket finare babes Og jeg tror der er mange danskere der mener at de bedste babes er svenske. Græsset er altid...... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 30. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, den 24/7/2018 at 15:06: Der er også gode SB-muligheder i Stockholm Jeg skal bare lige finde en weekend hvor jeg kan smutte en tur derop Venner det er ulovligt efter svensk strafferet at betale for sex på svensk grund også selv om mand er dansk statsborger! Men det er lovligt at købe sex af svenske piger over 18 hvis det foregår i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 30. Juli, 2018 Sting222 skrev, for 1 time siden: Venner det er ulovligt efter svensk strafferet at betale for sex på svensk grund også selv om mand er dansk statsborger! Men det er lovligt at købe sex af svenske piger over 18 hvis det foregår i Danmark Jeg betaler ikke for sex men derimod for en tourguide i Stockholm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 31. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, for 6 timer siden: Jeg betaler ikke for sex men derimod for en tourguide i Stockholm så håber jeg da du for set nogle seværdigheder, undervejs ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 31. Juli, 2018 psps skrev, for 4 timer siden: så håber jeg da du for set nogle seværdigheder, undervejs ) Det regner jeg da med, jeg har aldrig været i Stockholm før. Så jeg skal da lege lidt turist....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders Fætter 2 Skrevet 3. Februar, 2019 Var sammen med denne Lovelylicious93 for et stykke tid siden. Meget sød og fræk. Nok den frækkeste røv jeg har set i lang tid Hun skulle så ud at ryge 1 eller 2 timer senere. Det var joint hun skulle ryge. Jeg har ikke noget i mod folk der ryger en joint. Har da selv gjort det i mine yngre dage. Men er ret sikker på at det ikke var det eneste hun tog da hun var ude for at ryge. Da hun kom tilbage var hun meget svær at have en samtale med. Snakkede i øst og vest og kunne næsten ikke stå på sine ben. Blev ret irriteret på hende da hun faktisk gik mig på nerverne efter det. Hun var en pige jeg gerne ville have set igen hvis ikke hun gjorde den slags. For hun var faktisk sød og til at snakke med inden. Måske har jeg bare været uheldig, men efter den oplevelse vil jeg ikke rekommandere hende, desværre. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 251 Skrevet 9. Februar, 2019 Jeg har også haft succes med en lækker filippinsk 20-22 årig pige fra det vestlige Sverige. Hun kom til København med 4-toget og så indlogerede jeg hende på et nærliggende hotel. Megahot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2019 SnowmanDK skrev, den 24/7/2018 at 01:51: Ved ikke om det er lige her det her høre til. Men det drejer sig jo om SB og det er nok mest for Københavner Sjællændere. Men det er jo en god tid at udnytte at den Svenske krone er lav for tiden. Så når en SB fra Malmø gerne vil ha 3000SEK. Så er det kun lidt over 2000DKkr. Jeg har modtaget tilbud fra de dejlige piger fra 1000SEK til 4000SEK I dag kostede det mig bus billet til 2x 69kr og ca. 2000DkKr for at nyde en dejlig 23årige svensk pige hos mig, i nogle timer. Her er nogle muligheder: https://sugardaters.dk/show?alias=Saandraaa https://sugardaters.dk/show?alias=Lovelylicious93 har mødtes med lovelylicious i lufthavnen til 1500 danske , og et værelse på hotel på amager det var fint nok, uden at det var prangende , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 11. Februar, 2019 norsjællænder skrev, for 3 timer siden: har mødtes med lovelylicious i lufthavnen til 1500 danske , og et værelse på hotel på amager det var fint nok, uden at det var prangende , Så du har ikke selv noget imod at komme med positive anmeldelser af Sugarbabes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Februar, 2019 TopDaddy skrev, den 11/2/2019 at 18:36: Så du har ikke selv noget imod at komme med positive anmeldelser af Sugarbabes! nej, hun mangler penge og vil gerne have omtale find et kors, du har det jo svært ved at bære din byrde alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 14. Februar, 2019 bighead skrev, den 9.2.2019 at 15:34: Jeg har også haft succes med en lækker filippinsk 20-22 årig pige fra det vestlige Sverige. Hun kom til København med 4-toget og så indlogerede jeg hende på et nærliggende hotel. Megahot. Det lyder interessant bighead!! Fortæl gerne mere om det koncept, evt. i en personlig meddelelse til mig. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 14. Februar, 2019 Det var en god ide. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 251 Skrevet 14. Februar, 2019 Gammel rotte skrev, for 7 minutter siden: Det lyder interessant bighead!! Fortæl gerne mere om det koncept, evt. i en personlig meddelelse til mig. På forhånd tak. Jeg søgte blandt sugardaters i det vestlige sverige. Skrev lidt frem og tilbage, talte i telefon. Så kom hun og vi havde sex på hotellet. Pretty straight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Februar, 2019 psps skrev, den 24/7/2018 at 17:21: ja prostitution er ulovligt, men at give en par sko som gave, eller penge til det og få tak til gengæld er ikke Du kan være sikker på, at en dommer ikke kan se forskel. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 3. Marts, 2019 hvem interesserer sig for den latterlige svenske lovgivning. Helt til grin.. og uden problemer blot man tænker sig om.. så blir man ikke snuppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 4. Marts, 2019 Bebop skrev, den 15-02-2019 at 08:14: Du kan være sikker på, at en dommer ikke kan se forskel. Hvis pigen kommer til Danmark, har en svensk dommer vel ikke noget at skulle have sagt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg