Svends 0 Skrevet 24. Juli, 2018 Hej, er der input til god massage og evt. ekstra i morgen savner lidt lidt Geog fra Ninas i Århus. Jeg skal til Randers i morgen, noget der kender en pige der kan give god massage, og lidt pirring? vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maturegaffa 9 Skrevet 24. Juli, 2018 Ja Prim hos Asian thaimassage på Århusvej 34 i Randers. Vil anbefale du bestiller tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 25. Juli, 2018 Her skal du så nok være "indstillet" på, at du betaler for 60 min men at du er ude igen efter 30. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 25. Juli, 2018 Og så skal du være indstillet at blive til skue for den kørende trafik, det er en meget trafikeret vej, og lige omkring et blinklys, så ikke et sted jeg har lyst til at blive beskuet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2018 Monty - du kan da bruge bagdøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 25. Juli, 2018 Går du 50 meter hen af vejen kommer du til en Dansk massør som giver en kanon god massage og HJ til samme penge. Samtidig yder hun en god service hvor kunden er i centrum og ikke som hos Asian massage hvor der snydes med tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 25. Juli, 2018 Bamsefyr skrev, for 2 timer siden: Går du 50 meter hen af vejen kommer du til en Dansk massør som giver en kanon god massage og HJ til samme penge. Samtidig yder hun en god service hvor kunden er i centrum og ikke som hos Asian massage hvor der snydes med tiden. ? Hvem, hun annoncerer da ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 25. Juli, 2018 Til alle jer der har skrevet privat og kommentar. Hun er lige her. Husk at læse alle anmeldelserne så ville i finde ud af hvordan i kommer i kontakt med hende. Hun har en profil herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg