Thomsen 903 Skrevet 25. Juli, 2018 Husker engang, at der var et thai-sted hvor massage blev tilbudt udendørs....også den frække del. Er der kendskab til lignende, osse ikke-thai, som kunne være interessant......? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Juli, 2018 Malle 1980 måske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1714 Skrevet 25. Juli, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Malle 1980 måske ? Hej Alko, Hvad får dig til at tro at Malle tilbyder udendørs massage? Har du prøvet?, Der står nemlig ikke noget om udendørs massage i hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 25. Juli, 2018 penge kan gøre meget og det er tænkt som et forslag intet andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 25. Juli, 2018 Seduction girls use to offer it some years ago. Ask them. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 26. Juli, 2018 Alkoholikeren skrev, for 21 timer siden: penge kan gøre meget og det er tænkt som et forslag intet andet Hvis du tror at det "bare" handler om penge, så tar du grueligt fejl af mig Sir.....dem der kender mig ved godt at Idet ikke handler mest om penge hos mig INTET kan nogensinde tilkøbes hos mig og jeg tar ikke imod penge for noget som helst andet end det jeg præcist tilbyder! Jeg tilbyder IKKE noget udendørs overhovedet, ellers havde det klart været anført i mine annoncer. Jeg bor i lejlighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 26. Juli, 2018 malle1980 skrev, for 15 timer siden: Hvis du tror at det "bare" handler om penge, så tar du grueligt fejl af mig Sir.....dem der kender mig ved godt at Idet ikke handler mest om penge hos mig INTET kan nogensinde tilkøbes hos mig og jeg tar ikke imod penge for noget som helst andet end det jeg præcist tilbyder! Jeg tilbyder IKKE noget udendørs overhovedet, ellers havde det klart været anført i mine annoncer. Jeg bor i lejlighed Det vidste jeg godt Derfor har jeg ikke spurgt. Men andre piger som kunne tænkes at tilbyde denne service må gerne byde ind, evt på PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg