Aliung21 56 Skrevet 25. Juli, 2018 Hvordan kan man få fat i mettetøsen nu har jeg prøvet i over 8 måneder og hun svarer aldrig ligegyldigt hva man gøre. Er der nogel der kender hende og ved hvordan man kan kontakte hende? Ellers vil jeg gerne vide om der nogle der kan finde ud af deepthroat/gagging/facefuck her i kbh området tak på forhåbd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 25. Juli, 2018 Måske du er på hendes ignorer liste...kun en mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 25. Juli, 2018 God overskrift. Måske foretrækker hun nogle som er bedre til at kommunikere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 25. Juli, 2018 Intet svar kan jo også betyde NEJ. Hun er nok ikke interesseret i et møde med dig. Drop hende og hop videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 25. Juli, 2018 Aliung21 skrev, for 15 timer siden: Hvordan kan man få fat i mettetøsen nu har jeg prøvet i over 8 måneder og hun svarer aldrig ligegyldigt hva man gøre. Er der nogel der kender hende og ved hvordan man kan kontakte hende? Ellers vil jeg gerne vide om der nogle der kan finde ud af deepthroat/gagging/facefuck her i kbh området tak på forhåbd Tjek pb... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 31. Juli, 2018 Dane skrev, den 25. juli 2018 at 09:16: God overskrift. Måske foretrækker hun nogle som er bedre til at kommunikere Bedre til st kommunikere? Hvordan ved du hvordan min kommunikation er med hende? Du kan da ik stå der og bedømme min kommunikation med hende når du ik har læst det vel så drop nu din smartass kommentar og skrid har ik brug for idioter lige nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 31. Juli, 2018 Krølle Bølle Jr. skrev, den 25. juli 2018 at 10:24: Intet svar kan jo også betyde NEJ. Hun er nok ikke interesseret i et møde med dig. Drop hende og hop videre. Men hvordan kan hun ik være interesseret i mig? Jeg skrev blot navn alder og hva jeg ønsker hun kender jo ik til mig hvordan jeg ser ud om jeg er flink eller narrøv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 31. Juli, 2018 Det kan jo tænkes at hun synes du er for ung... Måske hun kan lide fyre over 35 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 31. Juli, 2018 Aliung21 skrev, for 2 timer siden: så drop nu din smartass kommentar og skrid har ik brug for idioter lige nu? Med dine 2 seneste kommentarer til folk der forsøger at hjælpe dig kan man kun tolke at du har et kommunikations- og attitudeproblem og at det nok er derfor du ikke har hørt noget retur i 8 måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 1. August, 2018 Netop. Jeg føler mig nu fuldt bekræftet i mit første indlæg, desværre. At overskriften manglede var er hint, og der kom så flere efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg