Bananas 17577 Skrevet 26. Juli, 2018 Misjo1 skrev, for 4 minutter siden: @Bananas tak for oplysning/korrektion, som skrevet kender jeg ACE Syndrom som noget andet, men fejl :-) Ikke fejl. ACE er også det du kender det som. Men ACE i seksuel betydning er en vardaglig forkortelse af Asexual - særligt i USA. Misjo1 skrev, for 13 minutter siden: Når du nu finder opskriften på "to be a little bit younger". kan du så ikke poste den her Når jeg finder opskriften må du bare stille dig i kø, med pengene klare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 26. Juli, 2018 Har tabt 4kg og føler mig 10 år yngre med al det sexting jeg har haft med min anden dame. Jeg tager mobile pay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. Juli, 2018 Bananas skrev, for 2 timer siden: Når jeg finder opskriften må du bare stille dig i kø, med pengene klare I kan begge bare betale til mig. Så sender jeg jer opskriften........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg