hamdermab 61 Skrevet 25. Juli, 2018 Er der nogen som keder et i det fri i nærheden af Vejgaard, hvor jeg kan hygge med en sugarbabe.. Hun vil ikke på hotel, hun har en fantasi om noget i naturen.. Men kender ikke lige området.. måske en der kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Juli, 2018 Golfparken, eller forenden af Østersundbyvej ved bakken, der findes en lille plads hvor i kan parkere bilen også gå ned mellem buskene, eller hesteskoen, Lundbykrat, Hammerbakker,travbanen, jamen der er mange steder og kun fantasien sætter grænser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Juli, 2018 Signalbakken, Østre anlæg, mit forslag vil være at i sætter jer ind i bilen og kører rundt i Vejgaard området og finder et sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 25. Juli, 2018 Tak for svar... Jeg må ud og tjekke området.. Vil jo gerne have styr på det når jeg henter baben.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) hamdermab skrev, for 4 timer siden: Tak for svar... Jeg må ud og tjekke området.. Vil jo gerne have styr på det når jeg henter baben.. Vil du ikke fortælle hvem baben er? Redigeret 25. Juli, 2018 af PerZ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) Da jeg havde kæreste i Aalborg for en del år siden havde vi sex i et naturområde lidt syd for Aalborg. Der var en lille sø og belejligt også et bord/bænk Jeg mener det hedder: Dall Hede, det ligger tæt på Poulstrup Kalkgrav - Om det er tæt på Vejgård, ved jeg ikke, så godt kendt er jeg ikke i Aalborg - plejede at flyve derop og så blive kørt rundt Redigeret 25. Juli, 2018 af SnowmanDK Fandt et kort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg