Guest Sweex Skrevet 25. Juli, 2018 Og så alligevel er det så desperat at jeg ikke kan tage det seriøst. https://annoncelight.dk/showad/255674 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 25. Juli, 2018 (edited) Hun er efter min opfattelse blot et produkt af tiden, og det er sørgeligt. Men hvis du kommer i snak med hende, så tror jeg ikke at du skal forvente at hun synes at der er noget mærkeligt i annoncen. Hun ved endda, at de minimum 3.000 kr. som hun som minimum forventer, er i den lave ende. Mange "babes" forlanger meget mere. Du skal dog ikke forvente at hun har gjort sig mange overvejelser om modydelsen, hvilken på sin måde også fremgår af annoncen. Redigeret 25. Juli, 2018 af Finn1101 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 25. Juli, 2018 Lyder lidt vild....prøver squ lige at komme nærmere omkring sexen og ydelser. Ja trist man starter ud sådan og ung. Hurtige penge trækker de ung damer med store behov for luksus og forbruges lån ... Lad mig teste denne pige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 25. Juli, 2018 Sweex skrev, for 4 timer siden: Og så alligevel er det så desperat at jeg ikke kan tage det seriøst. https://annoncelight.dk/showad/255674 Tja, gu ved om hun er mere desperat end gennemsnittet der forsøger sig som GP´er. ? måske opdager hun hurtigt at hun har hvad der skal til og ellers finder hun hurtigt ud af, at alle kvinder ikke har hvad der skal til. På mig virker det egentligt ikke specielt afskrækkende at hendes afsæt til branchen handler om penge og ikke den klassiske "Jeg er nymfoman og kan ikke få nok sex". Uagtet ens tilgang skal hun nok finde ud af, om det er noget for hende, og er det det skal hun nok finde sig selv og få justeret konceptet til, så det passer til hende og hendes liv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 26. Juli, 2018 TheVoice skrev, 1 time siden: Tja, gu ved om hun er mere desperat end gennemsnittet der forsøger sig som GP´er. ? måske opdager hun hurtigt at hun har hvad der skal til og ellers finder hun hurtigt ud af, at alle kvinder ikke har hvad der skal til. På mig virker det egentligt ikke specielt afskrækkende at hendes afsæt til branchen handler om penge og ikke den klassiske "Jeg er nymfoman og kan ikke få nok sex". Uagtet ens tilgang skal hun nok finde ud af, om det er noget for hende, og er det det skal hun nok finde sig selv og få justeret konceptet til, så det passer til hende og hendes liv. Jeg er egentlig enig. At høre på det totale vrøvl om at "jeg er nymfoman og kan ikke få nok sex," eller "jeg tænder på penge og at en mand vil betale mig," det gør at man tager sig til hovedet og mister lysten, for det er så utroværdigt at det gør ondt, og at en normalt tænkende mand vil føle sig latterlig. Men desværre mener jeg at den pågældende pige på andre måder virker urealistisk. Hun vil givetvis også være at finde på Sugardaters, og sandsynligvis har hun aldrig haft en kunde endnu. Jeg glæder mig meget til at høre om @Kim Madsen erfaringer. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Juli, 2018 Kim Madsen skrev, for 9 timer siden: Lyder lidt vild....prøver squ lige at komme nærmere omkring sexen og ydelser. Ja trist man starter ud sådan og ung. Hurtige penge trækker de ung damer med store behov for luksus og forbruges lån ... Lad mig teste denne pige. Først er hun for ung og det er trist - derefter vil du teste hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 26. Juli, 2018 Trinetease skrev, for 26 minutter siden: Først er hun for ung og det er trist - derefter vil du teste hende ? @Kim Madsen vil teste sexen og ydelserne til trods for at det er trist og at hun er (for?) ung. Men, come on, hun er 25 og mon ikke hun godt ved hvad hun laver vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 26. Juli, 2018 Finn1101 skrev, for 8 timer siden: Jeg er egentlig enig. At høre på det totale vrøvl om at "jeg er nymfoman og kan ikke få nok sex," eller "jeg tænder på penge og at en mand vil betale mig," det gør at man tager sig til hovedet og mister lysten, for det er så utroværdigt at det gør ondt, og at en normalt tænkende mand vil føle sig latterlig. Det kunne jeg ikke have sagt bedre selv, virkelig spot on! Mine tæer krøller over pinligheden eller er det måske desperationen? når jeg læser den slags. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Piraten skrev, for 12 minutter siden: @Kim Madsen vil teste sexen og ydelserne til trods for at det er trist og at hun er (for?) ung. Men, come on, hun er 25 og mon ikke hun godt ved hvad hun laver vh. Piraten Det tror jeg slet ikke at @Trinetease anfægter, nærmere moralen i at ville "teste" en kvinde, hvor man først synes at det er umådelig trist at hun har taget det valg, men så alligevel bliver overrumplet af egen nysgerrighed og liderlighed. Redigeret 26. Juli, 2018 af Iscenesat Virkelighed 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 26. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden: Det tror jeg slet ikke at @Trinetease anfægter, nærmere moralen i at ville "teste" en kvinde, hvor man først synes at det er umådelig trist at hun har taget det valg, men så alligevel bliver overrumplet af egen nysgerrighed og liderlighed. Det var min pointe. Mon ikke @Kim Madsen‘a samvittighed ikke er så dårlig endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 26. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden: Det tror jeg slet ikke at @Trinetease anfægter, nærmere moralen i at ville "teste" en kvinde, hvor man først synes at det er umådelig trist at hun har taget det valg, men så alligevel bliver overrumplet af egen nysgerrighed og liderlighed. Jeg synes faktisk det er ok at “tage en for holdet”, “prøve”, “teste” og hvad man nu kalder det, når det kommer til et ubeskrevet blad, uden at det skal lyde respektløst. Det er stadig kr 2-3000 der kan blive brugt på det pure ingenting. @Trinetease har været her i rum tid. Bliver hun stadig forfærdet over den lumre tone? Virkelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. Juli, 2018 underdog40 skrev, for 28 minutter siden: Jeg synes faktisk det er ok at “tage en for holdet”, “prøve”, “teste” og hvad man nu kalder det, når det kommer til et ubeskrevet blad, uden at det skal lyde respektløst. Det er stadig kr 2-3000 der kan blive brugt på det pure ingenting. @Trinetease har været her i rum tid. Bliver hun stadig forfærdet over den lumre tone? Virkelig? Uden at kunne svare på @Trinetease's vegne, så er det jo nok heller ikke det hun kommenterer. Mere at man først mener at det er trist og at pigen starter for ung. Med mindre selvfølgelig det er en selv der skal teste hende..... så er det lige pludselig OK. Det er alle de andre fuckers der er problemet....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Juli, 2018 underdog40 skrev, for 29 minutter siden: Jeg synes faktisk det er ok at “tage en for holdet”, “prøve”, “teste” og hvad man nu kalder det, når det kommer til et ubeskrevet blad, uden at det skal lyde respektløst. Det er stadig kr 2-3000 der kan blive brugt på det pure ingenting. @Trinetease har været her i rum tid. Bliver hun stadig forfærdet over den lumre tone? Virkelig? En 18 årig pige som mildest talt lyder virkeligt desperat - Skal hun virkelig testes ? Jeg er såmænd ikke sart - og i må teste solen sort.... Men tråden starter med at handle om at en ung pige virker desperat osv - til at handle om at ‘Yay lad da bare mig testet hende’.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 26. Juli, 2018 Trinetease skrev, for 10 minutter siden: En 18 årig pige som mildest talt lyder virkeligt desperat - Skal hun virkelig testes ? Jeg er såmænd ikke sart - og i må teste solen sort.... Men tråden starter med at handle om at en ung pige virker desperat osv - til at handle om at ‘Yay lad da bare mig testet hende’.... Er hun ikke 25 år gammel? Og når det er sagt, så kan jeg godt forestille mig at ret mange af de GP'ere der bliver "testet" herinde er relativt desperate efter penge (vel nok langt de fleste af østpigerne). De skriver det bare ikke, de prøver at overbevise os om at det er ren liderlighed der gør at de sidder på håndklæder for ikke at gøre det hele vådt, mens de venter på at lige præcis jeg kommer forbi for at tilfredsstille deres sexbehov. (ironi kan forekomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 26. Juli, 2018 Trinetease skrev, for 3 timer siden: Først er hun for ung og det er trist - derefter vil du teste hende ? Ja teste om hun er desperat. Desuden er hun godt klar over hvad der skal til når man lægger en sådan meldling ud. Sexen kan diskuteres...men vil gerne møde hende. Har mødt disse typer før og 80 % er kun ude efter penge og udviser lortesex. Så lidy bekvemt om at lægge 2000 hurtige på bordet og ende med en skidt oplevelse. Så heller møde fig trinetease..du er lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. Juli, 2018 Kim Madsen skrev, for 4 minutter siden: Så heller møde fig trinetease..du er lækker Og smuk, sød og intelligent. Og sådan en man bare er bange for at forelske sig i...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Juli, 2018 Bear skrev, for 12 minutter siden: Er hun ikke 25 år gammel? Og når det er sagt, så kan jeg godt forestille mig at ret mange af de GP'ere der bliver "testet" herinde er relativt desperate efter penge (vel nok langt de fleste af østpigerne). De skriver det bare ikke, de prøver at overbevise os om at det er ren liderlighed der gør at de sidder på håndklæder for ikke at gøre det hele vådt, mens de venter på at lige præcis jeg kommer forbi for at tilfredsstille deres sexbehov. (ironi kan forekomme) Seriøst.....jeg har fået hedeslag.... Jeg var 10000% sikker på at der stod 18 år i annoncen i går Jeg skammer mig....lidt ;-( . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) underdog40 skrev, 1 time siden: Jeg synes faktisk det er ok at “tage en for holdet”, “prøve”, “teste” og hvad man nu kalder det, når det kommer til et ubeskrevet blad, uden at det skal lyde respektløst. Det er stadig kr 2-3000 der kan blive brugt på det pure ingenting. @Trinetease har været her i rum tid. Bliver hun stadig forfærdet over den lumre tone? Virkelig? Jeg ved ikke hvad @Trinetease tænker og føler, så det kan jeg ikke svare dig på. Men jeg anfægter ikke at I tester alverdens kvinder, go-ahead! Jeg synes at I burde bruge andre mere flatterende udtryk, ja. Men det er bare slet ikke det jeg og andre sætter spørgsmålstegn ved i overstående indlæg, det er nærmere behovet for at teste en kvinde for hvem man synes det er trist, at hun vælger at være prostitueret, det er da unægteligt temmelig modsatrettede følelser? Jeg forstår ikke, at man som mand ikke vælger at blive væk, hvis noget synes trist, forkert eller lignende, men det er jo bare mit moralske kompas. Redigeret 26. Juli, 2018 af Iscenesat Virkelighed 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 26. Juli, 2018 Trinetease skrev, for 20 minutter siden: Seriøst.....jeg har fået hedeslag.... Jeg var 10000% sikker på at der stod 18 år i annoncen i går Jeg skammer mig....lidt ;-( . Det ER også varmt. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 26. Juli, 2018 Trinetease skrev, for 38 minutter siden: Seriøst.....jeg har fået hedeslag.... Jeg var 10000% sikker på at der stod 18 år i annoncen i går Jeg skammer mig....lidt ;-( . Så ved jeg da at du ikke læste Piraten skrev, for 3 timer siden: @Kim Madsen vil teste sexen og ydelserne til trods for at det er trist og at hun er (for?) ung. Men, come on, hun er 25 og mon ikke hun godt ved hvad hun laver vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 52 minutter siden: Jeg ved ikke hvad @Trinetease tænker og føler, så det kan jeg ikke svare dig på. Men jeg anfægter ikke at I tester alverdens kvinder, go-ahead! Jeg synes at I burde bruge andre mere flatterende udtryk, ja. Men det er bare slet ikke det jeg og andre sætter spørgsmålstegn ved i overstående indlæg, det er nærmere behovet for at teste en kvinde for hvem man synes det er trist, at hun vælger at være prostitueret, det er da unægteligt temmelig modsatrettede følelser? Jeg forstår ikke, at man som mand ikke vælger at blive væk, hvis noget synes trist, forkert eller lignende, men det er jo bare mit moralske kompas. Det du forventer er umuligt. Hvordan skulle vi kunne navigere rundt i det? Hvis det kun er “den lykkelige luder” vi må besøge iflg dit kompas, er der nok kun en håndfuld tilbage på landsplan. (Underdrivelse for diskussionens skyld) Og ja. Hun er 25 og ikke 18. Fandens til forskel at blive fejlciteret for. Redigeret 26. Juli, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 26. Juli, 2018 Jeg vil hellere vende den om... Vi sidder alle os piger og prøver at skrive en eller anden tekst, som fanger...så der kommer nogle gæster...så hvad skal man skrive? Flere piger herinde har spurgt om råd....nogle hugger med arme og ben, andre pigers annonce tekster.... Her er der en, som får Kim Madsen til at sige...Jeg "tester" hende! (det er nok en bil.... ) altså en gæst... Hun kan så håbe på der er flere der syntes ligesom ham... I morgen kan hun jo så prøve den er, med : jeg er så liderlig så jeg må sidde på håndklæde for ikke plette på stolen....og der står en spand under stolen...for det driver af mig af liderlighed…. Og i overmorgen er hun blevet Domina, for hun har fået en ridepisk og har et par lakstøvler og har øvet sig i at råbe af kærsten og har været spejder som barn... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 26. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden: Jeg ved ikke hvad @Trinetease tænker og føler, så det kan jeg ikke svare dig på. Men jeg anfægter ikke at I tester alverdens kvinder, go-ahead! Jeg synes at I burde bruge andre mere flatterende udtryk, ja. Men det er bare slet ikke det jeg og andre sætter spørgsmålstegn ved i overstående indlæg, det er nærmere behovet for at teste en kvinde for hvem man synes det er trist, at hun vælger at være prostitueret, det er da unægteligt temmelig modsatrettede følelser? Jeg forstår ikke, at man som mand ikke vælger at blive væk, hvis noget synes trist, forkert eller lignende, men det er jo bare mit moralske kompas. Når det der normalt ikke er til salgs for penge pludselig er det i grænsernes land...ja, så har såvel sprogbrug, som moralen det med at gå fløjten... Du forlanger p.d.e.s. at vi mænd skal navigere efter et moralens kompas, mens branchens kvinder p.d.a.s. er så privilligerede ikke at ligge under for de samme normer, eller hvad ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 26. Juli, 2018 tvr skrev, for 1 time siden: Og smuk, sød og intelligent. Og sådan en man bare er bange for at forelske sig i...... Nej da. Har selv været kærester med en Som Trinetrease..svært men dejligt at kunne udleve en sådan en kvinde som manglede nærhed og ægte kærlighed i de deres branche. Problemet blev at kærligheden er svær at hamle op med og det mentale falder fra hinanden pga sex med forskellig mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 26. Juli, 2018 Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden: Jeg vil hellere vende den om... Vi sidder alle os piger og prøver at skrive en eller anden tekst, som fanger...så der kommer nogle gæster...så hvad skal man skrive? Flere piger herinde har spurgt om råd....nogle hugger med arme og ben, andre pigers annonce tekster.... Her er der en, som får Kim Madsen til at sige...Jeg "tester" hende! (det er nok en bil.... ) altså en gæst... Hun kan så håbe på der er flere der syntes ligesom ham... I morgen kan hun jo så prøve den er, med : jeg er så liderlig så jeg må sidde på håndklæde for ikke plette på stolen....og der står en spand under stolen...for det driver af mig af liderlighed…. Og i overmorgen er hun blevet Domina, for hun har fået en ridepisk og har et par lakstøvler og har øvet sig i at råbe af kærsten og har været spejder som barn... Kan kun sige ja til det du skriver. Har ringet til hende og aftalt at mødes da åbenbart mange herinde ikke har nosser til at gå direkte til kilden. Hun virker ikke desperat overhovedet. Deuden tror jeg efter snakken at hun er marketings orienteret med fængene tekst med hurtigt respons. Er spændt på udfaldet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg