Hop til indhold
Guest Sweex

Bedste stilling til cof?

Recommended Posts

Guest Sweex

Jeg har aldrig prøvet at komme en pige i hovedet og ved derfor ikke rigtig hvordan det er bedst for hende(undgå at få det i hendes øjne). Nogen bud på den bedste stilling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tror at nærmest hvilken som helst stilling fungere, hvis bare hun har dykkermaske på, alternativt en anden smart brille. :D

15331907_1.jpg.499a76ec0b885c5df48562bf5dd0cacd.jpg

"Jeg vil desuden gerne frabede mig anmeldelser på diverse fora, da de altid ender i hat og briller, det ønsker jeg ikke at være en del af. På forhånd tak!"

Kram, Kamilla

Kunne ikke lade være, håber du kan tage lidt lir tilbage ;-) 

Men pu ha en skam du ikke er i NordJylland, har lige læst din profil... du lige mig :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Denglade skrev, for 8 timer siden:

"Jeg vil desuden gerne frabede mig anmeldelser på diverse fora, da de altid ender i hat og briller, det ønsker jeg ikke at være en del af. På forhånd tak!"

Kram, Kamilla

Kunne ikke lade være, håber du kan tage lidt lir tilbage ;-) 

Men pu ha en skam du ikke er i NordJylland, har lige læst din profil... du lige mig :-) 

Kunne ikke lige få øje på hatten på billede? :-)  men eller har du helt ret, kloge smukke IV står også højt på min ønskeliste :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...