DK fyr 34 4439 Skrevet 27. Juli, 2018 Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden: En glædespige sagde for flere år siden til mig , at jeg med min præference for 20 + årige glædespiger, var ødelagt af at have købt sex i 20 år. Er ikke sikker på jeg forstår. Kan du uddybe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) Der er som regel en årsag til alt, og årsagen til, at jeg spenderer et utal af hårdttjente penge hvert år på købesex er ganske enkelt fordi det er så herligt ukompliceret. Jeg arbejder alt for meget og har altid gjort det, og tid til kæreste er bare noget jeg har nedprioriteret. Sådan valgte jeg at gøre det for mere end 30 år siden. Har jeg taget skade af dén måde at leve på? Hmmmm, det er jeg jo nok ikke den rette til at konkludere selv Jeg fik min debut mens jeg studerede på Aarhus Universitet. Mit første besøg nogensinde var hos Eva, der på den tid arbejdede oppe i nærheden af himlen (på 4.sal). For dem, der har haft fornøjelse af Eva (kaldte sig senere EvaLovers) vil det nok ikke være nogen overraskelse, at man er blevet ved med at besøge de her piger. Der har godt nok været nogle fantastiske oplevelser undervejs på de mange år, og mit gode råd til alle vil være: Vær præcis i dine krav, forklar hvad det er du præcist ønsker. Hvis så den wonder woman du har udvalgt ikke har præcist dét du ønsker på programmet, så gå igen. Lev livet mens du har det, det er alt for dyrebart at bruge dit liv på andet end gode oplevelser. Uha Uha, jeg tænker lige nu tilbage på stjernerne på himlen - fy for dælen, hvor bliver det varmt i min krop . Mange af mine long-term wonder women er desværre stoppet, og det er jo så bare med at finde en eller flere nye, der kan og vil og ønsker at være sammen med en ikke længere særlig fit for fight dansker. Jeg bruger langt oftest overnight besøg, og dét giver mulighed for mange spændende oplevelser med meget mere end bare sex. Redigeret 27. Juli, 2018 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 27. Juli, 2018 Fordi det er frækt, ingen risiko for narrefisse, muligheden for at “score” på hylden lige over, dyrke fælles interesser, sex og mig, og møde kvinder der har en lidt anden tilgang til livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4582 Skrevet 27. Juli, 2018 Jeg køber sex af forskellige årsager. Først handlede det om at kneppe smukke, yngre kvinder (dem er der jo nogle stykker af rundt omkring). Så kom jeg under behandling af et par lidt ældre modeller (de kunne så noget mere interessant). I de senere år har jeg med mellemrum frekventeret thaisteder, her er det kombinationen af eksotiske kvinder, massage og bordel, der lokker. Andre gange går jeg til købepigerne, når fruen har lukket af (kan ske af flere grunde (kvinder kan jo heldigvis være både komplicerede og nemme)) Så svaret må egentlig være: Hvorfor ikke? Det er jo dejligt. Så har vi alle overvejelserne med tvang, trafficking, udnyttelse af svage personer o.s.v., men det er en anden diskussion 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 27. Juli, 2018 Fordi det er sex uden følelsesmæssig involvering og uden forventninger om mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9657 Skrevet 27. Juli, 2018 DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden: Er ikke sikker på jeg forstår. Kan du uddybe? Hun mente vel at jeg var ødelagt af at vælge, det ellers for mig uopnåelige hver gang jeg købte sex gennem 20 år. Hvis jeg nu havde kunnet score kvinder livet igennem, så havde fokus måske også flyttet sig fra disko pigerne, til enkebal kvinderne over tid. Det sker bare ikke når man gør sin entre på en FKK klub i Tyskland, og 2/3 af pigerne er mellem 18 og 25 år, mens den sidste 1/3 er 30 år +/-. Prisen er den samme, men hver gang har jeg, med få undtagelser valgt piger 20 år + når jeg købte sex i de klubber. På nettet og på discoteket ville jeg blive set på som et midaldrende fjols, og ville givet blive afvist af de piger, og ville skulle forsøge mig på seniordating på nettet, eller IRL på Damhus, eller Skovridderkroen. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9657 Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) Jeg har fået en pm fra Bear, der fik mig til at slette mine indlæg indenfor den time jeg har til det. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. Juli, 2018 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) Rejsenetværk skrev, for 50 minutter siden: Redigeret 27. Juli, 2018 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9657 Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) Jeg har fået en pm fra Bear, der fik mig til at slette mine indlæg indenfor den time jeg har til det. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. Juli, 2018 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) Rejsenetværk skrev, for 16 minutter siden: Redigeret 27. Juli, 2018 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Juli, 2018 Angath skrev, for 8 timer siden: Personligt køber jeg sex af nød, så helt galt på den er du ikke liderlig-dreng. Jeg er 47 år gammel og vil mene at jeg ser nogenlunde ud. Men jeg har en meget stor udfordring når det gælder om at være sammen med andre mennesker i det sociale. Kort og godt lider jeg af en fobi, eller man kan kalde den en social angst. Hvilket gør, at jeg ikke kan være sammen med mennesker i rigtig lang tid. For at gå lidt i detaljer med angsten, lider jeg af det jeg selv kalder for toilet angst/fobi. Det vil sige, at jeg ikke kan gå på toilettet uden at gå i panik og få angst inden i. Jeg har prøvet at udfordre det med almindelig social selskab og det var alt alt for hårdt for mig. Så det med, at blive gift eller have en rigtig kæreste og LEVE SAMMEN med hende, er UDELUKKET for mig desværre At have købe sex, er derfor en nødløsning for mig, hvor jeg kun behøves at være sammen med en kvinde 1 time. Det er bare ind og ud … færdig … og ud af vagten. Tro mig når jeg siger, at jeg ville ønske et ægte og kærligt forhold med en kvinde. Men jeg kan ikke …. Angath Tak for et meget ærligt indlæg. Det giver jo egentligt fin mening hvis man betragter købesex universet som et rimeligt klart og afgrænset univers. Jeg har fantasi nok til at kunne forestille mig, at man også i branchen kan finde GP´er med beslægtede "udfordringer". Et eller andet sted har vi vel alle diverse former for "udfordringer", og de fleste finder jo løsninger, måske ikke løsninger der opfylder ens oprigtige ønske 100%, men som fungere og dækker de mest basale behov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 Piperod I sent you a PM. I andre... det var fan'me på tid at folk begyndte at snakke om ACE i Danmark. Tror alle ville være mere lykkelige. For mit vedkommende, som en fyr med verdenens smukkeste kone som vil kæle, småkysse, såfremt der ikke er noget fare for at det bliver "klamt", som forkæler mig på alle andre måde... Prostitution var noget jeg har prøvet for at se om det var noget. Jeg er typen som kunne finde på at se den samme GP regelmæssigt, hvis kemien var til det. Men kunne ikke finde på at bare shoppe rundt efter et kvarters knald. Fik masser af uforpligtende sex som ung mand og har ikke brug for det. Men nu har jeg fået mig en ekstra dame på siden som ikke stiller andre krav til mig end at jeg booster hendes selvtillid med masser af sex, alle sammen med tilladelse fra konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 Vil også lige tilføje at jeg har aldrig haft problemer med at tiltrække kvinder, men har afvist flere fordi jeg var gift og ville ikke gå udenom. Så selv der, har det ikke været fordi det var "eneste fisse jeg kunne få". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 27. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 15 timer siden: Hvad er årsagen for at I køber sex? Der er sikkert mange der vil sige, at det er forskelligt. Men virkeligheden er, at det bunder i en dyb kynisk egoisme, hvor man stille sin egen liderlighed højere end den empati og medfølelse man burde have overfor andre mennesker. Prøv fx. at se Bonnnie's historie, og så overvej hvad det er, der får mænd til at købe sex hos en så ramponeret prostitueret. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 Så i din verden er der kun en enkelt "narrative"? Forstår ikke dem som benytter sig af traffikerede piger, narkomaner eller andre sårbare typer. For mit vedkommende har der altid været over 2 timer, med måske en halv times sex, og så masser af snak og kælen. Dvs. typisk 4000kr for en halv times sex, og 2 et halv times hygge og samvær. Hvem er det som bliver udnyttet her? Det var da ikke særlig filosofisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 27. Juli, 2018 Jeg gør det fordi jeg er gift i et næsten sex løst ægteskab, og jeg har ikke lyst til en elskerinde.. Jeg har konen og ungerne som tager alt min tid, jeg mangler bare den sexuelle komponent. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 Seems ACE means big business for sex workers! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 27. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 20 minutter siden: Så i din verden er der kun en enkelt "narrative"? Ja, det er faktisk ret simpelt. Hvis der ikke fandtes mænd der har problemer med at styre deres liderlighed, så fandtes prostitution slet ikke. MC5tooge skrev, for 20 minutter siden: Forstår ikke dem som benytter sig af traffikerede piger, narkomaner eller andre sårbare typer. Så forstår du ikke dig selv. For når du lokker en prostitueret med tusindlapper til at have sex med dig, får du med garanti INTET vide herom - DU ved mao. INTET!!! Hvis du har besøgt mere end 3 forskellige prostituerede, så er sandsynligheden for at du har haft din pik oppe i en traffikeret/narkoman/sårbar prostitueret, nærmest 100%. MC5tooge skrev, for 20 minutter siden: For mit vedkommende har der altid været over 2 timer, med måske en halv times sex, og så masser af snak og kælen. Dvs. typisk 4000kr for en halv times sex, og 2 et halv times hygge og samvær. Hvem er det som bliver udnyttet her? Det er altid den der betaler, der udnytter... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 27. Juli, 2018 sleipnir skrev, for 21 minutter siden: Jeg gør det fordi jeg er gift i et næsten sex løst ægteskab, og jeg har ikke lyst til en elskerinde.. Jeg har konen og ungerne som tager alt min tid, jeg mangler bare den sexuelle komponent. Din kone kender vil ikke til at du besøger GP'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) "Mænd skal styre deres liderlighed." Har du nogensinde prøvet at lave din hund om til en kat? For en filosof, er ret chokeret over hvor sort-hvid ting er i din verden. Der er ikke mere at sige. Redigeret 27. Juli, 2018 af MC5tooge sætningmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13887 Skrevet 27. Juli, 2018 Filosoffen skrev, for 38 minutter siden: Men virkeligheden er, at det bunder i en dyb kynisk egoisme, hvor man stille sin egen liderlighed højere end den empati og medfølelse man burde have overfor andre mennesker. Nu drejer det sig jo ikke kun om liderlighed - måske bare om at se en smuk og ellers uopnåelig kvinde helt nøgen og føle og mærke hende overalt - og få hende til at gøre ting for dig, som du måske ellers ville have svært ved at få en kone eller kæreste til. Filosoffen skrev, for 3 minutter siden: Det er altid den der betaler, der udnytter... Jeg synes ellers ofte, det er de prostituerede, der lokker og udnytter de stakkels mænd og får dem til at betale mere og mere for ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 27. Juli, 2018 Der er ikke nogen der siger "det er OK at få appetiten hjemme, bare man spiser ude." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 27. Juli, 2018 liderlig-dreng skrev, for 21 minutter siden: Din kone kender vil ikke til at du besøger GP'er? Det tror jeg ikke nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. Juli, 2018 happycamper skrev, for 20 timer siden: for at slippe for alt det ævl før og efter... Yep...you got the point, for mig er det mest muligheden for at afprøve grænser af rent sexuelt sammen med udbyderen af købesex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 27. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 5 timer siden: "Mænd skal styre deres liderlighed." Har du nogensinde prøvet at lave din hund om til en kat? Ha ha. Virkelig sjovt... Jeg siger ikke, at vi mænd skal slukke for vores liderlighed, men derimod at vi skal styre den. Og ja, det kan vi sagtens. Hvis man vælger at lokke ukendte mennesker til at servicere en seksuelt ved at vifte med tusindlapper under næsen på dem, så har man ikke styr nok på sin liderlighed. MC5tooge skrev, for 5 timer siden: For en filosof, er ret chokeret over hvor sort-hvid ting er i din verden. Og jeg er chokeret over hvor kynisk du kan være, idet du åbenbart synes det er helt ok at man med penge kan lokke andre mennesker til at servicere en seksuelt, uden at man ved en skid om den/de pågældende mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg