Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvorfor købe sex?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Nu drejer det sig jo ikke kun om liderlighed - måske bare om at se en smuk og ellers uopnåelig kvinde helt nøgen og føle og mærke hende overalt - og få hende til at gøre ting for dig, som du måske ellers ville have svært ved at få en kone eller kæreste til.

Kan ikke forstå, at du skriver at det ikke kun handler om liderlighed, når det du beskriver udelukkende er drevet af liderlighed.

Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes ellers ofte, det er de  prostituerede, der lokker og udnytter de stakkels mænd og får dem til at betale mere og mere for ingenting.

Suk. Flot eksempel på kynisk ansvarsfralæggelse. 

Det er den der initiere situationen, der har ansvaret. Og det er manden der starter ved at lokke med pengene. Hvis ikke manden starter med at lokke med pengene, så ville der ikke eksistere prostitution.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Filosoffen

Nu synes jeg selv at jeg har en forholdsvis  uromantiseret opfattelse af købesex, men omvendt tillader jeg mig at antage, at de glædespiger, som jeg gennem tiden har besøgt, har gjort det frivilligt. Det håber jeg i hvert fald. Kun én gang har jeg fået mistanke om noget andet, og da stoppede jeg – til pigens forbavselse – straks.

Hvis jeg var sammen med glædespiger, hvor jeg følte at der var tale om tvang, eller hvor jeg burde vide det, ville jeg nok føle mig skyldig – men jeg synes ikke at jeg, eller andre, skal gå rundt med skyldfølelse, fordi de har købt sex af en person, som helt åbenlyst og frivilligt har tilbudt dette.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 22 timer siden:

Hvad er årsagen for at I køber sex? 

Hvorfor ikke??

Gratis seksuel samvær eksistere ikke. Hvad enten det en pige du støver op på et værtshus eller du er i fast forhold o.s.v. så er der altid en pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

@Filosoffen intet der bliver sagt eller skrevet vil vel nogensinde få dig til at ændre mening, vel? For dig vil vi altid være liderlige mænd der kynisk udnytter de stakkels kvinder, thi du har set lyset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det varierer meget. 

Personligt er jeg ikke specielt interesseret i at gå ud på barer osv. for det keder mig. Jeg gør det en gang imellem alligevel og det kan da også ske at man møder en hvor lidt sjov kommer ud af det, men typisk går jeg ud med venner hvor det ikke lige er det vi leder efter. En hyggelig aften med venner og veninder men uden at det skal kompliceres med "jagten" som jeg vel gjorde det da jeg var 20 er faktisk langt sjovere. Det synes jeg i hvert fald. For at være helt ærlig er det ret befriende at kunne gå ud med en veninde, tage med hende hjem og så betyder kaffe faktisk kaffe og en halv nats snak uden at der skal ske mere end det.

Og så er der jo en vis frihed i ikke at skulle tænke på om der pludselig skal følelser ind over osv. 

Men som sagt så kan og har jeg da stadig mulighed for at gå ud og møde en og se hvad der kommer ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 27/7/2018 at 00:28:

For mig er købesex ikke bare den sidste udvej, det er både den sidste og den eneste udvej for mig, for at få sex.
(...)

Men jeg er, og har altid været håbløs til kvinder, det er ingen beklagelse, blot en konstatering.

Det ligner meget min situation.
(Dog er jeg ikke slank og i god form osv ... ;) derfor udelod jeg det midterste afsnit.)
Som @Rejsenetværk , så har jeg også masser af kontakt med - og et udmærket forhold til - kvinder, men den seksuelle 'gnist' er der bare aldrig - det er nærmest som om man er 'friendzone'd ved første blik' ... :D
Jeg undrer mig dybt over hvad pokker dét handler om ... det er mig fuldstændig uforståelig hvordan de fleste mænd tilsyneladende har haft en del sexpartnere og kæresteforhold .. også de der måske ikke umiddelbart er så attraktive ...
Hvad handler det om - det at nogle af os ikke kan komme i 'nærkontakt' med kvinder - hvor hyppigt er det, og hvad gør man i den situation?
Uanset hvad, så har vi stadig en seksualitet ...

Det skal så siges, jeg har haft et forhold, og har derfor børn og børnebørn .. og det fylder temmelig meget, på en god måde ...

Rejsenetværk skrev, den 27/7/2018 at 00:28:

Må også have en brist på det følelsesmæssige plan, for jeg har aldrig været forelsket, jeg ved ikke hvad det vil sige, og jeg kan ikke blive forelsket.

J-o tak, lige netop dén kender jeg også ...
Jeg mener aldrig jeg har været forelsket, og jeg forstår heller ikke følelsen ...
Og som vores kultur er, skal man jo være 'Hollywood-forelsket' hvis man skal date en kvinde ..
Jeg kan sagtens både føle mig tiltrukket af en kvinde, og holde af hende på det venskabelige plan ... men det er slet ikke det samme, siger de kloge, og det duer slet ikke til noget ... ;)
For mit vedkommende, tror jeg, skyldes det let autistiske træk, og en kronisk let depression ... det gør at jeg er noget 'følelsesflad' ... (ikke at forveksle med 'følelseskold')

Jeg tror faktisk ikke forelskelsen er en særlig god basis for at starte et forhold .. mildt sagt.
Det véd 'det gode selskab', de solide håndværkerkoner, også godt ...
De starter forhold på netop venskab og erotisk tiltrækning, kombineret med en god del snusfornuft ... og så kalder de det 'forelskelse', for det skal man jo ,,
Og forventer som en selvfølge, at sex ikke er et 'issue' når først familieprojektet er kørende ...   ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 27/7/2018 at 19:48:

Yep...you got the point, for mig er det mest muligheden for at afprøve grænser af rent sexuelt sammen med udbyderen af købesex. :)

Måske ikke afprøve grænser, men prøve nogle roller, der ikke lige lader sig gøre hjemme. Forestil dig, at du beder konen påtage sug rollen som din unge sekretær, og så bolle hende... (dette var bare et tænkt eksempel). Jeg har nogle noget grænseoverskridende sexfantasier, som jeg ikke vil risikere mit familieliv med. Derfor finder jeg muligheden for at leve dem ud hos en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
warmgun skrev, for 1 minut siden:

Måske ikke afprøve grænser, men prøve nogle roller, der ikke lige lader sig gøre hjemme. Forestil dig, at du beder konen påtage sug rollen som din unge sekretær, og så bolle hende... (dette var bare et tænkt eksempel). Jeg har nogle noget grænseoverskridende sexfantasier, som jeg ikke vil risikere mit familieliv med. Derfor finder jeg muligheden for at leve dem ud hos en GP.

For at flytte grænser, skal man jo først have dem afprøvet....dem som har et væmmelses forhold til eks shemales kan jo ikke forholde sig til dem, uden at have prøvet det af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath
Røvslikker skrev, den ‎29‎-‎07‎-‎2018 at 11:29:

For at flytte grænser, skal man jo først have dem afprøvet....dem som har et væmmelses forhold til eks shemales kan jo ikke forholde sig til dem, uden at have prøvet det af.

Sikke en gang vrøvl at man ikke kan forholde sig til f.eks. shemales selvom man ikke har afprøvet det. Alene tanken om at det har været en mand, men nu kvinde finder jeg personligt frastødende. Jeg har på ingen måde nogen tiltrækning til mænd, så det med at skulle afprøve de grænser. Ville være en negativ grænseoverskridelse.

Nu vil jeg også lige gøre det klart, at jeg er ikke homo hader på nogen måde, de er mennesker der har følelser og behov som alle andre. Det er blot ikke min personlige sexuelle orientering. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, den ‎29‎-‎07‎-‎2018 at 11:29:

Jeg vil til at bruge dit citat i en lidt omskrevet form, når jeg får lyst til at dyrke sex med en lækker steg og hun takker nej til tilbuddet, som er pyntet lidt med ord som grænseoverskridende, intens, outstanding m.v. 

Og så håber jeg, at de pludselig siger ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Jernsvinet skrev, den 27/7/2018 at 15:04:

Nu drejer det sig jo ikke kun om liderlighed - måske bare om at se en smuk og ellers uopnåelig kvinde helt nøgen og føle og mærke hende overalt - og få hende til at gøre ting for dig, som du måske ellers ville have svært ved at få en kone eller kæreste til.

Jeg synes ellers ofte, det er de  prostituerede, der lokker og udnytter de stakkels mænd og får dem til at betale mere og mere for ingenting.

Mener du det her helt alvorligt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Mener du det her helt alvorligt ?

Jeg har af og til mødt (især mørke) piger, der ikke rigtig ville yde en indsats - og som så har sagt: "Pay more and have better sex" - man har så været så dum at betale lidt mere,  uden at servicen af den grund blev væsentlig bedre.

Har man besøgt Herbertstrasse eller blevet lokket af nogen af pigerne deromkring i Hamburg - så har man oplevet hvordan dette bondefangeri drives til perfektion - ligesom i mange andre byer rundt omkring i verden, hvor enlige mænd lokkes i økonomisk uføre - ikke noget at sige til at 30 % af alle de mænd, der har besøgt en luder (her skriver jeg med vilje luder, da en glædespige har en helt anden tilgang til erhvervet) - aldrig gør det igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 15 timer siden:

Jeg vil til at bruge dit citat i en lidt omskrevet form, når jeg får lyst til at dyrke sex med en lækker steg og hun takker nej til tilbuddet, som er pyntet lidt med ord som grænseoverskridende, intens, outstanding m.v. 

Og så håber jeg, at de pludselig siger ja.

jamen gør du det....det giver bare ingen mening, tror du har evnen men ikke lige viljen til at forstå mine indlæg...hvis man har en fantasi/nysgerrighed om at udforske noget uprøvet inden for sex området, så søger man forhåbentligt derhen hvor det kan lade sig gøre, nogen gange er købesex en mulighed hvor udbyderen tilbyder ydelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Angath skrev, for 19 timer siden:

Sikke en gang vrøvl at man ikke kan forholde sig til f.eks. shemales selvom man ikke har afprøvet det. Alene tanken om at det har været en mand, men nu kvinde finder jeg personligt frastødende. Jeg har på ingen måde nogen tiltrækning til mænd, så det med at skulle afprøve de grænser. Ville være en negativ grænseoverskridelse.

for det første var det kun et eksempel, for det andet skal du lige have styr på organ forhold omkring shemale's.....med det stigende udbud af shemales, så må efterspørgelsen være tilsvarende, om man er homo i den situation er en helt anden diskussion....den der intet vover intet vinder.;)

Og jo... @Angath der er rigtig mange der ikke kommer videre i deres sexliv, og tilbringer alle deres dage i missionær stillingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 22 minutter siden:

jamen gør du det....det giver bare ingen mening, tror du har evnen men ikke lige viljen til at forstå mine indlæg...hvis man har en fantasi/nysgerrighed om at udforske noget uprøvet inden for sex området, så søger man forhåbentligt derhen hvor det kan lade sig gøre, nogen gange er købesex en mulighed hvor udbyderen tilbyder ydelsen.

Jo jeg kan sagtens forstå din pointe. jeg er bare ikke enig i, at man skal prøve alt før man kan sige "Det tænder jeg ikke på".  Man kunne jo også vende den lidt rundt  "En ikke udlevet fantasi, er jo ikke bare en fiks tanke man har fået.  Den fylder typisk meget, skaber gode tanker, følelser m.v. Et eller andet sted kan det jo nok være lige så svært at svare på, hvordan eller hvorfor den er opstået, som at sige/forklare at  den fantasi er bare ikke mig.  

Der er jo så en rimelig skævhed/forskel hvis jeg præsenterer en fantasi for en kvinde, og den ikke vækker noget i hende, hvorfor jeg føler at det er lidt malplaceret at sige "Det ved du jo ikke før du har prøvet det".   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 14 minutter siden:

Der er rigtig mange der ikke kommer videre i deres sexliv, og tilbringer alle deres dage i missionær stillingen.

Sikkert, men det skyldes nok ikke, at de tillader sig af fravælge nogle af partnerens fantasier, og måske forslår nogle af ens egne, for at se om der måske basis for noget begge umiddelbart tænder på.   

Så nogle fantasier køber ens partner og omvendt, Andre bliver fravalgt, da fantasien ikke skaber den lille gnist der skal til før man kaster sig ud i det.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

jeg føler at det er lidt malplaceret at sige "Det ved du jo ikke før du har prøvet det".

nogle mænd har ikke prøvet at slikke fisse fordi det smager af urin tror de....men de har aldrig prøvet hvordan skal de kunne forholde sig til noget de ikke har erfaring med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

nogle mænd har ikke prøvet at slikke fisse fordi det smager af urin tror de....men de har aldrig prøvet hvordan skal de kunne forholde sig til noget de ikke har erfaring med.

Nu bevæger du dig vist over noget psykisk betonet.  Det fleste mænd ved jo godt at kvinder sætter pris på orale ydelser, den samme gør sig gældende for  kvinder omkring BJ til manden.  Alligevel findes der et fåtal af både mænd og kvinder der ikke kan abstrahere fra atman også tisser fra disse områder.  Skulle man som mand/kvinde være så uheldig, at ens udkårne ikke vil slikke, vil det næppe skabe lyst ved at sige "Du ved jo ikke om det smager grimt eller ulækkert, når du ikke vil prøve".

For at komme dig lidt i møde, kan vi godt blive enige om, at deres tro/frygt osv er irrationel, samt at det næppe hjælper at vaske sig grundigt, smøre sig ind Nutella m.v  :)  Det også vigtigt at kende sig selv, sine grænser og begrænsninger.   Der er selvfølgelig også forskel på ikke at ville eksempelvis modtage eller give oralsex, og så eksempelvis ikke vil deltage i ens parterns fantasi om måske at have en trekant, gå i Swingerclubs, dyrke sex i en elevator osv osv vi kender jo godt mange af disse fantasier, nogle er vi friske på og andre ikke.  Mod viljen er typisk betinget af mere komplekse ting, tanker m.v. end selv den fysiske udfoldelse

For mit eget vedkommende ved jeg godt at mine tanker omkring GB er irrationelle. Jeg har ikke prøvet det,  Jeg er godt klar over at en del synes det er dejligt, fræk m.v.  Jeg har selvfølgelig luret lidt på nettet, og det skaber mere afsky en lyst for mit vedkommende.  Hvis jeg havde en kæreste hvor det betød rigtig meget at vi lavede et sådant, ville det for mig være mere kompliceret end blot at sige til sig selv "Det kan squ da godt være at jeg kan lide det".   For mig er det et issue, som ville kræve den rette terapi.  Jeg ville sikkert gøre det for hendes skyld, hvis og kun hvis fantasien var så stærkt et ønske fra hendes side, at det var/ville blive et forstyrrende element for et velfungerende sexliv.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...