Hop til indhold
mrXX

Nadia big boobs Kolding

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 23 minutter siden:

Der står i annoncen hun er i Odense....Så den hører vel til under Fyn.

Nu ved jeg ikke, hvad hendes annonce sagde i fredags, men det er vel tilladt for pigerne at flytte gesjæften? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alcacer skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke, hvad hendes annonce sagde i fredags, men det er vel tilladt for pigerne at flytte gesjæften? 

Jep. Men den sagde også Odense....også onsdag og torsdag sidste uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 52 minutter siden:

Jep. Men den sagde også Odense....også onsdag og torsdag sidste uge.

Nuvel ja, så ligger tråden jo det forkerte sted. Og du beder bare admin flytte den... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er vist ikke værd at bruge tid på. Fik langt om længe en aftale i stand....(man skulle nærmest rykke for svar). Sød kvinde med et pænt mellemøstligt udseende, og et par meget stor bløde babser. Hun er ikke tyk, men lidt buttet. Hun siger hun er fra Rumænien.

Ankom til adressen hvor hun igen var forsinket trods klar aftale. Blev lukket ind med beskeden om ikke at sige et kuk, da det foregår på lejede værelser. Og så gik hun ellers ombord i mobilen....skulle lige ringe, tjekke sms og dit og dat. Havde dårligt tid til at tage imod penge. Favel og tak sagde jeg så!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...