Regleodd 2 Skrevet 27. Juli, 2018 Har nogle knopper rundt om penis glansen. Det er ikke smittefarligt og det er ikke en STD men blot nogle knopper en del mænd har. Hvordan forholder glædespiger sig til dette? Er det sådan at så snart de ser det bliver jeg smidt ud af lejligheden? Kan man tillade sig at betale for blow uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 27. Juli, 2018 Hvor længe har du haft dem ? Hvad siger din læge, efter at han har kigget på pikkemand. ? Umiddelbart kan jeg godt forstå hvis pigerne enten afviser dig, eller pakker den ind i kondom. Alle kan jo komme rendende og sige "Den er på ingen måder smitte farlig, selvom det ser lidt underligt ud". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Regleodd 2 Skrevet 27. Juli, 2018 Har haft dem så længe jeg kan huske. Jeg har været til lægen med dem og han fortalte mig at det ikke var noget jeg skulle bekymrer mig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. Juli, 2018 Regleodd skrev, for 33 minutter siden: Har haft dem så længe jeg kan huske. Jeg har været til lægen med dem og han fortalte mig at det ikke var noget jeg skulle bekymrer mig om. Er det på selve hovedet (når du trækker forhuden tilbage) eller på undersiden af forhuden ude ved spidsen? For i så fald kunne det godt lyde som små talgknopper og/eller permanent rejste/hævede hårsække (ligesom hårsækken hæver sig når man får gåsehud) Den slags på siden/undersiden af forhuden er ikke unormalt. Nogle fyre har også små mikroskopiske (meget korte og bløde) hår på undersiden af penis i hele længden. Ikke mange men få Kunne det være det? For der sidder det korte hår tit i hvad der umiddelbart ligner en lille knop, men som "bare" er en hårsæk der er hævet mere end normalt. Måske pga. huden på penis er så fin og tynd..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 27. Juli, 2018 Det lyder helt klart som talgknopper. Jeg har også et par stykker og det er der aldrig nogen pige der har kommenteret, heller ikke dem som tilbyder superfransk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2018 Jeg ville i hvert fald gå til en læge og lade vedkommende kigge på det, frem for at spørge på et forum for alt fra landmænd til advokater. Det er formentligt bare talgknopper og helt normalt, men få en vurdering fra en professionel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 27. Juli, 2018 Nu har trådstarter jo spurgt sin læge og spurgte til hvordan pigerne vil reagere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2018 Ah ja, det har du ret i, at han har skrevet længere nede. Varmen gør ikke noget for mine læsefærdigheder. Men så er der vel ikke noget problem? Jeg har også talgknopper på min diller, og der er ingen, der er løbet skrigende væk endnu. (af den grund) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docdriver 125 Skrevet 27. Juli, 2018 Regleodd skrev, for 3 timer siden: Har nogle knopper rundt om penis glansen. Det er ikke smittefarligt og det er ikke en STD men blot nogle knopper en del mænd har. Hvordan forholder glædespiger sig til dette? Er det sådan at så snart de ser det bliver jeg smidt ud af lejligheden? Kan man tillade sig at betale for blow uden kondom? Det er ikke farligt og den skal heller ikke amputeres, den falder af af sig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 27. Juli, 2018 Det lyder som dette. Det er harmløst og ikke smitsomt, men kosmetisk ser det jo ikke så appetitligt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Regleodd 2 Skrevet 27. Juli, 2018 Ledte ikke efter en diagnose men mere om svar på hvordan glædespigerne forholder sig til de her knopper. :) Tak til dem der svarede anyway. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Juli, 2018 Regleodd skrev, for 5 timer siden: Har nogle knopper rundt om penis glansen. Det er ikke smittefarligt og det er ikke en STD men blot nogle knopper en del mænd har. Hvordan forholder glædespiger sig til dette? Er det sådan at så snart de ser det bliver jeg smidt ud af lejligheden? Kan man tillade sig at betale for blow uden kondom? Kunne vi ikke få er fordi at de omtalte knopper, så kan vi bedre forholde os til om vi ville løbe skrigende bort Personligt vil jeg sætte pris på at jeg informeres om "defekter" inden et møde, så der ikke opstår en akavet situation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Regleodd 2 Skrevet 27. Juli, 2018 Ja det tænkte jeg, men føler også bare mange piger ikke ville tro på mig hvis jeg sagde at jeg havde knopper på penis der ikke kan smitte.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Juli, 2018 Regleodd skrev, for 4 minutter siden: Ja det tænkte jeg, men føler også bare mange piger ikke ville tro på mig hvis jeg sagde at jeg havde knopper på penis der ikke kan smitte.. Når det ikke har været et problem for dem du allerede har mødt er det sikkert heller ikke for nye bekendtskaber. Jeg manglede et ord i mit forrige indlæg - spurgte efter et foto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 27. Juli, 2018 Åh, sig det ikke! Det er vist meget almindeligt at have lidt talgknopper på penis. Som regel er de meget små, og ofte forsvinder de eller bliver mindre med alderen. Jeg har selv haft dette, men jeg begik den dumhed at tro at jeg kunne presse dem væk ligesom en bums. Til mit forsvar skal det siges, at jeg var meget ung. Fordi jeg pillede i det, blev det værre og værre. Jeg kikkede i lægebøger (vi taler om en tid før internettet), og det fik mig overbevist om at jeg – som 16-årig og med min uskyld i behold – havde en alvorlig kønssygdom. Hos lægen fik jeg påbud om at lade være med at pille i det, og jeg fik noget creme til at smøre med. Men nok fordi jeg havde fået pillet voldsomt i det, blev jeg ved med at have 5-6 små knopper, som selvfølgelig blev mindre, men som på dette sted så meget store ud, og som i hvert fald irriterede mig grænseløst. Jeg opsøgte først min praktiserende læge, men blev afvist. Så betalte jeg af egen lomme for en hudlæge, også han afviste mig med besked om, at det ville være næsten usynligt om nogle få år. Via en ven kom jeg i kontakt med en læge i Malmø, og han kunne godt hjælpe mig. Hold kæft hvor gjorde det ondt! (Åbenbart et svært sted at bedøve). Men 2 måneder senere og 20.000 kr. fattigere (som var rigtig mange penge dengang) var jeg endelig befriet for lidelsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 27. Juli, 2018 (edited) Ifølge denne artikel, skulle det kunne fjernes vha. tandpasta: http://onlineelixir.com/pearly-penile-papules/how-to-get-rid-of-ppp-fast/ Ikke at jeg har brugt det til det - men Parodontax https://www.parodontaxprofessional.com/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_term=parodontax&utm_campaign=BS - Branded_Parodontax EX er god mod blister. Fås normalt kun på apoteket - eller de kan bestille det hjem - og i div. grænsebutikker - hvor man åbenbart også må søge hen, hvis man vil købe verdens bedste tandstikker, selvom den er produceret i Billund: https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=vxkCRRhf&id=F892DA798A8584091C5DE1615B385F208843566C&thid=OIP.vxkCRRhfxDuJ__JTVlMVRwHaFS&mediaurl=http%3A%2F%2Fidentogroup.dk%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fy-floss_hook_i.jpg&exph=500&expw=700&q=y-floss+hook&simid=608035254096366880&qpvt=y-floss+hook&ajaxhist=0&selectedindex=1 Redigeret 27. Juli, 2018 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 27. Juli, 2018 @Jernsvinet Jeg vil henvise til mine erfaringer (se tidligere indlæg i denne tråd), inden man begiver sig ud i noget som helst selvgjort forsøg på at fjerne evt. teglknopper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 27. Juli, 2018 Talgknopper er helt normale - jeg ville ikke sende dig skrigende bort - men ville nok lige sætte pris på at du i løbet af tidsbestilling lige nævnte, at du har et par små talgknopper og at det ikke er farligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 102 Skrevet 28. Juli, 2018 Disse knopper er det ikke grunden til at kondomer med riller og dupper blev opfundet for at give samme nydelse for kvinden!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 4. December, 2018 (edited) Det lyder som pearly penile papules eller fordyce spots. Sidstnævnte har op til 70-80 % af alle mennesker og de kan sidde på kønsorganer, læberne og i munden. Den ene kvinde som har givet mig Bj/HJ uden kondom har ikke nævnt dem og det er selvom man nemt kan mærke dem ved fx handjob. Det bedste man kan gøre er at lade være med at pille i dem. Jeg har selv fået et lille hvidt ar som er langt værre end de små knopper. Jeg er overbevist om at de fleste sexarbejdere nok er stødt på dem i større eller mindre grad, men måske ikke alle har lagt mærke til dem på nogle af deres kunder fordi de ikke har nærstuderet pikken. Redigeret 4. December, 2018 af Orgasmic 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 4. December, 2018 det er vist ganske almindeligt.selv havde jeg sådan små knopper helt oppe under kanten ved hovedet,har aldrig fået en kommentar på det.så da jeg var omkring 40 fik jeg en eller anden form for forhudsbetændelse,og da den forsvandt gjorde disse knopper også.så nu er min stolthed uden knopper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 4. December, 2018 (edited) Har du nogensinde fået taget en biopsi af dem ? Ved godt jeg nok er lidt festbremser...... Men helt ærligt...det kunne jo ligeså godt være kodylomære forandringer- ikke sandt Åh...opdagede først nu at skrivet var fra i sommers.... Redigeret 4. December, 2018 af Slemme Line Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 5. December, 2018 Slemme Line skrev, for 6 timer siden: Har du nogensinde fået taget en biopsi af dem ? Ved godt jeg nok er lidt festbremser...... Men helt ærligt...det kunne jo ligeså godt være kodylomære forandringer- ikke sandt Åh...opdagede først nu at skrivet var fra i sommers.... det var ganske alm.taglknopper,havde haft dem fra helt ung,har vist en læge dem for mange år siden.er nu også 10 år siden de forsvandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 5. December, 2018 costner skrev, for 3 timer siden: det var ganske alm.taglknopper,havde haft dem fra helt ung,har vist en læge dem for mange år siden.er nu også 10 år siden de forsvandt Mit svar var til trådstarter og bestemt relevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg