hamdermab 61 Skrevet 28. Juli, 2018 https://annoncelight.dk/showad/229296 Hej Er der nogen som kender hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 28. Juli, 2018 Der har været skrevet om den frækkert herinde før. Positivt. Kan bare ikke finde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 28. Juli, 2018 Har søgt kan ikke finde noget.. Kan være hun har ændret navn.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 28. Juli, 2018 Det er ikke den samme som han? Til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 28. Juli, 2018 Der står noget med gammel og slidt i den anmeldelse.. tror ikke det er de samme.. eller er det gamle billeder.. Ellers må jeg tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 28. Juli, 2018 Denglade skrev, for 41 minutter siden: Det er ikke den samme pige. Denne pige er der lige blevet lavet en anmeldelse af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 28. Juli, 2018 Okay.. Det var jo lidt blandet.. Er lidt i tvivl om hun er noget for mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sprillen 10 Skrevet 29. Juli, 2018 Har besøg hende under navnet Kiki. Total lækker ung og imødekommende pige. Fik fuld valuta for pengene Jeg overvejer seriøst en tur til Ålborg :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 2. August, 2018 Var der nogen der fik besøgt hende sidst hun var i Ålborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg